tweederangs competities die uiteindelijk niet zo gek veel onderdoen voor de NLse. Topscoorders daarvan, dus zo gek lijkt dat ook niet (de tijd zal het leren).quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:56 schreef Caland het volgende:
Wel een geinige transferstrategie, dure jongens uit tweederangs competities halen. Kunnen we eindelijk eens goed zien hoe dat afsteekt
laten we hopen op het Shota-scenario (of een ontwikkeling zoals die Georgier bij Napoli)quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuke historie wel met Georgische spelers , de 1 was onbekend en werd gedeeltelijk een sensatie terwijl de ander werd binnengehaald als het 8ste wereldwonder en die was na een half jaar al compleet uit de gratie.
Mwah, laten we ook niet doen alsof het helemaal niets voorstelt hier. Vooral de verandering in speelstijl lijkt me dan belangrijk, bij Ajax krijg je 9 van de 10 wedstrijden gewoon niet zo gek veel ruimte terwijl deze spelers uit competities komen waar je dat vaak wel hebt. In die zin wel interessant.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
tweederangs competities die uiteindelijk niet zo gek veel onderdoen voor de NLse. Topscoorders daarvan, dus zo gek lijkt dat ook niet (de tijd zal het leren).
Bij Shota moet je hem dan gelijk na seizoen verkopen voordat die in de lappenmand ligt/vormverlies lijdt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:02 schreef Malavita het volgende:
[..]
laten we hopen op het Shota-scenario (of een ontwikkeling zoals die Georgier bij Napoli)
Ow nee hoor, we hebben geen slechte competitiequote:Op maandag 28 augustus 2023 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, laten we ook niet doen alsof het helemaal niets voorstelt hier. Vooral de verandering in speelstijl lijkt me dan belangrijk, bij Ajax krijg je 9 van de 10 wedstrijden gewoon niet zo gek veel ruimte terwijl deze spelers uit competities komen waar je dat vaak wel hebt. In die zin wel interessant.
We zijn op dit moment de nummer 5 competitie van europaquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
tweederangs competities die uiteindelijk niet zo gek veel onderdoen voor de NLse. Topscoorders daarvan, dus zo gek lijkt dat ook niet (de tijd zal het leren).
De coefficientenlijst bedoel je. Leuk en aardig maar daar wordt gekeken naar landen en niet naar specifieke conpetities (in theorie kan een club uit de kkd ook europees puntjes pakken).quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We zijn op dit moment de nummer 5 competitie van europa
doe je huiswerk is beter amateurtje
Deze jongen is technisch wel begaafd schijnbaar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, laten we ook niet doen alsof het helemaal niets voorstelt hier. Vooral de verandering in speelstijl lijkt me dan belangrijk, bij Ajax krijg je 9 van de 10 wedstrijden gewoon niet zo gek veel ruimte terwijl deze spelers uit competities komen waar je dat vaak wel hebt. In die zin wel interessant.
Gezien én geliked, makker.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig ik mention je net met een andere game
Ga die maar spelen!
GIF!quote:
Welke game?quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig ik mention je net met een andere game
Ga die maar spelen!
Hoeveel geld heeft hij nog?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
20 miljoen jeetje. Mislintat schudt het uit zijn mouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |