5 dagen geleden kon het nog wel bij Vattenfall. Heb toen net op tijd 3 jarig contract afgesloten. Dag later was dat inderdaad niet meer mogelijk…quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek gisteren even en kan idd geen 3 jaar vast afsluiten, wel 1 jaar.
Bij Vattenfall kan het idd wel, met een bizar lage terugleververgoeding.quote:Op maandag 11 september 2023 08:21 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
5 dagen geleden kon het nog wel bij Vattenfall. Heb toen net op tijd 3 jarig contract afgesloten. Dag later was dat inderdaad niet meer mogelijk…
Ja dat klopt idd de teruglevering is erg laag. Maar ik verbruik meer dan ik teruglever dus voor nu is dat nog prima.quote:Op maandag 11 september 2023 08:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Vattenfall kan het idd wel, met een bizar lage terugleververgoeding.
Lager dan bij een eenjarig contract.
Een prijs van driekwart cent negatief?quote:Op maandag 11 september 2023 11:33 schreef Fe2O3 het volgende:
Stroom vanavond bij Frank ~0.75 cent per kW
Heb ik iets gemist, ja het gaat regenenmaar wat zou zo'n gekke piek verklaren op de energiemarkt op een random maandag ergens midden in de maand.
Denk dat er een komma verkeerd staat.quote:Op maandag 11 september 2023 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een prijs van driekwart cent negatief?
Nee 75 cent per kwhquote:Op maandag 11 september 2023 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een prijs van driekwart cent negatief?
Bizar duur joh. Zo opeens.quote:
Heb het nog nooit zo hoog gezien. 73 cent bij tibber vanavond, het is maar voor slechts 2 uurtjes.quote:
Het is kennelijk bij al die dynamische contracten, anwb idem.quote:Op maandag 11 september 2023 12:54 schreef ETA het volgende:
[..]
Heb het nog nooit zo hoog gezien. 73 cent bij tibber vanavond, het is maar voor slechts 2 uurtjes.
Heb wel besloten om een vast contract te gaan afsluiten. Was 32 cent/kwh voor 1 jaar bij vandebron, dat leek mij wel een goede prijs.
Krass durch die Decke.quote:Op maandag 11 september 2023 13:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is kennelijk bij al die dynamische contracten, anwb idem.
Ik lees het op Twitter ook in Duitsland, ook die mensen zijn in shock.
[ twitter ]
Ja maar ja, dat is dus het 'gevaar' van dynamische prijzen. Het voordeel is dat bij hele lage prijzen, je dat direct betaald. Het nadeel is dat bij hele hoge prijzen, je dát direct betaald.quote:Op maandag 11 september 2023 13:24 schreef Fe2O3 het volgende:
Op het grote geheel is het niks, maar ik vind het wel vreemdOok als het in andere landen op hetzelfde moment is.
Op het grote geheel betaal ik al een bijna een heel jaar tussen de 15 en 30 cent dus verder boeiend, maar het moet niet elke avond gaan worden
Oef, wie had er een dynamisch contract? @Elan was jij dat? Hopelijk gaat dit niet teveel pijn doen.quote:Op maandag 11 september 2023 12:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat er een komma verkeerd staat.![]()
https://prijzenindex.nl/elektriciteitsprijs/frank-energie
1 kwh kost je 74 cent.
Tibber en Anwb idem. Als ik het goed begrijp.
Du hast wohl nicht alle latten am Zaun.quote:Op maandag 11 september 2023 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Krass durch die Decke.Die houden we erin.
Zit niet bij Frank Energie.quote:Op maandag 11 september 2023 13:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oef, wie had er een dynamisch contract? @:elan was jij dat? Hopelijk gaat dit niet teveel pijn doen.
Das dan wel weer frappant, die mensen nu helemaal in shock enzo. Dit is wat je krijgt bij dynamische contracten hè.quote:Op maandag 11 september 2023 13:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is kennelijk bij al die dynamische contracten, anwb idem.
Ik lees het op Twitter ook in Duitsland, ook die mensen zijn in shock.
[ twitter ]
Nu al, en ik dacht dat deze post vanmorgen een grapje was.....quote:Op maandag 11 september 2023 12:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat er een komma verkeerd staat.![]()
https://prijzenindex.nl/elektriciteitsprijs/frank-energie
1 kwh kost je 74 cent.
Tibber en Anwb idem. Als ik het goed begrijp.
Dit is wel heel snel danquote:Op maandag 11 september 2023 00:11 schreef Vallon het volgende:
Strax bij dynamische leveranciers tussen 18u-121u, > 70ct/kWh omdat het kan, niet waait en mensen thuiskomen.
Kortom, koken & stoken voor of na de piek.
0.27 nu, piekmomenten bijna dubbele. Maar die kan ik persoonlijk vrij eenvoudig vermijden. Vaatwasser draai ik 22:00, wassen overdag in het weekend, gamen avond/nachtquote:Op maandag 11 september 2023 13:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelukkig man, is de jouwe ook zo duur nu?
Je betaalt nu 27 cent per kWh terwijl het bij half NL volle bak van de daken stroomt?quote:Op maandag 11 september 2023 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
0.27 nu, piekmomenten bijna dubbele. Maar die kan ik persoonlijk vrij eenvoudig vermijden. Vaatwasser draai ik 22:00, wassen overdag in het weekend, gamen avond/nacht
Had je anders verwacht?quote:Op maandag 11 september 2023 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je betaalt nu 27 cent per kWh terwijl het bij half NL volle bak van de daken stroomt?
Wat een naaiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |