Klinkt allemaal heerlijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:20 schreef anndb het volgende:
Alleen thuis, had vanmiddag spatzle gemaakt die ik vanavond zou opbakken met wat kaas, maar niet zo’n zin meer in. Toen maar blinis op met gerookte zalm en zure room, en een blikje Royal Belgian Caviar.
Net toch nog honger en een frietje stoofvleessaus gehaald met een frikandel speciaal
Paar jaar geleden nog geleefd op die krengen. Zijn erg verslavend en klinkt goed met krokante ham en pecorinoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef foodlover het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heerlijk!
Ook alleen thuis vanavond. Zo wat pasta uit zon zakje met een kaassausje. Dat is voor een paar keer per jaar wel erg lekker.Doe er wat uitgebakken serano ham en een uitje doorheen. Pecorino erover, glaasje lokale Monastrel erbij.
Gaaf hoor! Lijkt wel beetje op Franse taartquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:21 schreef Zucht. het volgende:
[ afbeelding ]
Limburgse pruimenvlaai gemaakt
Frankrijk is niet zo ver vanaf hier neequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gaaf hoor! Lijkt wel beetje op Franse taart
Het is nou niet echt in balans nee. Maar zo gaat dat vaak, je wil mensen verwennen en dan wordt er overdreven veel op gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:06 schreef anndb het volgende:
Duo vis en meer. Krabsalade en garnalenkroket met cocktailsaus. Op brioche brood. Iets te dik belegd naar mijn smaak, werd er wat misselijk van met al die mayo dus toen maar afgesloten met een wafel met ijs en aardbeien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde. Sticky ribs klinkt wel heel lekker dus begrijp dat je dat koos.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:19 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren gewandeld en daarna naar een ons bekend terrasje/restaurantje.
Hadden ze ineens een nieuwe eigenaar plus nieuwe menukaart![]()
Had me verheugd op keuze uit vele bijzondere gerechten, maar nee....
Dus, het werden sticky spareribs met friet en een minibeetje salade, ook lekker. Wel erg vette ribs.
Is dat witte allemaal mayo?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:06 schreef anndb het volgende:
Duo vis en meer. Krabsalade en garnalenkroket met cocktailsaus. Op brioche brood. Iets te dik belegd naar mijn smaak, werd er wat misselijk van met al die mayo dus toen maar afgesloten met een wafel met ijs en aardbeien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de Uuni gebakken pizza
Toe: gebakken ananas met slagroomijsik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
BK>McDquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Na een verjaardag wilde vriend alleen BK ijs.
Eenmaal bij BK niet meer![]()
Voor hem Big King XXL menu met Fanta en Oreo choco ijs.
Ik had menu 2 whopper jr's met water en Oreo karamel ijs.
In 1x besteld want het duurde best lang. Lekker gegeten, vult toch echt beter dan Mc. En stukken voordeliger.
[ link | afbeelding ]
Ja ik kom er echt niet meer. Niet alleen vanwege de prijzen maar saai, nooit verandering in, assortiment en BK/KFC vult echt beter.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
BK>McD![]()
Van de week mijn zus opgehaald bij een McD in Maastricht.
Ik had trek, dus ik denk ik neem een Quarter Pounder. Die waren nog wel okay.
Ik weet meteen weer waarom ik er al bijna 20 jaar niet meer geweest was![]()
En is die Quarter Pounder kleiner geworden? Want ik kan me nog een broodje ter grootte van een Italiaanse bol herinneren, met een grote plakaat gehakt, of wat daarvoor moet doorgaan.
Dit was een broodje ter grootte van de hamburger en een navenante pattie.
Bbqsaus met iets van mosterd en augurk en iets kazigs.
Kon er niet van genieten.
Een kwart pond gehakt. Daar maak ik 3 hamburgers van, die een stuk beter smaken.
Getoaste broodjes.
Patties gemaakt van rundergehakt, met een beschuitje, witte peper, zout, gember, korianderzaad, uienpoeder, knoflookpoeder, cayennepeper en kruidnagel.
Van het gehakt maak ik balletjes, die ik tussen bakpapier plet met een pan. Soort van smashburgers.
Met een sausje van mayonaise, ketchup, mosterd en wat tomaat en een augurkje. Beetje zwarte peper en zout.
Sla en kaas sla ik over. Maar wel een flinke dot gekarameliseerde ui.
Smullen![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond: verse spaghetti met bolognesesaus en groentes.![]()
De bolognesesaus pruttelt lekker nog een uurtje door.
Gaat het een beetje met je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag alweer een operatie maar dit keer onder sedatie.
En nu heb ik HONGER!
Pasta met champignons, "ossehaas", gorgonzola in roomsaus, komt er straks aan
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond: paddenstoelenrisotto (met eekhoornjesbrood, shiitakes en parmezaanse kaas) met daarbij een frisse salade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |