Hoe hij ‘do’ zingtquote:
We moeten nou ook weer niet doen alsof hij helemaal geen goede eigen nummers heeft. De meeste steken nog steeds ver uit boven het Nederlandse maaiveld. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Douwe Bob, die heeft ook amper hits maar heeft wel veel goede liedjes. Het heeft ook iets te maken met de (wan)smaak der Nederlanders.quote:Op zondag 3 september 2023 21:06 schreef Andromache het volgende:
Voor je het weet zit hij vast op het Waylon-pad. Ge-wel-dige zanger, maar slechts redelijke eigen liedjes en te eigenwijs c.q. te vast aan milieu (lees: echtgenoot) om meer succes te behalen. En aan de andere kant, tja, de artiest in kwestie moet zich vooral goed voelen bij wat hij maakt, maar vooral Waylon zou ik zo'n veel groter podium gunnen dan hij nu heeft. Goed, ik dwaal af.
Prachtigquote:
Skyboy, zo mooiquote:Op zondag 3 september 2023 22:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We moeten nou ook weer niet doen alsof hij helemaal geen goede eigen nummers heeft. De meeste steken nog steeds ver uit boven het Nederlandse maaiveld. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Douwe Bob, die heeft ook amper hits maar heeft wel veel goede liedjes. Het heeft ook iets te maken met de (wan)smaak der Nederlanders.
Neem nou z'n vorige single, Skyboy. Dit is toch gewoon een heel goed liedje?
Ik vind Skyboy echt het mooiste wat hij tot nu toe gemaakt heeft. Ook vind het jammer dat 'I Want It All' nergens is opgepakt. Dat nummer is ook net zo prachtigquote:Op zondag 3 september 2023 22:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We moeten nou ook weer niet doen alsof hij helemaal geen goede eigen nummers heeft. De meeste steken nog steeds ver uit boven het Nederlandse maaiveld. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Douwe Bob, die heeft ook amper hits maar heeft wel veel goede liedjes. Het heeft ook iets te maken met de (wan)smaak der Nederlanders.
Neem nou z'n vorige single, Skyboy. Dit is toch gewoon een heel goed liedje?
Instant kippenvel... hopelijk komt er nu ook weer een positieve flow voor 'm dankzij dit programmaquote:
Skyboy helaas niet, maar de rest was prachtig. Ik vond vooral Mell zo waanzinnig mooiquote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef TheVulture het volgende:
I Want it All. Electric Life en Stars die bij de Beste Zangers voorbij kwamen, hij heeft toch echt prachtige liedjes
Ja hij is wel goed bezig om weer aan zijn likeability te werken, blij voor 'm dat ie weer wat sympathieker overkomt.quote:Op zondag 24 september 2023 20:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Skyboy helaas niet, maar de rest was prachtig. Ik vond vooral Mell zo waanzinnig mooi![]()
Ik vind Duncan juist erg sympathiek, open en kwetsbaar
Ik heb juist het idee dat hij daar helemaal niet mee bezig. Dingen doen om geliked te worden. Dat stadium heeft hij juist achter zich gelaten. Daar vertelt hij juist over. Als hij sympathiek overkomt, is dat om dat hij dat ook is.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hij is wel goed bezig om weer aan zijn likeability te werken, blij voor 'm dat ie weer wat sympathieker overkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |