abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210608124
Aaaaarrrggghj niet dit gelul opnieuw :(
Vakman pur sang
pi_210609326
twitter

Sept. 11, 2023 – The FDA today authorized the newest COVID-19 vaccine, the first not to target the initial or “ancestral” strain of the virus.

Last year, the FDA authorized a bivalent vaccine aimed at both the old and the new. This time, it’s a “monovalent” or single-strain vaccine with one main objective: to minimize health risks, hospitalizations, and deaths associated with newer variants like the XBB.1.5 Omicron subvariant.

The FDA said the new vaccine should be available for anyone age 5 and older regardless of previous vaccination status as long as it’s been more than 2 months since you’ve received a COVID shot.

https://www.webmd.com/vac(...)w-covid-19-vaccine#1
pi_210609330
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 17:18 schreef mootie het volgende:

[..]
Lijkt me ook uitermate verstandig. Op covid waren we nou niet bijzonder goed voorbereid.
Hoe wil je hier op voorbereiden dan?
pi_210609339
Kunnen we de term Wappie achterwege laten? Want wat is er mis met kritisch denken en niet alles maar voor waar aannemen?
pi_210609419
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 05:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
Kunnen we de term Wappie achterwege laten? Want wat is er mis met kritisch denken en niet alles maar voor waar aannemen?
Kritisch denken of achter elke bericht een complot van de grote overheid zien daar zit het verschil daarom mogen zulke types gewoon wappies genoemd worden.

Hier een gedeeld artikel die het goed bloot legt.

As Covid-19 Cases Tick Higher, Conspiracy Theorists Stoke New Fears
pi_210611952
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 07:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Kritisch denken of achter elke bericht een complot van de grote overheid zien daar zit het verschil daarom mogen zulke types gewoon wappies genoemd worden.

Hier een gedeeld artikel die het goed bloot legt.

As Covid-19 Cases Tick Higher, Conspiracy Theorists Stoke New Fears
Laten we wel wezen. In het begin van de Corona was het een grote chaos regeringen wisten van gekkigheid niet wat ze moesten doen, dat heeft zijn weerslag op het volk gehad.
Geen alcohol na 20uur 8)7
Geen vuurwerk afsteken 8)7
Avondklok 8)7
pi_210611987
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:41 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Laten we wel wezen. In het begin van de Corona was het een grote chaos regeringen wisten van gekkigheid niet wat ze moesten doen, dat heeft zijn weerslag op het volk gehad.
Geen alcohol na 20uur 8)7
Geen vuurwerk afsteken 8)7
Avondklok 8)7
het heeft zijn weerslag gehad op een subgroep van de bevolking.

Achteraf de koe in de kont kijken is altijd het makkelijkst, beleid uitzetten tijdens de corona crisis kon men toch niet voor iedereen goed doen.

Maar ben je het eens dat doorgeschoten mensen gewoon wappies genoemd kunnen worden..
pi_210612054
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
het heeft zijn weerslag gehad op een subgroep van de bevolking.

Achteraf de koe in de kont kijken is altijd het makkelijkst, beleid uitzetten tijdens de corona crisis kon men toch niet voor iedereen goed doen.

Maar ben je het eens dat doorgeschoten mensen gewoon wappies genoemd kunnen worden..
Natuurlijk, uitzonderingen heb je altijd met wat voor een maatregel dan ook.
pi_210613627
quote:
Ondanks dat wappies daar zelf anders over denken heeft wappisme juist helemaal niets met kritisch denken te maken. Een belangrijk element van kritisch denken is objectiviteit en dat is natuurlijk ver te zoeken.
  dinsdag 12 september 2023 @ 15:36:50 #260
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210613702
Geef mijn prikkie maar aan Fikkie.
pi_210619957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 07:03 schreef Basp1 het volgende:

Wat is eigenlijk de internationale term voor wappie?

Of is het een typische Hollandse benaming (voor covid vaccine-hesitancy), waar Jan met de Pet massaal een herschreven kerstnummer van Youp van het Hek napapegaait?

Niet in staat in discussie te gaan met de ander, zijn of haar argumenten te weerleggen, of gewoon weigeren iemands lichamelijke integriteit en zelfbeschikkingsrecht te respecteren, een andere mening eng vinden, en dus maar gaan scheiden, zelfs nog jaren na dato.

Tegenwoordig inzetbaar voor vrijwel alles en iedereen wiens opvattingen niet raken aan de mening van de elkaar napratende massa.

Ook blijft de woede tov destijds ongevaccineerden van kracht, zelfs al haalden de wappie roepers zelf geen boosters.

Ik vind het getuigen van een onvermogen tot het voeren van een respectvolle discussie op enig niveau.

Noem mij gerust wappie, ik voel me nl ver verheven boven een ieder die zich van dit soort termen bedient, en men met name zichzelf voor schut zet door het etaleren van dit verbaal onvermogen.
pi_210620017
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:01 schreef Za het volgende:

[..]
Wat is eigenlijk de internationale term voor wappie?

Of is het een typische Hollandse benaming (voor covid vaccine-hesitancy), waar Jan met de Pet massaal een herschreven kerstnummer van Youp van het Hek napapegaait?

Niet in staat in discussie te gaan met de ander, zijn of haar argumenten te weerleggen, of gewoon weigeren iemands lichamelijke integriteit en zelfbeschikkingsrecht te respecteren, een andere mening eng vinden, en dus maar gaan scheiden, zelfs nog jaren na dato.

Tegenwoordig inzetbaar voor vrijwel alles en iedereen wiens opvattingen niet raken aan de mening van de elkaar napratende massa.

Ook blijft de woede tov destijds ongevaccineerden van kracht, zelfs al haalden de wappie roepers zelf geen boosters.

Ik vind het getuigen van een onvermogen tot het voeren van een respectvolle discussie op enig niveau.

Noem mij gerust wappie, ik voel me nl ver verheven boven een ieder die zich van dit soort termen bedient, en men met name zichzelf voor schut zet door het etaleren van dit verbaal onvermogen.
Met een wappie valt niet op niveau te discussiëren.

De Engelse term is 'Loon'.

Of jij jezelf ziet als wappie is verder aan jou, op dit forum gebruiken we de term niet richting andere Fokkers en hebben we moderators die toezien op respectvol discussiëren..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210620032
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Akathisia op 13-09-2023 07:23:02 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210624803
quote:
Het boosterprikken voor het najaar begint weer: vanaf 2 oktober
Mensen die een verhoogd risico lopen om ernstig ziek te worden door corona, kunnen vanaf 2 oktober een nieuwe coronavaccinatie krijgen. Naast 60-plussers en zwangere vrouwen komen ook zorgmedewerkers die contact hebben met patiënten als eerste aan de beurt voor een boosterprik. De GGD voert de vaccinatieronde uit met het XBB-vaccin, dat het best beschermt tegen de huidige varianten van het virus.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nt-weer-op-2-oktober
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210626075
quote:
Zwangere vrouwen. Goed idee! :+

Gelukkig volg ik o.a. sinds 2021 de wijze raad van Pierre Capel.

Deel 1

Deel 2

[ Bericht 47% gewijzigd door Monomeism op 13-09-2023 18:46:02 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210626362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:39 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Zwangere vrouwen. Goed idee! :+

Klopt, die kunnen beter geen Covid krijgen...
pi_210626427
Vaccins uit 2021 bieden je geen bescherming meer, haal daarom een booster c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210626458
CDC raadt boosters aan voor iedereen 6 maanden en ouder

twitter

RVIM zal vast snel volgen :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210626459
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, die kunnen beter geen Covid krijgen...
Je moet de groeten hebben van 2021
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210626560
quote:
Er is niets mis met kritisch denken of voor jezelf besluiten om wel of geen vaccin te nemen, maar zulke mensen worden dan ook niet met "wappie" aangeduid.
pi_210626831
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:18 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Er is niets mis met kritisch denken of voor jezelf besluiten om wel of geen vaccin te nemen, maar zulke mensen worden dan ook niet met "wappie" aangeduid.
Omdat mensen die geen vaccin nemen wappie genoemd worden?
Vakman pur sang
pi_210626839
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is niet het geval.
pi_210626847
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:09 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je moet de groeten hebben van 2021
Daar ben jij blijven steken :Y
pi_210626852
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mensen die geen vaccin nemen omdat ze vinden dat Nederland een WEF-dictatuur is en dat alles een complot is worden terecht "wappie" genoemd.
pi_210626906
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:45 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Mensen die geen vaccin nemen omdat ze vinden dat Nederland een WEF-dictatuur is en dat alles een complot is worden terecht "wappie" genoemd.
Precies. Complotten bestaan niet. Zeker niet in de politiek. :{w Fauci is gewoon ok en de prikkies van Bourla zijn goddelijk.
― Thomas Sowell
pi_210626960
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:52 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Precies. Complotten bestaan niet. Zeker niet in de politiek. :{w Fauci is gewoon ok en de prikkies van Bourla zijn goddelijk.
Zeker zijn er "complotten", maar als je die aan het licht wil brengen zul je toch echt journalist moeten worden en onderzoeksjournalisme moeten verrichten ipv met kartonnen bordjes hersenloos op straat gaan schreeuwen.
pi_210626977
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:45 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Dat zijn gewoon totaal idioten.
Maar een jaar of 1,5 geleden zouden mensen die gewoon geen vaccin wouden het niet snel uiten.
Op sommige banen was je niet welkom. En wat zei Hugo de Jonge toen ook weer?

Nu is het ineens anders, nu ook de “ikgeloofalleswatdeoverheid en media zeggen” types inzien dat er bedrijven als Pfizer en moderna ontzettend belang hebben bij vaccins en zich via de politiek hebben ingemengd.
Zie de VS waar moderna nu aanmoedigt het nieuwe vaccin te nemen (samen met de overheid)
Vakman pur sang
pi_210627065
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zijn gewoon totaal idioten.
Maar een jaar of 1,5 geleden zouden mensen die gewoon geen vaccin wouden het niet snel uiten.
Op sommige banen was je niet welkom. En wat zei Hugo de Jonge toen ook weer?

Nu is het ineens anders, nu ook de “ikgeloofalleswatdeoverheid en media zeggen” types inzien dat er bedrijven als Pfizer en moderna ontzettend belang hebben bij vaccins en zich via de politiek hebben ingemengd.
Zie de VS waar moderna nu aanmoedigt het nieuwe vaccin te nemen (samen met de overheid)
Beetje vreemde insteek.

Alsof men dacht dat de fabrikant uit altruïsme miljarden steken in de ontwikkeling van vaccins...

Dat slaat natuurlijk nergens op.

En op wat voor banen was je niet welkom?

Het verschil tussen gevaccineerden en ongevaccineerden is dat gevaccineerden gewoon verder zijn gegaan met hun leven, terwijl ongevaccineerden nog steeds zoeken naar legitimatie voor het weigeren van het vaccin.
  Forum Admin woensdag 13 september 2023 @ 20:06:42 #279
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210627069
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:18 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Hoewel dit klopt waren er wel mensen die de andere kant op doorgeslagen waren. De "voorgeencovid" of "voormindercovid" en die waren eigenlijk zelf net zo wapperdeflap, maar dan de andere kant op. En die hadden er echt een handje van om mensen al snel als wappie weg te zetten.

Toegegeven, dit is echt zo'n social media ding geweest, voornamelijk Twitter. Ik ben en was kritisch op het gevoerde beleid, doch heeft niemand mij in het echte leven een wappie genoemd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210627254
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoewel dit klopt waren er wel mensen die de andere kant op doorgeslagen waren. De "voorgeencovid" of "voormindercovid" en die waren eigenlijk zelf net zo wapperdeflap, maar dan de andere kant op. En die hadden er echt een handje van om mensen al snel als wappie weg te zetten.

Toegegeven, dit is echt zo'n social media ding geweest, voornamelijk Twitter. Ik ben en was kritisch op het gevoerde beleid, doch heeft niemand mij in het echte leven een wappie genoemd.
Die voorweinigcovid en containmentnu figuren zijn inderdaad net zulke wappies.
pi_210627291
Ach het was best een leuke tijd.

― Thomas Sowell
pi_210627332
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:25 schreef Monomeism het volgende:

[ afbeelding ]
Nou, je hebt wel geleerd wie je echte vrienden zijn ^O^
pi_210627657
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, je hebt wel geleerd wie je echte vrienden zijn ^O^
Ik heb geleerd dat mensen altijd de meerderheid volgen. Er lopen slechts wat blaffende honden omheen om ze de juiste weg op te blaffen

― Thomas Sowell
pi_210627711
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:25 schreef Monomeism het volgende:

[ afbeelding ]
oud linkje of actueel?
pi_210627842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:54 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik heb geleerd dat mensen altijd de meerderheid volgen. Er lopen slechts wat blaffende honden omheen om ze de juiste weg op te blaffen

Niet mijn ervaring, ik heb op mijn feestjes geen ongevaccineerden geweigerd, en mensen die ongevaccineerde vrienden weigeren zijn wat mij betreft geen echte vrienden.

En wat die overlevingskans betreft: een schitterend voorbeeld van niet begrijpen wat de pandemie precies in hield...
pi_210628077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
oud linkje of actueel?
Nee 2021. :) Toen kon je nog overal ervaren hoe iedereen kortsluiting kreeg

Deze vond ik destijds ook wel accuraat verzonnen.
― Thomas Sowell
pi_210628561
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 21:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet mijn ervaring, ik heb op mijn feestjes geen ongevaccineerden geweigerd, en mensen die ongevaccineerde vrienden weigeren zijn wat mij betreft geen echte vrienden.

En wat die overlevingskans betreft: een schitterend voorbeeld van niet begrijpen wat de pandemie precies in hield...
Ik ga nog even John Campbell kijken. Je weet wel die dood gewone verpleger. ;)

Ik kwam hier nog wel eens tegen dat Campbell werd weggelachen. Logisch want hij waarschuwt tegen de spuit. En dan ben je dus al-tijd een kwakzalver of afvallige of een criminele doctor. En dan ga je weer eens kijken of dat soort beschuldigingen en beschimpingen eigenlijk wel allemaal terecht zijn.

Nee dus. Want wat de man letterlijk doet is zoeken naar de laatste informatie en de cijfers.
Waar hij nota bene voortdurend legitieme en accurate bronnen en cijfers aan levert en daarnaast ook nog eens super voorzichtig is in eventuele conclusies.

Ik vind het intrigerend hoe Dr. John Campbell aanvankelijk braaf mee ging in het rond-prik narratief.

Vervolgens stuit hij op allerlei tegenstrijdigheden en nog meer ellende waarna hij op zijn YouTube kanaal langzaamaan begint te waarschuwen tegen hetgeen waar hij eerst zelf volledig achterstond.

Je moet echter je ogen en oren en hetgeen daar weer tussen zit wel de kans geven tegenstrijdigheden op te merken
― Thomas Sowell
pi_210628719
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik ga nog even John Campbell kijken. Je weet wel die dood gewone verpleger. ;)

Ik kwam hier nog wel eens tegen dat Campbell werd weggelachen. Logisch want hij waarschuwt tegen de spuit. En dan ben je dus al-tijd een kwakzalver of afvallige of een criminele doctor. En dan ga je weer eens kijken of dat soort beschuldigingen en beschimpingen eigenlijk wel allemaal terecht zijn.

Nee dus. Want wat de man letterlijk doet is zoeken naar de laatste informatie en de cijfers.
Waar hij nota bene voortdurend legitieme en accurate bronnen en cijfers aan levert en daarnaast ook nog eens super voorzichtig is in eventuele conclusies.

Ik vind het intrigerend hoe Dr. John Campbell aanvankelijk braaf mee ging in het rond-prik narratief.

Vervolgens stuit hij op allerlei tegenstrijdigheden en nog meer ellende waarna hij op zijn YouTube kanaal langzaamaan begint te waarschuwen tegen hetgeen waar hij eerst zelf volledig achterstond.

[ afbeelding ]

Je moet echter je ogen en oren en hetgeen daar weer tussen zit wel de kans geven tegenstrijdigheden op te merken
Precies dat inderdaad..

Alle gevaccineerden zijn gewoon verder gegaan met hun leven, terwijl ongevaccineerden nog steeds op zoek gaan naar video's die hun keuze rechtvaardigen.

Dat zegt eigenlijk wel genoeg over hoe ze er zelf in staan.

Want als je echt achter je keuze staat, waarom ga je dan anno september 2023 nog video's kijken van een verpleegkundige die geen expertise heeft op dit vlak, puur omdat datgene te horen dat je horen wilt.
Zoals dat plaatje van je weergeeft.
pi_210628951
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Beetje vreemde insteek.

Alsof men dacht dat de fabrikant uit altruïsme miljarden steken in de ontwikkeling van vaccins...

Dat slaat natuurlijk nergens op.

En op wat voor banen was je niet welkom?

Het verschil tussen gevaccineerden en ongevaccineerden is dat gevaccineerden gewoon verder zijn gegaan met hun leven, terwijl ongevaccineerden nog steeds zoeken naar legitimatie voor het weigeren van het vaccin.
https://kroesewevers.nl/a(...)-weigeren-vaccinatie
Zijn er genoeg onder druk gezet of ontslagen om het niet vaccineren.
Trouwens vooral in Californië maar zo nu en dan ook in nl, vooral in de zorg.

Ps ik ben zelf in bezit van een vaccinpaspoort :P
Vakman pur sang
pi_210629020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:54 schreef Monomeism het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als je anno 2023 nog komt aanzetten met overlevingskans dan ben je dom of je moet doen alsof je dom bent om ideologisch consistent te blijven.
pi_210629117
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

...video's kijken van een verpleegkundige die geen expertise heeft op dit vlak, puur omdat datgene te horen dat je horen wilt
Dit is altijd het truukje. Nu ga je het over Campbell hebben

Het gaat om de informatie, de cijfers en de bronnen, en niet om Campbell.

:) bare with me

Ik leg dus net uit dat het ook net zo goed jouw tandarts of je huisarts of je groenteboer zou mogen zijn mits de informatie die hij zou aanleveren maar accuraat en legitiem is. En dat is bij Campbell dus gewoon het geval.

Ergo: Het is dus to-taal geen probleem dat hij maar een verpleger is. Zijn verhaal klopt gewoon steeds. Zijn mate van expertise is hier helemaal niet relevant maar wellicht zelfs een aanvulling voor zijn onderzoek en het uitzoeken van deze bronnen voor de juistheid ervan. Zijn basic- onderzoek, is gewoon heel goed. En je denkt dat het voorbij is. Het is niet voorbij. De wereld krijgt weer wat rust. Het is als vlak voor het kookpunt waar mensen massaal door draaien je toch maar even het gas wat lager zet. Maar zoals gezegd, je kijkt niet. Daarom zijn dit soort gesprekjes vaak zo zinloos. Na zoveel jaar moet je toch zien dat de hele wereld inclusief de overbevolking kunstmatig naar de kloten wordt geholpen? De mensheid mag inkrimpen.
Doe je best allemaal.

Daar hoef je geen complot denker voor te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 13-09-2023 23:14:24 ]
― Thomas Sowell
pi_210629214
-laat maar eigenlijk-
Goedensmorgens maken we er maar van

[ Bericht 45% gewijzigd door Monomeism op 14-09-2023 05:59:41 ]
― Thomas Sowell
pi_210629815
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
https://kroesewevers.nl/a(...)-weigeren-vaccinatie
Zijn er genoeg onder druk gezet of ontslagen om het niet vaccineren.
Trouwens vooral in Californië maar zo nu en dan ook in nl, vooral in de zorg.

Ps ik ben zelf in bezit van een vaccinpaspoort :P
Ah, Californië...

En daar gaan we ons in Nederland druk over maken...
pi_210629826
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:08 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dit is altijd het truukje. Nu ga je het over Campbell hebben

Het gaat om de informatie, de cijfers en de bronnen, en niet om Campbell.

:) bare with me

Ik leg dus net uit dat het ook net zo goed jouw tandarts of je huisarts of je groenteboer zou mogen zijn mits de informatie die hij zou aanleveren maar accuraat en legitiem is. En dat is bij Campbell dus gewoon het geval.

Ergo: Het is dus to-taal geen probleem dat hij maar een verpleger is. Zijn verhaal klopt gewoon steeds. Zijn mate van expertise is hier helemaal niet relevant maar wellicht zelfs een aanvulling voor zijn onderzoek en het uitzoeken van deze bronnen voor de juistheid ervan. Zijn basic- onderzoek, is gewoon heel goed. En je denkt dat het voorbij is. Het is niet voorbij. De wereld krijgt weer wat rust. Het is als vlak voor het kookpunt waar mensen massaal door draaien je toch maar even het gas wat lager zet. Maar zoals gezegd, je kijkt niet. Daarom zijn dit soort gesprekjes vaak zo zinloos. Na zoveel jaar moet je toch zien dat de hele wereld inclusief de overbevolking kunstmatig naar de kloten wordt geholpen? De mensheid mag inkrimpen.
Doe je best allemaal.

Daar hoef je geen complot denker voor te zijn.
Leuk verhaal, maar jij beweert dat het volgens Campbell allemaal niet klopt.

En je ziet dat op youtube...

Ik laat mijn medische dossier ook niet lezen door mijn kapper als ik wil weten hoe ik dat moet duiden.

En ik laat mijn juridische dossiers ook niet duiden door de groenteboer.

Daarvoor ga je naar iemand die daarin is gespecialiseerd..

Campbell is dat niet, en jij ook niet.
pi_210630573
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:05 schreef Ali_boo het volgende:
Vaccins uit 2021 bieden je geen bescherming meer, haal daarom een booster c_/

[ twitter ]
Dat is geen nieuws natuurlijk.
Iedereen weet dat.
  donderdag 14 september 2023 @ 09:45:56 #296
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210630647
Ik denk dat ik deze keer maar weer oversla.
iedereen die zich geroepen voelt om de vaccinatie te halen , lekker doen ,degene die dat niet willen , lekker niet doen.
Ik ben inmiddels overleden
pi_210632206
quote:
15s.gif Op donderdag 14 september 2023 09:45 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat ik deze keer maar weer oversla.
iedereen die zich geroepen voelt om de vaccinatie te halen , lekker doen ,degene die dat niet willen , lekker niet doen.
Onzelfzuchtig als ik ben, geef ik mijn vaccin aan iemand die het echt nodig heeft
  donderdag 14 september 2023 @ 12:40:42 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210632324
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2023 12:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Onzelfzuchtig als ik ben, geef ik mijn vaccin aan iemand die het echt nodig heeft
Ik neem er wel 2.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210632477
quote:
17s.gif Op donderdag 14 september 2023 12:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik neem er wel 2.
Ik zal ze voor je bewaren :P
pi_210632533
Mijn laatste booster leverde ¤500,00 op :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')