Omdat er liefde kan ontstaan en daar is vragen stellen geen vereiste voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dus hij geeft toe niks te vragen omdat er geen liefde is
Waarom daar dan altijd blijven
Ik was huilend naar huis gegaan of verstard 3 dagen gebleven en dan gegaan.quote:
precies. ik snap nu waarom hij geen vragen stelt. maar, dat maakt hem er niet sympathieker op.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dus hij geeft toe niks te vragen omdat er geen liefde is
Waarom daar dan altijd blijven
Thomas?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat er liefde kan ontstaan en daar is vragen stellen geen vereiste voor.
Olofquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:15 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
precies. ik snap nu waarom hij geen vragen stelt. maar, dat maakt hem er niet sympathieker op.
hij merkt toch ook dat zij chagrijnig is en steeds onaardiger. waarom dan nog blijven?
toch voor de vakantie? of om op tv te komen?
nogmaals, zij is echt vreselijk, maar ik snap dat deze man het bloed onder haar nagels vandaan
weet te halen.
zo simpel als hij pretendeert te zijn, is (bijna) niemand.
Nee teamThomas.quote:
Je kunt ook een hele nacht goeie sex hebben, heel interessant. Mis je toch behoorlijke informatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee teamThomas.
Ik heb loei interessante dates gehad en vrouwen goed leren kennen zonder ze te onderwerpen aan een vragenvuur.
Wat kun je niet van iemand te weten komen zonder het te vragen? Een spontaan dialoog ontstaat zonder vragenlijstje. Je kunt elkaar ook aanvullen bijv.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt ook een hele nacht goeie sex hebben, heel interessant. Mis je toch behoorlijke informatie.Maar lets agree to disagree.
Je komt toch niet spontaan langs elk onderwerp?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat kun je niet van iemand te weten komen zonder het te vragen? Een spontaan dialoog ontstaat zonder vragenlijstje. Je kunt elkaar ook aanvullen bijv.
Dat weet je toch niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je komt toch niet spontaan langs elk onderwerp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |