*obsessie met een vlaggetjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De obsessie met F. Bol bij sommige users is bizar.
Die obsessie is er niet met S. Hassan.quote:
Bij de vrouwen bedoel je dan met name, lijkt me?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 400 horden is toch juist niet echt spectaculair? Daar is juist totaal geen breedte. Maar goed, ik hoop dat die er wel komt, want het niveau van de top is wel torenhoog.
Met name bij de vrouwen ja. Bij de heren zijn er wel langzaam 3-5 man die meekomen naast Warholm en dat is prima.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de vrouwen bedoel je dan met name, lijkt me?
We weten allemaal de reden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die obsessie is er niet met S. Hassan.
Kaul staat er nu beter voor wat een medaille (of in elk geval top-6 ofzo) betreft dan vanmorgen vroeg, lijkt me.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:44 schreef Columbiafan het volgende:
Kaul mag je volledig afschrijven voor een medaille, waardeloze verspringcompetitie voor hem.
Mwah, maar hij is nog niet volledig kansloos inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kaul staat er nu beter voor wat een medaille (of in elk geval top-6 ofzo) betreft dan vanmorgen vroeg, lijkt me.
Ik bedoel ook dat hij zelf wel aardig bezig is, maar Warner flink wat heeft laten liggen (en Mayer ligt er uiteraard uit nu). In de forecast staat het wat dichter bij elkaar inmiddels, altijd goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, maar hij is nog niet volledig kansloos inderdaad.
Ja Warner/Garland vallen wat tegen en Mayer is helemaal weg, maar ik denk dat er andere mannen zijn die meer vorm laten zien. Victor, Lepage en de Noren bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat hij zelf wel aardig bezig is, maar Warner flink wat heeft laten liggen. In de forecast staat het wat dichter bij elkaar inmiddels, altijd goed
Ik ga op de banken staan voor Lindon als Victor van dit hele feestje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Warner/Garland vallen wat tegen en Mayer is helemaal weg, maar ik denk dat er andere mannen zijn die meer vorm laten zien. Victor, Lepage en de Noren bijvoorbeeld.
Dat is geen gewaagde voorspelling.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Garland durf ik wel te schrappen voor de medailles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |