Dom vooral. Slechtste tijd dit WKquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja jammer, te hard gestart. Moedig.
Klaver leek te veel haar te proberen te volgen.quote:
Prima uitslag muv Klaver wel jaquote:
Tsja, lastig. Vermoeidheid in de benen. Ze had ook wel dik PB nodig om derde te worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom vooral. Slechtste tijd dit WK
Matige laatste ronde ja.quote:
Ik wil niet de spelbreker zijn, maar dan loopt de rest die eerste 200m ook sneller als hier he.quote:
Mwah, ik geloof er niks van dat beter indelen haar naar 49.6 had gebracht. Moest een beetje gokken, helaas.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom vooral. Slechtste tijd dit WK
Dat is wel flauwquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wil niet de spelbreker zijn, maar dan loopt de rest die eerste 200m ook sneller als hier he.
Beste resultaat voor een Belgische op de loopnummers.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:38 schreef -XOR- het volgende:
Belgen hebben er een fenomenaal olympisch diploma bij.
Nouja dik dik, wel een PR ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, lastig. Vermoeidheid in de benen. Ze had ook wel dik PB nodig om derde te worden.
Eens.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof er niks van dat beter indelen haar naar 49.6 had gebracht. Moest een beetje gokken, helaas.
Ja oke dan was ze weer 4e geworden met 49.8 ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof er niks van dat beter indelen haar naar 49.6 had gebracht. Moest een beetje gokken, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |