13 jaar te laat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Even iets anders. Iemand die de serie The Pacific heeft gezien? Zoja is het wat?
Ja, tof. Een 8.7quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Even iets anders. Iemand die de serie The Pacific heeft gezien? Zoja is het wat?
Dit is een voetbaltopicquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat kan ik nog wel hebben ja, voor de echte twijfelkontjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind halven nog wel kunnen eigenlijk.
Waarom geen 10? Eindhoven gebombardeerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, tof. Een 8.7
Niet zo goed als BoB vanzelfsprekend, die krijgt van mij een 9.9
2 uitgoals hequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
2-2 is toch een matig resultaat voor PSV.
Ik geef nooit tienen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom geen 10? Eindhoven gebombardeerd.
Komt uit Wales.quote:
Thanx maat. Dan ga ik er straks eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, tof. Een 8.7
Niet zo goed als BoB vanzelfsprekend, die krijgt van mij een 9.9
Ik heb ook heel veel moeite met mensen die ‘nooit een tien geven’ want ‘een tien is perfectie’.quote:
Beide niets te zoeken in de CL.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:53 schreef Zorro het volgende:
Rangers kan er niks van.
Toch zijn ze gevaarlijker.
Vorig jaar moesten WE het ook thuis afmaken.quote:
Hoe liep dat af?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten WE het ook thuis afmaken.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel moeite met mensen die ‘nooit een tien geven’ want ‘een tien is perfectie’.
Je doet maar gewoon niet zo schijterig kritisch en geeft in zeer zeldzame gevallen een tien.
Oorlog beginnen met Schotland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |