Omdat er liefde kan ontstaan en daar is vragen stellen geen vereiste voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dus hij geeft toe niks te vragen omdat er geen liefde is
Waarom daar dan altijd blijven
Ik was huilend naar huis gegaan of verstard 3 dagen gebleven en dan gegaan.quote:
precies. ik snap nu waarom hij geen vragen stelt. maar, dat maakt hem er niet sympathieker op.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dus hij geeft toe niks te vragen omdat er geen liefde is
Waarom daar dan altijd blijven
Thomas?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat er liefde kan ontstaan en daar is vragen stellen geen vereiste voor.
Olofquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:15 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
precies. ik snap nu waarom hij geen vragen stelt. maar, dat maakt hem er niet sympathieker op.
hij merkt toch ook dat zij chagrijnig is en steeds onaardiger. waarom dan nog blijven?
toch voor de vakantie? of om op tv te komen?
nogmaals, zij is echt vreselijk, maar ik snap dat deze man het bloed onder haar nagels vandaan
weet te halen.
zo simpel als hij pretendeert te zijn, is (bijna) niemand.
Nee teamThomas.quote:
Je kunt ook een hele nacht goeie sex hebben, heel interessant. Mis je toch behoorlijke informatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee teamThomas.
Ik heb loei interessante dates gehad en vrouwen goed leren kennen zonder ze te onderwerpen aan een vragenvuur.
Wat kun je niet van iemand te weten komen zonder het te vragen? Een spontaan dialoog ontstaat zonder vragenlijstje. Je kunt elkaar ook aanvullen bijv.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt ook een hele nacht goeie sex hebben, heel interessant. Mis je toch behoorlijke informatie.Maar lets agree to disagree.
Je komt toch niet spontaan langs elk onderwerp?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat kun je niet van iemand te weten komen zonder het te vragen? Een spontaan dialoog ontstaat zonder vragenlijstje. Je kunt elkaar ook aanvullen bijv.
Dat weet je toch niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je komt toch niet spontaan langs elk onderwerp?
Bij Boulevard zei Petri een week of 2 geleden al dat ze lomp en direct is, maar dat dit wel is wie ze is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
poeh, nou, blij dat het afgelopen is daar bij petri, het was moeilijk om naar te kijken.
thomas deed het toch heel netjes, dat laatste 'gesprek'.
maar als hij dan ook maar iets aangeeft van wat hij denkt of ziet dan gaat ze hem
toch weer corrigeren of als hij iets minimaal negatiefs zegt roept ze meteen dat hij
nu wel op dat moment direct naar huis moet.
![]()
benieuwd of en hoe we haar op de reunie zien. ik ben wel benieuwd naar wat we te
horen krijgen als al 'haar mannen' daar samen zitten
Dan mag ze wel actrice worden. Probleem bij haar is dat ze haar irritatie niet kan verbergen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Komt dit niet uit de regie ofzo. Ik geloof het gewoon bijna niet.
zou me niets verbazen als ze daar die mannen nog steeds onder de duim houdtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Boulevard zei Petri een week of 2 geleden al dat ze lomp en direct is, maar dat dit wel is wie ze is.
Die zit gewoon op de reünie.
Maar er zijn mensen die nooit uit zichzelf iets vragen of een gesprek starten. Het moet altijd vanuit de ander starten en dan nog komt er geen vraag.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet?
Je kunt iets over jezelf vertellen, en de ander geeft daar zijn/haar mening over. Je kunt uren lullen en vanalles over elkaar te weten te komen zonder ook maar 1 vraag te stellen.
Op het moment dat je wilt dat de ander vragen moet gaan stellen, dan stop er maar mee.
Petri was vanaf moment 1 al negatief, saaie ICT-er, niet aantrekkelijk enz. enz.
En dan moet hij nog vragen stellen ook….
Thomas had nooit kans.
Hij en Tamara leken op zich ook wel leuk bij elkaar te passen. Stom dat het zo raar mis is gegaan.quote:
Ik vind ze leuk passen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hij en Tamara leken op zich ook wel leuk bij elkaar te passen. Stom dat het zo raar mis is gegaan.
Thomas is redelijk passief maar door Petri werd hij nog passiever.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar er zijn mensen die nooit uit zichzelf iets vragen of een gesprek starten. Het moet altijd vanuit de ander starten en dan nog komt er geen vraag.
Ik zou er op afknappen.Behoorlijk zelfs.
Ik snap dat wel, zij sloeg werkelijk elk initiatief dood.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Thomas is redelijk passief maar door Petri werd hij nog passiever.
Ja ik ook hoor. Maar zou ook afknappen op iemand die een hele vragenlijst afwerkt. Je hoeft op zich ook niet alles van iemand te weten om te bepalen of het wel of niet je type is. Nee ik heb ook liever gewone gesprekken dan een sollicitatie gesprekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar er zijn mensen die nooit uit zichzelf iets vragen of een gesprek starten. Het moet altijd vanuit de ander starten en dan nog komt er geen vraag.
Ik zou er op afknappen.Behoorlijk zelfs.
Ja dit dus, bij de juiste klik hoef je geen vragenlijstje af te werken. Onderwerpen komen spontaan ter sprake en je geeft beide je mening/zienswijze.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Maar zou ook afknappen op iemand die een hele vragenlijst afwerkt. Je hoeft op zich ook niet alles van iemand te weten om te bepalen of het wel of niet je type is. Nee ik heb ook liever gewone gesprekken dan een sollicitatie gesprek
Ja kwam er rotter uit dan ze bedoelde mag ik hopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Marian: ik weet niet wat ik voel
Marian na 3 weken: die klik was er niet en dat wist hij natuurlijk ook
Die wandelende tas van Marian beter?quote:
Niet alleen zwaar op de hand op.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef JOHANK88 het volgende:
Martijn toch, wat is ie toch zwaar op de hand.
Tas? Haar geld past er niet eens in.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die wandelende tas van Marian beter?
Deze is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |