Lekker vol programma met alle relays erbij.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of allebei!
Maar denk dat ze er zelf ook nog niet uit is
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:17 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi om te zien hoe geliefd Bol in het buitenland is
Weten we denk ik niet voor juli.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Is het trouwens uberhaupt al bekend of McLaughlin de 400m of 400m horden gaat doen in Parijs?
Dan zijn de trials vast al geweest?quote:
Neen.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Neen.
Ik ben dit groepje na afloop nog wel tegengekomen maar belangrijker enorm genoten vanavond. Behalve van Bol vooral van de finale bij het verspringen. Mooi om er zo met je neus bovenop te zitten.
Milieuvervuiler!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tof!
Ik board nu ri. Budapest dus ben er vanaf de avondsessies ook bij, sfeer en stadion lijken mij echt gaaf.
Vet, waar zit je ongeveer? Ik zit de rest van het weekend 225.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tof!
Ik board nu ri. Budapest dus ben er vanaf de avondsessies ook bij, sfeer en stadion lijken mij echt gaaf.
De trein is vanaf Nederland al een roteind kan ik je vertellen.quote:
Ja, je kunt moeilijk starten met looponderdelen op vrijdagochtend. Alleen de 5k zou nog kunnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeer matig ochtendprogramma wel, op decathlon-genot na
100m doen ze ook in 2 dagenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je kunt moeilijk starten met looponderdelen op vrijdagochtend. Alleen de 5k zou nog kunnen
Ja, die is zowat altijd geblesseerd heb ik het idee.quote:
Ja bij Mayer is dat heel extreem. Maar zo heb je er nog wel een paar, van der Plaetsen maakte ook zelden een meerkamp af.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, die is zowat altijd geblesseerd heb ik het idee.
Warner, Neugebauer, Lepage, de Amerikanen. Mits fit ook Mayer en Moloney. Als Warner of Neugebauer echt goed is zijn die andere namen kansloos.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:16 schreef PippenScottie het volgende:
Mexi, even duiding. Wie zijn de favorieten op de tienkamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |