Ohja bij Bosz altijd wel vermakelijk voetbal, maar je verliest er bijzonder vaak mee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:13 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon lag ten aanzien van vorig jaar ook wel laag. Het is een stuk attractiever geworden en ik vind zeker ten opzichte van deze tegenstander dat ze het volgende week echt ruim moeten winnen. Ik bedoel, ze hebben Dessers in het veld.
Maar goed, ze staan achter dus waarschijnlijk heb je wel gelijk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Antwerp mist een type StengsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze lief kijken overwegen we hem terug te sturen.Met pijn en moeite derde
Een mislukte grap is weggehaald.quote:
@tong80 is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies.
Actie ondernemen doet ie toch niet.
Machtsmisbruik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een mislukte grap is weggehaald.
Bij Zipportal groeit meestal iets anders. En daar is een heel leuk gifje van!quote:
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat @:tong80 met rust
Die ligt te slapen
Er is nog geen uitslagquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat GGMM nog geen update heeft gegeven over Eiting zijn arbitragezaak.
Lieg niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is nog geen uitslag
Hoe moet ik dan een update geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |