@Dr8gonOfLifequote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh echt? Vertel eens waar het dan beter toeven is, en waarom je nog in Nederland zit wanneer het hier blijkbaar allemaal zo dramatisch is.
In Zweden was er nooit een lockdown bijvoorbeeld.quote:
Maar wel een een vaccinatiebewijs (QR-CODE), vervroegde sluiting horeca, en een maximale groepsgrootte.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In Zweden was er nooit een lockdown bijvoorbeeld.
Waarom denk je dat vluchten de enige reactie of 'oplossing' zou (moeten) zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe dan ook: waarom zit je nog in Nederland als het hier zo verschrikkelijk is?
Zie jij TS een revolutie beginnen? Nee he. Dan kan je maar beter vluchten, want waarom zou je onder een totalitair schrikbewind willen leven wanneer het elders beter toeven is?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat vluchten de enige reactie of 'oplossing' zou (moeten) zijn?
Dit denken is natuurlijk precies waardoor zoveel shitholelanden shitholelanden blijven.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zie jij TS een revolutie beginnen? Nee he. Dan kan je maar beter vluchten, want waarom zou je onder een totalitair schrikbewind willen leven wanneer het elders beter toeven is?
In Zweden betaal je ook al snel meer dan 50% inkomstenbelasting, en kijken ze je al vies aan ongeveer als je door rood loopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om te vertrekken? Dat je in een ander land geen uitkering krijgt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
We leven al in een totalitaire staat helaas.
Daar zijn ze achteraf op teruggekomen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Als je dagelijks zo ondraaglijk moet lijden door deze overheid, dan vertrek je toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat vluchten de enige reactie of 'oplossing' zou (moeten) zijn?
Ah, dus dat Zweden geen lockdown had accepteer je als feit, maar de gevolgen daarvan, te lezen in dat Volkskrant artikel zijn natuurlijk desinformatie en fake news.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Emigreren is niet voor iedereen weggelegd helaas.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar wel een een vaccinatiebewijs (QR-CODE), vervroegde sluiting horeca, en een maximale groepsgrootte.
En Zweden heeft een hoge vaccinatiegraad. Hoe dan ook: waarom zit je nog in Nederland als het hier zo verschrikkelijk is?
Harder werken, dan kan je elders wat kopen en er gaan wonen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Emigreren is niet voor iedereen weggelegd helaas.
Waarom niet? Maar het is mij inmiddels wel duidelijk. Vrij vertaald staat daar: ik heb het hier eigenlijk gewoon te goed om te vertrekken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Emigreren is niet voor iedereen weggelegd helaas.
Je hebt het over covid neem ik aan?quote:
Dat getuigt van een obsessie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt het over covid neem ik aan?
neequote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt het over covid neem ik aan?
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar het is mij inmiddels wel duidelijk. Vrij vertaald staat daar: ik heb het hier eigenlijk gewoon te goed om te vertrekken.
En dan te bedenken dat ie zijn hand ophoud bij de overheid die hij zo wantrouwtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om te vertrekken? Dat je in een ander land geen uitkering krijgt?
Als ik zijn psychiater was zou ik hem Clomipramine voorschrijven. Werkt (meestal) perfect om mijn obsessies te temmen...quote:
Je hebt een obsessie met Oekraïne. Zie ik aan je vlaggetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Als ik zijn psychiater was zou ik hem Clomipramine voorschrijven. Werkt (meestal) perfect om mijn obsessies te temmen...
Dan komt ie vast met topics over "The glorious country Russia"quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik mag toch goddomme hopen dat dit eindelijk de laatste oprisping van deze reeks onzintopics is. Elke claim is al 27 x weerlegd met echte wetenschap en toch maar doorjammeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |