SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah sta niet te juichen ofzo dat de staff is omgekomen. Zijn mensen die bij een private bedrijf werken die in prive jets werken. Al wisten ze vast wel wie deze mensen waren, ze hebben zelf geen bloed aan de vingers ofzo.quote:
Maar ik zal er ook geen traan om laten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah sta niet te juichen ofzo dat de staff is omgekomen. Zijn mensen die bij een private bedrijf werken die in prive jets werken. Al wisten ze vast wel wie deze mensen waren, ze hebben zelf geen bloed aan de vingers ofzo.
Goed verhaal van deze manquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]
Leuke tweet voor de KRIM WAS ALTIJD AL RUSSISCH!!!!1 roepers.
Het is toch walgelijk. Als je dit soort verhalen leest, en die zijn er genoeg, dan zijn dat soort gasten toch gewoon domme varkens met hun achterlijke pro Russisch gezwam.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]
Die zogenaamde kritische denkers zijn dan ook steevast mensen die nooit onder Russische bezetting hebben geleefd. Er is niet voor niks geen Pool of Litouwer te vinden die graag wil dat Rusland de boel komt overnemen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:12 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het is toch walgelijk. Als je dit soort verhalen leest, en die zijn er genoeg, dan zijn dat soort gasten toch gewoon domme varkens met hun achterlijke pro Russisch gezwam.
Ik geloof eigenlijk niet dat ze zo zeer pro-Russisch zijn, het is meer de aanlokkelijkheid van de "sterke man" die alles aanpakt waar ze zelf bang voor zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die zogenaamde kritische denkers zijn dan ook steevast mensen die nooit onder Russische bezetting hebben geleefd. Er is niet voor niks geen Pool of Litouwer te vinden die graag wil dat Rusland de boel komt overnemen.
Het enige wat Rusland kan is dood en verderf zaaien, en dat al eeuwenlang.
Ik begrijp ook niet waarom sommigen volhouden dat Oekraïene de Donbass moet opgeven. Ze denken dat het geweld dan stopt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]
Dat zijn de vredesduifjes inderdaad. Volgens hen heeft Rusland recht op de Donbass en zijn wij de oorlogshitsers. We moeten gewoon onderhandelen dan komt alles goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom sommigen volhouden dat Oekraïene de Donbass moet opgeven. Ze denken dat het geweld dan stopt.
dAn StOpT dE oOrLoG11!!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom sommigen volhouden dat Oekraïene de Donbass moet opgeven. Ze denken dat het geweld dan stopt.
Niks, want volgens dit soort Chamberlaintjes zijn dat ook allemaal Russen. Die terugkeren in de Russische moederschoot. Poetin zet gewoon een historische fout recht. Wat een eindbaas he!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
dAn StOpT dE oOrLoG11!!
"Verrassend" genoeg hoor je de vredesduifjes ook nooit over wat er dan met de Oekrainse bevolking in de bezette gebieden zal gebeuren en wat voor ellende deze mensen nu al over zich heen krijgen.
Klopt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die zogenaamde kritische denkers zijn dan ook steevast mensen die nooit onder Russische bezetting hebben geleefd. Er is niet voor niks geen Pool of Litouwer te vinden die graag wil dat Rusland de boel komt overnemen.
Het enige wat Rusland kan is dood en verderf zaaien, en dat al eeuwenlang.
Kortzichtig en debiel egoïsme.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week nog het argument dat de oorlog moest stoppen, want de wapenindustrie zou er teveel aan verdienen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kortzichtig en debiel egoïsme.
Kortzichtig en debiel omdat het ook vanuit een puur egoïstisch standpunt dom is om Rusland ongehinderd landjepik te laten spelen in de achtertuin van Europa. Maar hey misschien wordt je gasrekening tijdelijk een paar tientjes per jaar goedkoper.
Denken dat vrijheid en veiligheid gratis is.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:53 schreef xpompompomx het volgende:[/b]
[..]
Ik hoorde vorige week nog het argument dat de oorlog moest stoppen, want de wapenindustrie zou er teveel aan verdienen.
Minsk 1 en Minsk 2.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om afspraken te maken met een onbetrouwbare partij als Rusland. Ze hebben er toch schijt aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Minsk 1 en Minsk 2.
En nu dus de pleuris oorlog.
En was elke keer de DPR en Rusland die weer vrolijk de akkoorden overtraden.
En hoorde je toen ook hoe men dat stoppen van de oorlog zich precies voorstelde?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week nog het argument dat de oorlog moest stoppen, want de wapenindustrie zou er teveel aan verdienen.
Mirjam verdient klappen met een bevroren meerval.quote:
Mirjam is de afgelopen anderhalf jaar ook behoorlijk het spoor bijster geraakt, zoals wel meer van dit soort Twitteraars die ooit als gematigd rechts te boek stonden ineens vol op het Poetinorgel zijn gaan hengsten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mirjam verdient klappen met een bevroren meerval.
Oekraïne moest maar gebied opgeven ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoorde je toen ook hoe men dat stoppen van de oorlog zich precies voorstelde?
Zo lang het maar anti EU/gevestigde orde is schijnbaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Mirjam is de afgelopen anderhalf jaar ook behoorlijk het spoor bijster geraakt, zoals wel meer van dit soort Twitteraars die ooit als gematigd rechts te boek stonden ineens vol op het Poetinorgel zijn gaan hengsten.
SP?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |