Die is echt te zwak op het werpen ja. En itt bij de vrouwen is werpen bij de heren nog wel redelijk relevant, op discus en speer kan er echt wel gescoord worden. Het nutteloze kogelstoten daarentegen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dubler ziet er te dun uit voor meerkamp
quote:We're experiencing extremely high traffic!
WCH Budapest 23 is full on!
We want to make sure you can still access the essential info - check it out below. The full version of our website will be back soon, after 10:00pm CET
Anouk Vetter is het hier niet helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is echt te zwak op het werpen ja. En itt bij de vrouwen is werpen bij de heren nog wel redelijk relevant, op discus en speer kan er echt wel gescoord worden. Het nutteloze kogelstoten daarentegen.
Dat is inderdaad de enige in de top die kan werpen en niet kan springen. Oke ver gaat nog wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anouk Vetter is het hier niet helemaal mee eens.
Rond 235, tickets op de eerste ring kon ik niet meer vinden paar weken terug.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vet, waar zit je ongeveer? Ik zit de rest van het weekend 225.
[..]
De trein is vanaf Nederland al een roteind kan ik je vertellen.
Al sinds dag één dat het steeds op z'n gat ligtquote:
Skujyte was daar nog wel een beter voorbeeld van, maar uiteraard niet meer actiefquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige in de top die kan werpen en niet kan springen. Oke ver gaat nog wel.
Ik merk het vooral sinds gisteravond, daarvoor deed het bij mij prima.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al sinds dag één dat het steeds op z'n gat ligt
Ja, die wilde ik ook noemen. Dat was dan wel weer een prima springster, maar een matige loopster (en in de zevenkamp vooral geldt springen > lopen > werpen qua hoe makkelijk je punten kunt pakken)quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Skujyte was daar nog wel een beter voorbeeld van, maar uiteraard niet meer actief
Overdag wel, ik bedoel steeds tijdens en vooral vlak na de sessies, zeker elke avondquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik merk het vooral sinds gisteravond, daarvoor deed het bij mij prima.
Ah, ik dacht de algemene obsessie met het vlaggetje, niet de specifieke.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die obsessie is er niet met S. Hassan.
Bedankt voor niets allebei. Bourrada heeft al sinds 2018 geen fatsoenlijke meerkamp meer gedaan en Moloney is sinds die fluke op de Spelen al nutteloos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |