SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze openingspost is te vinden in de FoK!Wiki: klik"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
have fun, ik vind em niet zo mooi maar goed, dat is slechts mijn meningquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)ow&age-gate=grown_up
Hier aan begonnen dus
Wel een sok aan hangen als je klaar bentquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)ow&age-gate=grown_up
Hier aan begonnen dus
Die staat hier in de vensterbank.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wel een sok aan hangen als je klaar bent
Ik krijg foutmelding "403 Forbidden" als ik naar die site ga, kennelijk willen ze mijn klandizie (vanuit Zweden) niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Intertoys heeft een prima saleHeb zelf het Spookhuis besteld.
Dat kan ik me wel voorstellen. Internationaal verzenden is voor een dergelijk bedrijf gewoon te duur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik krijg foutmelding "403 Forbidden" als ik naar die site ga, kennelijk willen ze mijn klandizie (vanuit Zweden) niet.
Maar dat wil ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen. Internationaal verzenden is voor een dergelijk bedrijf gewoon te duur.
dan kan je dat echt zo anders oplossen dn gewoon een 403 weergevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen. Internationaal verzenden is voor een dergelijk bedrijf gewoon te duur.
https://nos.nl/artikel/24(...)mzet-van-lego-groeitquote:Speelgoed voor volwassenen in de lift, omzet van Lego groeit
Ik wil ik wil ik wil maar niet tegen die prijsquote:
Als je em direct besteld zit er wel een toffe GWP bijquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil maar niet tegen die prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorlopig even weinig tot geen sets kopen![]()
Ja maar jamaar die prijs....quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je em direct besteld zit er wel een toffe GWP bij.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:35 schreef mschol het volgende:
ik was vanmiddag wat aan het inruimen....Ik snap je geduld nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorlopig even weinig tot geen sets kopen![]()
.
Als ik lego binnen krijg ben ik elke dag de urge aan het onderdrukken om te beginnen met bouwen. Een doos lego kan ik gewoon niet langer dan een week ongeopend laten.
ik heb welgeteld 2 pallets met lego dozen staan.. en ik heb helaas hele andere prioriteiten gehad/moeten hebben afgelopen 3 jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik snap je geduld niet![]()
.
Als ik lego binnen krijg ben ik elke dag de urge aan het onderdrukken om te beginnen met bouwen. Een doos lego kan ik gewoon niet langer dan een week ongeopend laten.
Dat net gedaanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je em direct besteld zit er wel een toffe GWP bij.
Ik heb 6 dozen staan, onafgebouwd. Oa rivendel.. gringots gaat ook op die stapel.. geen plek 🤷♂quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
.
Ik heb de Lego millennium falcon al zeker 3 jaar in een doos staan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
.
vetquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:49 schreef Joran-Joran het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/viking-village-21343
Deze gaat er zeker komen. Goede prijs ook: 140 euro, voor 2103 stenen.
En de ninjago city gardens 50 euro goedkoper... Die staat op mijn lijst, maar ik heb geen geldquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Intertoys heeft een prima saleHeb zelf het Spookhuis besteld.
die wil ik ook nog welquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:43 schreef kuolema het volgende:
[..]
En de ninjago city gardens 50 euro goedkoper... Die staat op mijn lijst, maar ik heb geen geld. Mag nog 1 grote legoset voor mezelf kopen dit jaar en dat wordt er een van de vele die eruit gaan in december en ik nog graag wil hebben.
Oh die is leukquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:49 schreef Joran-Joran het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/viking-village-21343
Deze gaat er zeker komen. Goede prijs ook: 140 euro, voor 2103 stenen.
Deze hebben wij vandaag ook gekochtquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:20 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Harry Potter kasteel 76419
quote:Op donderdag 7 september 2023 11:44 schreef superkimmi het volgende:
Bij technisch lego is een foutje sneller gemaakt en kan soms grotere gevolgen hebben. Soms merk je het gelijk omdat het niet past, maar @:kapiteiniglo heeft hier ooit de land rover defender gebouwd en bij stap 3 (van meer dan 300 geloof ik), 1 tandwiel aan de verkeerde kant geplaatst. De wielen van haar range rover draaiden toen jn tegengestelde richting en liepen dus vast. Hele range rover moest uit elkaar![]()
Voordeel: ik kon m ook een keer bouwen
Dat had ik met de Liebherr R9800 an het begin van de bouw van de arm niet 1 maar 2 tandwielen geplaatst die kwam ij dus tekort in een later stadium.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:44 schreef superkimmi het volgende:
Bij technisch lego is een foutje sneller gemaakt en kan soms grotere gevolgen hebben. Soms merk je het gelijk omdat het niet past, maar @:kapiteiniglo heeft hier ooit de land rover defender gebouwd en bij stap 3 (van meer dan 300 geloof ik), 1 tandwiel aan de verkeerde kant geplaatst. De wielen van haar range rover draaiden toen jn tegengestelde richting en liepen dus vast. Hele range rover moest uit elkaar![]()
Voordeel: ik kon m ook een keer bouwen
quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
25% korting bij Intertoys
Ze verschepen niet naar Zweden
Mijn arme bankrekening.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
wel bijzonder, want sommige van die sets zijn in de intercoms hier in t centrum duurder dan op de site..quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Webhallen heeft ook wat medlem aanbiedingen, volgens mij geen fantastische prijzen, maar wie weet zit er iets voor je tussenquote:
misschien franchiser die er nog wat bovenop legt?quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel bijzonder, want sommige van die sets zijn in de intercoms hier in t centrum duurder dan op de site..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venator is gelektSomething’s happening. I’m not the Jedi I should be. I want more. And I know I shouldn’t.”
voor die aangeklede figs zou ik eens kijken op bricklink en dan de minifigure collecties (die series)quote:Op zondag 10 september 2023 22:26 schreef Viv het volgende:
Ik heb echt zo'n zwak voor Minifigures die verkleed zijn.![]()
Net deze besteld via Vinted:
[ afbeelding ]
We hebben al een paashaas, wortel, peper, brick, krijtje, taartpunt, etc.![]()
Nu zag ik dat er van de Unicorn Girl ook een pluche variant is:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Maar die is kennelijk alleen in de VS te koop, niet in Zweden of Nederland.![]()
https://www.lego.com/en-us/product/unicorn-girl-plush-5006625
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |