Laat hem maar even lekker ergens anders in de 'schaduw' werken en ervaring opdoen. Daarna zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:39 schreef Scorpie het volgende:
Johnny is gewoon beschadigd door dit alles, maar dat verwijt ik hem nog het minste. Mag altijd terugkomen.
Die geluiden heb ik ook gehoord, ze hebben Vos (trainer) niet voor niets verlengd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Jong Ajax draaide het ook voor geen meter en toen die weg was werd het voetbal opeens stukken beter.
Verder ook veel lachwekkende teksten over het gras opvreten en er alles aan doen . Klonk bijna als Leo Beenhakkers verloren bastaard zoon.
Welke inschattingsfout? Heeft hij geroepen wel ff kampioen te worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel te prijzen maar doet toch niets af aan zijn inschattingsfout?
En erna wel, toen telde dat allemaal niet meer?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Welke inschattingsfout? Heeft hij geroepen wel ff kampioen te worden.
Hij wist volgens mij dondersgoed goed dat het kansloos was en hij er nog niet klaar voor was daarom wilde hij eerst ook niet.
Denk moeilijker dan Fortuna en Sparta.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb 1 taak vandaag
hoe moeilijk kan het zijn tegen deze 3e divisie club uit afghaanverwegistan
Hoezo gaat het over Feyenoord nu? Klaas is ook voor Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk moeilijker dan Fortuna en Sparta.
Klaas ben je meegereisd vandaag ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb 1 taak vandaag
hoe moeilijk kan het zijn tegen deze 3e divisie club uit afghaanverwegistan
70 miljoenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Saudische poenclubs doen een late poging voor Kudus. Nog langer getreuzel met die gozer. Ik wil hem asap weghebben verdomme.
Elke minuut die hij nog speelt in Ajax 1 is er een teveel. Zijn getreuzel aan de bal gaat me door merg en been.quote:
Gespannen en bevreesd voor LudoSandersquote:
Ludogodquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gespannen en bevreesd voor LudoSanders
als hij nog vertrekt en je start met forbs op rechtsbuiten lach ik wel in mijn vuistjequote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Elke minuut die hij nog speelt in Ajax 1 is er een teveel. Zijn getreuzel aan de bal gaat me door merg en been.
ik ga nu zeker kijken!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:49 schreef Scorpie het volgende:
TAYLOR IN DE BASIS
STEIJN WIL NIET WINNEN VANDAAG
hij zit op de bankquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Boomen blessa? Of is Steijn een teringmongool?
Boomen gepasseerd ten faveure van Taylorquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Boomen blessa? Of is Steijn een teringmongool?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij zit op de bank
aan een speler die de middencirkel niet uitkomt heb je niet altijd veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |