Was er niet bij helaas 😔quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:Chevycaprice deze vastgelegd
Precies om deze reden werk ik vandaag ook thuis.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben strontverkouden er loopt al de hele dag grote hoeveelheden snot uit m'n neus
Er zat hier maandag een collega te hoesten die nu niet aanwezig is. Ik vermoed dat het zijn schuld is.
Blijf dan gewoon thuis goor varken.
Heb jij werk?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben strontverkouden er loopt al de hele dag grote hoeveelheden snot uit m'n neus
Er zat hier maandag een collega te hoesten die nu niet aanwezig is. Ik vermoed dat het zijn schuld is.
Herhalingsgevaar?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een leuk Hongaars zigeneurhoertje, maar als je goed kijkt, zie je toch enige tristesse in die ogen.
Wtf is friet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Friet komt niet uit de lucht vallen maat
Maar je bent zelf nu wel op kantoor, mokerdebiel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ja maar op woensdag is er verder niemand, achterlijk varken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je bent zelf nu wel op kantoor, mokerdebiel.
Dan doe je precies hetzelfde, bejaardenmoordenaar!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar op woensdag is er verder niemand, achterlijk varken.
Waarom dan naar kantoorquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar op woensdag is er verder niemand, achterlijk varken.
René is te skeer om voor zijn eigen koffie te willen betalen.quote:
En koffie inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
René is te skeer om voor zijn eigen koffie te willen betalen.
Valide reden!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders moet ik zelf een banaan kopen
Ik vind dit een schitterende zin.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een leuk Hongaars zigeneurhoertje, maar als je goed kijkt, zie je toch enige tristesse in die ogen.
Ik heb hem taalkundig even kloppend gemaakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dit een schitterende zin.
KBR maatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Man man man manquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
René is te skeer om voor zijn eigen koffie te willen betalen.
Kijk naar Benji. Denk je dat @GGMM hiervan onder de indruk raakt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Man man man man
@:GGMM Nespresso kost geen reet meer tegenwoordig, dat is het minimale wat je kan doen
Nee maar door het gebrek aan caffeïne zal het @GGMM vast niet opgevallen zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk naar Benji. Denk je dat @:GGMM hiervan onder de indruk raakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |