Ik drink alleen echte koffie, geen troepquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Man man man man
@:GGMM Nespresso kost geen reet meer tegenwoordig, dat is het minimale wat je in huis moet hebben
Bakschotel met kriel, gehaktballetjes en groenten. Mandarijntje toe.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zie je @Erasmus? Geen woord over die kat, geen woord.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink alleen echte koffie, geen troep
Alvast kijken of ze daar ook de boel kunnen onderpoepen @Zipportalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:17 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-bijzonder~a4647d5f/
@:Scrummie
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je @:Erasmus? Geen woord over die kat, geen woord.
Nog altijd beter dan Senseo en oploskoffie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koffie is een misdaad tegen de mensheidquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Spread the word. Senseo en Nespresso zijn een misdaad tegen de gezondheid.
Italië koffie drinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Spread the word. Senseo en Nespresso zijn een misdaad tegen de gezondheid.
Senseo moet verboden worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Senseo heb ik vroeger gedronken, maar daar ben ik al acht jaar van afgekickt. Bizar veel last van een branderige keel door die troep.
Jammer dat ze autistisch gaan krijsen als je dit probeert te doen na 11 uur.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:30 schreef Erasmus het volgende:
Heerlijke espresso (voor 0.5-1.5 euro) op een terrasje. Zon. Warm. Gezellig. Stijlvolle kloffie aan. La Gazetta dello Sport op tafel waar je geen reet van begrijpt, behalve de uitslagen, cijfers en de standen.
De leven.
Ze serveren daar Lavazza toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die speciaal voor koffie naar de MacDonalds gaan?
Walgelijk landquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat ze autistisch gaan krijsen als je dit probeert te doen na 11 uur.
Raar land, maar ik ben er dolgraag.
Staan een categorie boven mensen die speciaal voor koffie naar de Starbucks gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die speciaal voor koffie naar de MacDonalds gaan?
Ik heb dit alleen met Noord-Italië eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Walgelijk land
Walgelijke keuken
Walgelijke mensen
Walgelijke voetbalclubs
Ik moet eens beter op die doos kijken aangezien ik er werkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze serveren daar Lavazza toch?
Niets mis met Lavazza.
Als het koffieapparaat stuk is, keren hordes mensen weer om (lol).quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Staan een categorie boven mensen die speciaal voor koffie naar de Starbucks gaan.
Kun jij er voor zorgen dat ze weer mckroket gaan verkopen bij de mcdonalds schiphol?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik moet eens beter op die doos kijken aangezien ik er werk.
Wtf.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Walgelijk land
Walgelijke keuken
Walgelijke mensen
Walgelijke voetbalclubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |