SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Zou een beetje zwak zijn niet? Dat Poetin alle vuile klusjes zelf oplost. Laat die maar in Den Haag verschijnenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:17 schreef 3rr0r het volgende: Girkin in het laadruim erbij was mooi geweest
Steve is al druk aan het retweeten nuquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk gaat Poephoofd Steve straks live.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wacht nog ff op de officiële bevestiging. Op de passagierslijst staan zegt nog niet dat hij daadwerkelijk aan boord was.
Tja weet niet of dit juichwaardig is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
Beter zat ie er toch niet in en is ie nu pissed right?
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ohja dat zou dan deze gast zijn met met die uhm tattoo
Met een eigen vliegtuig ben je al gauw ergens anders natuurlijk. Helemaal iemand als hij die niet te lang ergens op één plek wil blijven vanwege z'n veiligheid. Maar goed, het moet allemaal nog bevestigd worden en ik moet eerlijk zeggen dat ik een bevestiging vanuit het Kremlin niet vertrouw.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Hij was toch ook al in Afrika, in de Sahel, een paar dagen geleden.
DNA onderzoek kan lang durenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
De NOS is net als ik ad voorzichtige kant: Wagnerleider Prigozjin mogelijk aan boord van verongelukt privévliegtuig - https://nos.nl/l/2487726
Ben benieuwd of het klopt, of dat ze alleen op de passagierslijst stonden en toch niet aan boord waren.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ohja dat zou dan deze gast zijn met met die uhm tattoo
Misschien aangezien voor vliegtuig met Prigozhin erinquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:22 schreef Rodgrod het volgende:
Ah iets boven Moskou als ik de locatie uit het nu.nl bericht lees. Misschien aangezien voor een Oekraïense drone die verdwaald was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |