Het zijn er ondertussen 17. En bezichtigingen worden allemaal gepland op donderdag, vrijdag, zaterdag en maandag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:17 schreef pmponer het volgende:
Het is bieden vanaf he, dus mogelijk komen er 20 geinteresserden op 1 a 2 dagen en kunnen dan een envelopje bij de makelaar indienen.
Goede zaak, lekker strak op elkaar plannen, en je hebt er maar 1 nodig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het zijn er ondertussen 17. En bezichtigingen worden allemaal gepland op donderdag, vrijdag, zaterdag en maandag.
Ik zou wachten tot die 3 dagen voorbij zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hah! Uiteraard zullen we dat onder spoiler delen als er een voorlopig koopcontract getekend is met 3 dagen bedenktijd.
Eh, dat jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot die 3 dagen voorbij zijn
Hebben jullie ook al aangekocht?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:09 schreef Rene het volgende:
Vroeg net aan mn man. Het lijkt erop dat wij geen filmpje hebben! Onze woning komt vrijdag op funda
! Nu al spannend.
quote:[b]Op
Vergeleken met die huizen is jullie huis echt een koopje! Als je alleen al naar de afwerking van het huis en de tuin kijkt is jullie huis echt fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde woningen aan de andere kant van de weg. In die wijk zijn ze altijd al wat goedkoper. De wijk is net wat minder. Daarmee vergeleken is onze woning ineens best aan de prijs.
Ik wil verhuizen.
Maar ik wil niet naar Apeldoorn
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ja, ik vind dat best jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:56 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat is dat filmpje leuk! De belangrijke dingen worden aangestipt, je krijgt volgens mij een goede indruk van het huis. Leuke complimenten krijgen jullie op de verbouwing! Heb je niet een beetje spijt dat je er niet langer zelf van kan genieten? Ik heb dat zelfs al een beetje, ik heb de verbouwing via jullie topic gevolgd, en nu gaan jullie weg. Doet toch een beetje pijn ofzo...
Die makelaar lijkt ontzettend op juf Helma uit de serie De Luizenmoeder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee!
🤣🤣quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:48 schreef _mido het volgende:
Ik zit eigenlijk nog te wachten op een post in het 'opmerkelijke foto's van funda-topic' in de trant van "best een leuke keuken hoor maar die greepjes kunnen echt niet" ofzo.
Yes. Vrijdag funda > week erop vier dagen vrij voor kijken wegens een korte vakantie. November krijgen we de sleutel en we hopen december deze deur dicht te trekkenquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:41 schreef Sport_Life het volgende:
Leuk huis.
Dat zou mooi zijn! Ik maak er een poll voor zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee!.
Resistance is futile.
Spannend! Heel veel succesquote:Op woensdag 30 augustus 2023 06:43 schreef Rene het volgende:
[..]
Yes. Vrijdag funda > week erop vier dagen vrij voor kijken wegens een korte vakantie. November krijgen we de sleutel en we hopen december deze deur dicht te trekken!
Het is hier best gezellig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vergeleken met die huizen is jullie huis echt een koopje! Als je alleen al naar de afwerking van het huis en de tuin kijkt is jullie huis echt fantastisch!
Ik wil verhuizen.
Maar ik wil niet naar Apeldoorn
Je zit als verkoper pas vast aan de verkoop zodra jouw handtekening is gezet op het voorlopige koopcontract.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:27 schreef flipsen het volgende:
Even voor mij als newbie (of eigenlijk oldbie), dat "Bieden vanaf". Zit je dan ook vast aan het hoogste bod of hoef je dat niet te accepteren? Dus, als het naar jullie idee te laag is, kan je dan nee zeggen en het huis opnieuw in de verkoop zetten met een gewenste vraagprijs?
Hehe, het is dan ook bieden vanaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:48 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Onder de vraagprijs komt niet voor in je woordenboek?
Nee, dat hoeven we niet te accepteren. Maar het moet wel raar lopen als we niet het hoogste bod accepteren want dat heeft direct impact op het budget voor de verbouwing.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:27 schreef flipsen het volgende:
Even voor mij als newbie (of eigenlijk oldbie), dat "Bieden vanaf". Zit je dan ook vast aan het hoogste bod of hoef je dat niet te accepteren? Dus, als het naar jullie idee te laag is, kan je dan nee zeggen en het huis opnieuw in de verkoop zetten met een gewenste vraagprijs?
Die stop zou ik niet zo gelukkig mee zijn. En bij een bizar hoog aantal oke, maar na 24. Hebben jullie daar iets over afgesproken met de makelaar? Gezien jullie strategie zijn jullie juist uit op veel kijkers.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:07 schreef Seven. het volgende:
De teller staat op 24 bezichtigingen, er is al een stop ingesteld. En we hebben een brief binnen van een jong stel dat héél graag hier wil wonen.
Dat lijkt me in dit geval zeer onrealistisch.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:48 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Onder de vraagprijs komt niet voor in je woordenboek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |