quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
BA.2.86 may be more capable of causing infection in people who have previously had COVID-19 or who have received COVID-19 vaccines. Scientists are evaluating the effectiveness of the forthcoming, updated COVID-19 vaccine.
https://www.cdc.gov/respi(...)ovid-19-variant.html
Die heeft z'n eigen topic.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:01 schreef etuiedelapiel het volgende:
Is @:Za nog niet gearriveerd hier?
En mensen die geen COVID hebben gehad en ook niet gevaccineerd zijn ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
BA.2.86 may be more capable of causing infection in people who have previously had COVID-19 or who have received COVID-19 vaccines. Scientists are evaluating the effectiveness of the forthcoming, updated COVID-19 vaccine.
Waarbij elke logica ver te zoeken is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Het virus moet juist mensen hebben die gevaccineerd zijn. Hoe dat allemaal kan is niet zo relevant, mond dicht en vertrouw op de wetenschapquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:48 schreef Za het volgende:
[..]
Waarbij elke logica ver te zoeken is.
Op welke wijze zouden mensen die reeds covid gehad hebben ontvankelijker zijn voor een infectie met deze variant?
Naja, dat kon vorige keer ook al niet echt, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Volgend jaar verkiezingen in de VS natuurlijk. En als er geen lockdown is kan er ook niet gefraudeerd worden met stemmen per post.
Als stemmen per post zo fraudegevoelig is volgens de Trumpfans, waarom stemde hun held zelf dan ook per post?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Volgend jaar verkiezingen in de VS natuurlijk. En als er geen lockdown is kan er ook niet gefraudeerd worden met stemmen per post.
Volgens het CDC eveneens Covid herstelden, die logica ontgaat me. Het is nog een Omicron subvariant ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:55 schreef Ali_boo het volgende:
Het virus moet juist mensen hebben die gevaccineerd zijn. Hoe dat allemaal kan is niet zo relevant, mond dicht en vertrouw op de wetenschap![]()
[ twitter ]
Ook. Maar geen idee waar je nu op doelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:21 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Feiten ontkennen op basis van politieke overtuiging is niet vreemd?
Ook. Maar geen idee waar je nu op doelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:21 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Feiten ontkennen op basis van politieke overtuiging is niet vreemd?
Ik had het specifiek over de verplichting om weer mondkapjes te gaan dragen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:22 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ligt aan de maatregel om eerlijk te zijn. Voorbeeld in Nederland is het normaal als je ziek bent dat je wordt door betaald. In veel landen is dat niet het geval zeker niet bij lagere lonen. Daar zag je ook dat veel mensen die toch al moeilijk rond komen toch half ziek gaan werken want inkomen is belangrijker dan corona te voorkomen. Wat heel begrijpelijk is als je geen 2 weken inkomen kan missen. Maar stel nu zegt de overheid/politiek van als je ziek bent en positief test op corona moet de werkgever het loon door betalen. Is op basis van een medisch advies om corona te voorkomen maar is ook een menselijke maatregel. Het is niet allemaal zwart wit in dit soort gevallen.
Door al die nieuwsberichten gaan meer mensen testen en dus meer cases. Same scam different year.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:07 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zie echt zoveel overeenkomsten met de 2020/22 periode![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Waarom ga je dan idd?quote:
Hier in Athene dragen mensen nog steeds mondkapjes in de metro en de busquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:58 schreef Ali_boo het volgende:
Oh jeetje toch
[ afbeelding ]
Tijd om deze badboys weer uit de kast te halen
[ twitter ]
Zou ik ook doen in die stinkstad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:56 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier in Athene dragen mensen nog steeds mondkapjes in de metro en de bus
Dat wordt niet beweerd in het artikel. Deze variant is mogelijk beter in het ontwijken van immuniteit dan de omikron varianten. Niet dat gevaccineerden en personen die covid gehad hebbeb sneller besmet raken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:48 schreef Za het volgende:
[..]
Op welke wijze zouden mensen die reeds covid gehad hebben ontvankelijker zijn voor een infectie met deze variant?
Ik schreef niet dat mijn interpretatie was dat ze sneller besmet raakten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:09 schreef grimselman het volgende:
Dat wordt niet beweerd in het artikel. Deze variant is mogelijk beter in het ontwijken van immuniteit dan de omikron varianten. Niet dat gevaccineerden en personen die covid gehad hebbeb sneller besmet raken.
Wat zijn dat eigenlijk precies, kun je wat meer duiding geven?quote:
Het werkelijke schandaal is dat er niets aan de hand is, maar de POTUS wederom iedereen wil laten vaccineren en gerenomeerde media doen of er een gevaarlijke variant op de loer ligt die het heeft voorzien op gevaccineerden.quote:zo vreselijk getraumatiseerd zijn dat ze bij de eerste constatering van iets meer zieken gelijk al op de barricades gaan springen.
Terwijl de rest van de wereld hoopt dat er niets aan de hand is maar wel voorbereidingen wil laten verzinnen voor als er toch meer zieken komen dan gewenst. Juist door nu te anticiperen heb je veel minder kans dat maatregelen vergaand moeten zijn.
Maar ja, als je de romantische tijd op de barricaden nog steeds mist....
Wat is dan jouw interpretatie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ik schreef niet dat mijn interpretatie was dat ze sneller besmet raakten.
In dit verband mensen die zich door die term aangesproken of zelfs aangevallen voelen. #vragennaardebekendeweg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:11 schreef Za het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk precies, kun je wat meer duiding geven?
Je bent vrij om aan te nemen wat je wilt verder, maar graag wat meer duiding, zodat duidelijk wordt wat je precies bedoelt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:06 schreef qajariaq het volgende:
In dit verband mensen die zich door die term aangesproken of zelfs aangevallen voelen. #vragennaardebekendeweg.
quote:BA.2.86 may be more capable of causing infection in people who have previously had COVID-19 or who have received COVID-19 vaccines. Scientists are evaluating the effectiveness of the forthcoming, updated COVID-19 vaccine.
Dat is geen interpretatie maar het ontwijken van de vraagquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:32 schreef Za het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een besmetting en een infectie.
*Zucht*quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:53 schreef grimselman het volgende:
Dat is geen interpretatie maar het ontwijken van de vraag
Quote anders even waar ik de woorden 'sneller besmet raken' gebruik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:09 schreef grimselman het volgende:
Dat wordt niet beweerd in het artikel. Deze variant is mogelijk beter in het ontwijken van immuniteit dan de omikron varianten. Niet dat gevaccineerden en personen die covid gehad hebbeb sneller besmet raken.
Oh ja daar had geinfecteerd moeten staan. Anyway als de nieuwe variant beter is in het ontwijken van immuunsyssteem dan zullen gevaccineerden minder beschermd zijn. Het is niet alsof deze variant het voorzien heeft op gevaccineerden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
*Zucht*
Je bent niet zo goed in staat begrijpend lezen.
Ontvankelijk zijn voor een infectie en sneller besmet raken zijn twee verschillende dingen.
[..]
Quote anders even waar ik de woorden 'sneller besmet raken' gebruik.
Ook die bewering heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:48 schreef grimselman het volgende:
Het is niet alsof deze variant het voorzien heeft op gevaccineerden.
Reguliere covid + nieuwe variant?quote:
Dit dus, ze roepen maar wat, als het maar tegen de media, de politiek en de overheid is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:55 schreef Document1 het volgende:
Ik snap het niet zo goed. Jaren riepen wappies het is de griep, nu wordt het als een griep behandeld en is het weer niet goed.
Nee, als ik het goed begrepen heb, is deze variant niet ziekmakender.quote:
Jazeker, 50x 1.000 stuks. Als de pleuris uitbreekt, lever ik ze voor ¤2,50 de rol aan Ernst. 'Om niet' uiteraard.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:50 schreef R2R het volgende:
Ik mis nog wel een belangrijke zaak die nog niet aan bod is gekomen in dit topic.
Heeft iedereen al voldoende WC papier ingeslagen?
Uitstekende vraag, ik ga meteen een voorraad bestellenquote:Op maandag 28 augustus 2023 14:50 schreef R2R het volgende:
Ik mis nog wel een belangrijke zaak die nog niet aan bod is gekomen in dit topic.
Heeft iedereen al voldoende WC papier ingeslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |