F1 is geen warm bad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zou dat mooi zijn zeg
Lekker, geniet ervan.quote:
Ohja. Ik kom daar niet zo graag, maar als ik er met iemand heen moet dan toch wel met jou.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je nog toen we een jaar geleden tegelijkertijd naar de kampen werden gestuurd voor een kort bezoekje? Dat was erg gezellig! Misschien moeten we binnenkort @:neef_wuppie weer eens een bezoekje brengen daar
Zo zeg dat ja. Ik vond moderator @ESF1Gamer ook een beetje tegenvallen om eerlijk te zijn. Terwijl er een hele Max vs Hamiltom vibe heerst en dan VBL zo in een hoekje drukken.quote:
Eet smakelijk alvast! (ik sta boven jouw pesterijtjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ook. Al moet ik er voor rijden, jij loopt naar beneden.
Jazekerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je vertrouwen in je opvolger?
Zeker. Maar na 4 jaar is het tijd voor Jr. dat hij een andere coach krijgt dan zijn vaderquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, wat jammer.![]()
Ook van dat monsterlijke tijdstip. Al is dat voor jou als vroege gymbeer een eitje natuurlijk.
Gelachen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast! (ik sta boven jouw pesterijtjes
Aldus het vetste vetgemetst varken uit de FOK!varkensstal.quote:
En onderaan de voedselketen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast! (ik sta boven jouw pesterijtjes
Tong drinkt niet uit flessen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie heeft die ijskoude flessen drank in het warme water gekieperd???
Dan ben jij het dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tong drinkt niet uit flessen.
Ik wilde je bedanken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had mijn excuses al aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |