Zou wel chill zijn als @ZKA een flowchard zou kunnen maken van alle mogelijke akkoordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:29 schreef alopio het volgende:
Maar we hebben nu dus een “totaalakkoord”
En morgen een “definitief totaal akkoord”
En donderdag een “defintief mega totaal akkoord”
Maar wat een belangrijke goalquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Pedersen dus 7 assisten en 1 goal in 88 wedstrijden.
Dat is niet zo best.
Verder een huurdeal met een Italiaanse pauperclub.. wat een matige deal
Ging net kijken, zag geen FEBO in zijn volgerlijst staan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:38 schreef Zipportal het volgende:
Ivanusec volgt FEBO op Instagram. Binnenkort naar de muur.
Typisch Nederlands
Dan moet je Instagram premium nemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ging net kijken, zag geen FEBO in zijn volgerlijst staan.
Ik heb IG Platinum, is 10x beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je Instagram premium nemen.
Wat een vreselijke rare deal is ditquote:
Misschien kan hij de 10 positie wel op dezelfde manier invullen als Lingrquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is lekker actief in dat oefenpotje.
Snel in de basis ermee.
Mijn ideequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kan hij de 10 positie wel op dezelfde manier invullen als Lingr
Eerst een nieuw gebitquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is lekker actief in dat oefenpotje.
Snel in de basis ermee.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:13 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi trouwens dat we een TOTAALAKKOORD met Ivanusec hebben, altijd in geloofd
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen ruimte overgelaten voor de Kroaat
Ivanusec.Komt.Niet.
Die had toen ook binnen een paar maanden nieuwe tanden. Op aanraden van Dirk en Sini gok ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar mogen jullie best wat beter op scouten. Bozenik had ook al van die vieze tanden
Die gaat donderdag alles afscheuren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:13 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi trouwens dat we een TOTAALAKKOORD met Ivanusec hebben, altijd in geloofd
Die jongen heeft zo ongeveer het meest schattige gezicht ooit. @KingRoland kun jij bevestigen?quote:
Als pure spits heeft hij misschien wel meer kwaliteiten dan Santi denk ik, dat explosieve en korte in zijn acties is wel genieten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kan hij de 10 positie wel op dezelfde manier invullen als Lingr
Heel Feyenoord twitter in the mud.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat donderdag alles afscheuren.
Bij elke Aziaat die ik zie stel ik me voor dat ze gisteren nog een hele hond of vleermuis hebben gegeten, dan is dat schattige er snel af.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen heeft zo ongeveer het meest schattige gezicht ooit. @:kingroland kun jij bevestigen?
Die pass op Zechiël voor zijn goal was anders uitstekendquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als pure spits heeft hij misschien wel meer kwaliteiten dan Santi denk ik, dat explosieve en korte in zijn acties is wel genieten.
Het is alleen wel écht een pure spits.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij elke Aziaat die ik zie stel ik me voor dat ze gisteren nog een hele hond of vleermuis hebben gegeten, dan is dat schattige er snel af.
@KingRoland kan dit?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij elke Aziaat die ik zie stel ik me voor dat ze gisteren nog een hele hond of vleermuis hebben gegeten, dan is dat schattige er snel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |