Ja, wilde al zeggen.. nazomer?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het nu alweer tijd voor nazomer geneuk? Gaat allemaal wel snel zeg
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het nu alweer tijd voor nazomer geneuk? Gaat allemaal wel snel zeg
Lekker kritisch ook weer.quote:
Ja, heb niets beters te doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Lekker kritisch ook weer.
Die spanning komt begin oktober wel weerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voel me heel opgelucht nu ineens. Heel gek.
Ja dat vooralquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die spanning komt begin oktober wel weer
Maar soms is het eigenlijk de afspraak maken waar ik het meest tegenop zie
Je kunt ook de tuin in je huis halen. Hoef je ook niet meer je voeten te vegen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heb niets beters te doen
Ok, misschien wel, maar nog geen zin, moet stofzuigen, er ligt overal zand hier (had in de tuin gewerkt, maar vergeten mn voeten netjes te vegen)
Zeg dat wel. Gelukkig geen plaknacht vannacht.quote:
Komt nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Gelukkig geen plaknacht vannacht.
Whehehehe.quote:
Nee, nee. Ventilator aan en handjes boven de dekens.quote:
Ik slaap op de dekens. Met ventilator.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, nee. Ventilator aan en handjes boven de dekens.
Ai, dan kun je nergens je handen ondersteken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik slaap op de dekens. Met ventilator.
Tuurlijk, hij kan toch zelf op de deken liggen en dan de handen eronder? Precies omgekeerd van handjes boven de dekensquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dan kun je nergens je handen ondersteken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moet jij eigelijk Püzzie maken.quote:
Euhh hoe bedoellie ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu moet jij eigelijk Püzzie maken.
Sorry, ik vond het een leuke woordspelingquote:
1 van de velequote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moet je wat mee doen , je hebt er talent voor
Ik las Rostyquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het een leuke woordspeling
@pieterdegallier vibesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Erg vrijen met vrouwen ook mannen maar ook buiten.
Dat lijkt raar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij kan toch zelf op de deken liggen en dan de handen eronder? Precies omgekeerd van handjes boven de dekens
Of hij gaat gewoon lekker plakken, daar is toch niets mis mee?
Poezkequote:
Ik ben blij dat ik vanmorgen boodschappen heb gedaan , het regent als een mallequote:
Plakweer is het zeker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik vanmorgen boodschappen heb gedaan , het regent als een malle
Heerlijk, maar wel plakweer
Ben er wel klaar mee.quote:
Het is ook raar weer , net weer regen nu weer zonquote:
Hier trekt dat net langs elkaar heen. Wel een enorme bui gehad en nu een waterig zonnetje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is ook raar weer , net weer regen nu weer zon
Ja dat bedoel ik , hier ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier trekt dat net langs elkaar heen. Wel een enorme bui gehad en nu een waterig zonnetje.
En zweten als een gek natuurlijk.quote:
Dat is minder iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En zweten als een gek natuurlijk.
Nog steedsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En zweten als een gek natuurlijk.
quote:
Ja mensen, douchen is zinloos op zo'n dag.quote:
Ik hoop dat ik enigszins bespaard blijfquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Ja mensen, douchen is zinloos op zo'n dag.
Blijf binnen! Draag geen zweetkleren!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik enigszins bespaard blijf
Ik ben binnen en het is nog te doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blijf binnen! Draag geen zweetkleren!
Dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben binnen en het is nog te doen
Ben niet aansprakelijk als je gaat zweten eh?quote:
Dat ben ik iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben niet aansprakelijk als je gaat zweten eh?
Vind het nu al erg voor je.quote:
Nee, klopt.quote:
Damnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
Wolkbreuk hier. Delen van de woonwijk staan blank.
Ik ga niet helpen dweilen.quote:
Lekkaaahhquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
Wolkbreuk hier. Delen van de woonwijk staan blank.
Blijf dan ook van jezelf af.quote:
Ik zou nu niet aan mezelf willen komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blijf dan ook van jezelf af.
Zo erg?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou nu niet aan mezelf willen komen
Nou ik heb me vanmorgen gedoucht , maar laat maar ff nuquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik heb me vanmorgen gedoucht , maar laat maar ff nu
Benauwd niet , plakkerig welquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo benauwd vandaag eik. Gisteren ook niet.
Gewoon douchen toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:32 schreef Modus het volgende:
[..]
En anders is het allemaal ook weer niet zo'n drama
An sich wel, maar meestal als je eenmaal door bent, moet ie eik alweer warmerquote:
Ik ben niet zo gek op hete baden , is ook niet echt goed , beter koud waterquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
An sich wel, maar meestal als je eenmaal door bent, moet ie eik alweer warmeren dat kan niet
En staand douchen in bad is ook niks.
Da's weer een ander uiterstequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op hete baden , is ook niet echt goed , beter koud water
In de sauna is zo'n koud dompel bad heerlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel eens gedwongen moeten doen meen ik, nou ja dan gaat het net, maar liever niet
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de sauna is zo'n koud dompel bad heerlijk
Koud douchen in de zomer lekker , in de winter wat minderquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik eindig het douchen al jaren met een paar minuten koud douchen. Da's eigenlijk ook best lekker.
Ik ben niet zo gek op sauna'squote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de sauna is zo'n koud dompel bad heerlijk
Ik naak mijzelf altijd maar wijs dat het mij in de winter hardt voor de kou.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Koud douchen in de zomer lekker , in de winter wat minder
Sowieso wisseldouche is lekker ,maar in de winter sta ik wel wat minder lang onder de koude douchequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik naak mijzelf altijd maar wijs dat het mij in de winter hardt voor de kou.
Lekker weken in je warme bad danquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweenie. Ook geen behoefte aan het nogmaals proberen.
Snappik hoor. Ik ben ooit wel eens in de winter in de sauna geweest en toen sneeuwde het. Was ook een leuke ervaring en koelde ook prima af. Dan is zo'n dompelbad bijna warm vergeleken met buiten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso wisseldouche is lekker ,maar in de winter sta ik wel wat minder lang onder de koude douche
Dat heb ik ook weleens gehad, kon je rollen door de sneeuwquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snappik hoor. Ik ben ooit wel eens in de winter in de sauna geweest en toen sneeuwde het. Was ook een leuke ervaring en koelde ook prima af. Dan is zo'n dompelbad bijna warm vergeleken met buiten.
Het klinkt alsof je dat ook hebt gedaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gehad, kon je rollen door de sneeuw
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je dat ook hebt gedaan.
Dat dan weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat dan weer nietJij bent snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Lekker, ik zet m op mijn bucketlist: met Puzzie door de sneeuw rollen.quote:
Gelukkig sneeuwt het nog zelden in de winterquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker, ik zet m op mijn bucketlist: met Puzzie door de sneeuw rollen.
Waarom is dat gelukkig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig sneeuwt het nog zelden in de winter
Mag je daarna opwarmen in een sauna.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag je daarna opwarmen in een sauna.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ik ben gek op piemels![]()
Mijn dag is weer goed
Meer piemels want dat valt in de smaak?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Wilde nog iets posten maar nu helemaal kwijt wat![]()
Mag hier nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer piemels want dat valt in de smaak?
Geeoon stiekem doen.quote:
En je maakt @Puzzie blij. Heb je dat er niet voor over?quote:
Jij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je maakt @:Puzzie blij. Heb je dat er niet voor over?
Ik heb jouw fotozoekskills niet.quote:
quote:
Bwehehequote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:52 schreef Modus het volgende:
Echt mooie borsten vind ik ook echt mooi echter ook lekker lijkt mij maar klein en groot. Ook billen maar wel bloot of naakt en lekker vrijen ook met eigen peniserectie.Waarom niet, mee eens. Ik hou ook van borsten die vrouwen hebben. Maar vrijen is erg lekker natuurlijk, alleen niet in de hete zomer waar ook te warm is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puzzeke is al blij van zichzelf.quote:
Weet je inmiddels alweer wat je wilde posten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Wilde nog iets posten maar nu helemaal kwijt wat![]()
Ik heb genoeg piemels gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je maakt @:Puzzie blij. Heb je dat er niet voor over?
Geen ideequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weet je inmiddels alweer wat je wilde posten?
Wat voor spelletjes speel je dan?quote:
Dohquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes speel je dan?
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:39 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan piemels boetseren
Legoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik bedoel, als volwassenen met Legomogen spelen, mag dit ook gewoon toch
Een hobby van je?quote:
Jaaaaa!quote:
Ik heb heel veel hobby'squote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een hobby van je?
[..]
Jaaaaa!
Piemels kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Piemels kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Theo maassen had het net ook over piemels, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:05 schreef Modus het volgende:
SEX / Ongewenste erectie in sauna voorkomen
TT suggereert dat soms blijkbaar ook gewenste erecties in sauna's voorkomen moeten worden?
Ohja dat zag jij natuurlijk TOEVALLIG weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Theo maassen had het net ook over piemels, komt wel dichtbij zo* Puzzie
Heel toevalligquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja dat zag jij natuurlijk TOEVALLIG weer
Vast maar ik kijk hem op tvquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Al 3 maanden van tevoren in de gids aangevinkt
Staat het niet op YT ook toevallig?
Piemelsquote:
Ook postzegels plakken?quote:
Postzegels likken?quote:
Ook niet ..wel eens gedaan maar dat was met wat lsdquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook niet ..wel eens gedaan maar dat was met wat lsd
Hoe is 'zo'n iemand' ?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n iemand was.
Die aan lsd zegels lopen te lebberen.quote:
Beetje uitgeprobeerd?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook niet ..wel eens gedaan maar dat was met wat lsd
Je overdrijft nu wel een beetjequote:Op zondag 27 augustus 2023 10:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die aan lsd zegels lopen te lebberen.
Is niet negatief bedoeld.quote:
Ah okayquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is niet negatief bedoeld.Heb het zelf ook weleens gedaan.
Stiekem wel benieuwd; wat voor invloed had het op jou?quote:
Ik heb ook wel paddo's gegeten dat was wel leuk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stiekem wel benieuwd; wat voor invloed had het op jou?
Mja, vond dat ook niet zo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel paddo's gegeten dat was wel leuk.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja, vond dat ook niet zo.Ben daar niet gevoelig voor.
Ja, niet leuk.quote:
Je hoort en lees dan altijd over een hoop clichés en dan is het jammer wanneer er niks van uitkomt. Was er toen ook wel klaar mee.quote:
Ik heb wel leuke ervaringen gehadquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je hoort en lees dan altijd over een hoop clichés en dan is het jammer wanneer er niks van uitkomt. Was er toen ook wel klaar mee.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:lordofleaves:
THE SPEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!!
Leukquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:lordofleaves:
THE SPEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!!
Dank jequote:
Ik ben ook leuk.quote:
Afgezien van de bril, snor, haarstijl, kledingkeuze en huidskleur lijk ik daar wel een beetje op jaquote:
Wow wow moet dat dan persequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben nu eenmaal geen negert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |