SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
WR met val.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:55 schreef DIJK het volgende:
Kibiwott lag gewoon 5 sec op de grond en pakt toch brons
Dat lukte ONS nietquote:
Er is nog hoogspringen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:56 schreef Szura het volgende:
We schakelen naar het altijd sjokende PSV
Femke kwam wel als derde over de streep, maar zonder stok.quote:
O ja. Altijd tegen ons.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Femke kwam wel als derde over de streep, maar zonder stok.
Godver, helemaal vergeten, ik zit nog niet goed in het voetbalseizoen. Hoe deed Xavi Simons het de eerste helft?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:56 schreef Szura het volgende:
We schakelen naar het altijd sjokende PSV
De stok kwam als 2e over de streepquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Iets minder dan Cody Gakpo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Godver, helemaal vergeten, ik zit nog niet goed in het voetbalseizoen. Hoe deed Xavi Simons het de eerste helft?
Halfstok, uit piëteit met Rawagede .quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerste zelfs dacht ik.quote:
Maar zonder Femkequote:
Kibiwot brons ondanks val.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Prima sessie wel, mooie verrassing bij de discus, Tamberibaas, etc.
Jammer van hoe het in beeld wordt gebracht als je niet gebruik maakt van D+ en bovendien die blessures.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Prima sessie wel, mooie verrassing bij de discus, Tamberibaas, etc.
In het Oromo is het "Ammas itti deebinee jirra"!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:55 schreef wimderon het volgende:
Wat is 'zijn we er toch weer ingetuind' in het Amhaars?
PSV vraagt om grote problemen met deze speelstijl als je zo’n verdediging blijft opstellenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Godver, helemaal vergeten, ik zit nog niet goed in het voetbalseizoen. Hoe deed Xavi Simons het de eerste helft?
Sifan is geen Afrikaan meer!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:02 schreef DeeBee het volgende:
Afrikaantjes met een tactische disasterclass, je verwacht het niet he!!1!
Eierbal schoppen is geen sport.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Girmalul die voor het vierde toernooi op rij dezelfde tactiek probeert, leuke rubriekquote:
Een fluke is nog wel leuk als het gaat om een klein land, sympathieke atleet etc. Wel mooi voor de erelijst van Tamberi, moet gezegd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Girmalul die voor het vierde toernooi op rij dezelfde tactiek probeert, leuke rubriek
Wel een beetje een flopavond.Voorspelbare loopnummers en (gezien het seizoen) twee ontzettende fluke wins op de technische nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |