Dank voor deze tip!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een Ieniemienie poppetje bij alle lijken achterlaten
Dat is echt een drama. Het lijkt wel of ze steeds langer worden.quote:
Oh zeg maar gerust geen als je het mij vraagt. En geen reclame is ook wel iets moois.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv mis je ook niet echt iets meer heel weinig leuke programma's
Zelfs toen ik ViaPlay nog had, kreeg je tijdens de GP's reclame van Carglassquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een drama. Het lijkt wel of ze steeds langer worden.
Halverwegequote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor weekend eigenlijk.
Wow! Dank!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier heb je een kopje thee en ieniminimuispoppetje. Ja allebei zelfgemaakt
Dit ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga niet kijken denk ik. Maar dat is meer omdat ik Roddelpraat een dom programma vind.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen sla ik die uitnodig voor een kopje koffie nu wel even afte gevaarlijk
Spoileralert: er zit gif in de theequote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Wow! Dank!
Voor als ik een seriemoord ga begaan
Thee over onkruid gegoten; tuin opgeknapt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spoileralert: er zit gif in de thee
Sow.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Wow! Dank!
Voor als ik een seriemoord ga begaan
Vannacht goeie zaken gedaanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had überhaupt niet verwacht dat ik ooit nog weer zo hoog zou staan.
Het is je gegund.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Thee over onkruid gegoten; tuin opgeknapt.
Maar poppetje bewaar ik
Het enige verschil tussen gevangenis en thuis zijn, is dat ik een baas heb die dingen verwacht, ik zelf moet koken en wel met scherpe objecten mag spelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:48 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En dan denkt iedereen dat @:ieniminimuis het weer gedaan heeft
Killerklep.quote:
als het goed is kun je mij binnenkort zien in een videoland seriequote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een drama. Het lijkt wel of ze steeds langer worden.
I knew you liked that one.quote:
Had nog nooit van hem gehoord - en wist zelfs niet dat hij een FOK!er was, maar zn verhaal oo het nieuws vond ik toch wel triest.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is raar je hebt wat met iemand om wat hij is, en niet omdat hij nu toevallig op tv of bij roddelpraat komt
Mailyklepquote:
Bolkgleufquote:
quote:
Klepzoentjequote:
Klapkusje?quote:
quote:
Kleppende Kusjes.quote:
Jij magdahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |