Thanx maat. Dan ga ik er straks eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, tof. Een 8.7
Niet zo goed als BoB vanzelfsprekend, die krijgt van mij een 9.9
Ik heb ook heel veel moeite met mensen die ‘nooit een tien geven’ want ‘een tien is perfectie’.quote:
Beide niets te zoeken in de CL.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:53 schreef Zorro het volgende:
Rangers kan er niks van.
Toch zijn ze gevaarlijker.
Vorig jaar moesten WE het ook thuis afmaken.quote:
Hoe liep dat af?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten WE het ook thuis afmaken.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel moeite met mensen die ‘nooit een tien geven’ want ‘een tien is perfectie’.
Je doet maar gewoon niet zo schijterig kritisch en geeft in zeer zeldzame gevallen een tien.
Oorlog beginnen met Schotland.quote:
Ik geef jou ook een 10.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dingen die ik een 10 geef:
- Als neutrale supporter de CL-finale tussen AC Milan en Liverpool
- Als subjectieve supporter Feyenoord-Dortmund
- Margot Robbie
- Seizoen 5 van zowel Breaking Bad als Better Call Saul
- @:dombohetolifantje1
Rangers ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:56 schreef GwaiLow het volgende:
Elke CL ploeg hoopt er toch enorm op dat ze PSV of Rangers kunnen loten in hun groep. Dit kan natuurlijk eigenlijk echt niet in de Champions League, maar toch komt 1 van deze teams erin.
Ach, Antwerp of AEK doet ook mee, valt allemaal wel meequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:56 schreef GwaiLow het volgende:
Elke CL ploeg hoopt er toch enorm op dat ze PSV of Rangers kunnen loten in hun groep. Dit kan natuurlijk eigenlijk echt niet in de Champions League, maar toch komt 1 van deze teams erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |