abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210378347
:s)
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:37:39 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210378397
Jawel dat geregel doe jij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210378414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:30 schreef Blues het volgende:

[..]
spannend is dat het :D O+
Ik ben 10 jaar ouder (43 dus @derLudolf , niet 53 :6 ) en 16 grijze haren verder.
Hij kwam net ook al de opperbuurkat tegen. Dat verliep minder dramatisch dan ik had verwacht.

Hij is nu weer de hort op. Dus ik zit in de tuin te Fok!en, en de deuren staan open zodat je altijd weer naar binnen kan.
pi_210378437
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:37 schreef Molo het volgende:
Jawel dat geregel doe jij
Controle willen hebben. Karakterdingetje :+
+ ik heb er invloed op. Dus doen :P

dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:42:28 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_210378461
Precies, als je er niet zeker van bent dat een ander het regelt, kan je het beter zelf regelen, want dan weet je tenminste dat het geregeld is :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210378473
:W

Ik had fysio intake voor m'n vierdaagse-blessure. Was meteen ook m'n enige fysio-afspraak want volgens de fysio kon ik het verder zelf prima oplossen. 8-)
Hij heeft wat aan me geduwd en getrokken "doet dit pijn? en dit?" waarbij het 90% van de tijd alleen kietelde :')
Conclusie is een overbelaste bilspier waar een zenuw doorheen loopt die daar ook van geīrriteerd is geraakt. Rust houden heb ik genoeg gedaan inmiddels, nu mag ik masseren, krachttraining doen en stretchen. Die laatste 2 had ik amper instructie voor nodig dus we waren supersnel klaar en geen vervolgafspraak nodig. Ideaal. Goed voor de portemonnee :D
Vanmiddag/morgen maar eens langs de Decathlon voor wat elastieken om daarmee die bilspier te kunnen trainen. Wilde ik eigenlijk al kopen, nu "moet het van de fysio". Ideaal :D
pi_210378499
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:42 schreef Troel het volgende:
Precies, als je er niet zeker van bent dat een ander het regelt, kan je het beter zelf regelen, want dan weet je tenminste dat het geregeld is :)
Of het niet regelen en gaan zitten kijken hoe alles in de soep loopt. Dit alleen voor dingen die je geen klap uitmaken dan wel! Ik doe dit bij m'n sportclub regelmatig -- niet alle vrijwilligers zijn even capabel, ik ga niet iedereens werk voor ze lopen doen, dus er loopt regelmatig wat mis. Zolang er geen mensenlevens of grote geldbedragen in gevaar komen vind ik het wel prima O-)
pi_210378548
quote:
Dat moet wel in je karakter zitten.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:50:49 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210378551
quote:
Tenzij je verwacht dat anderen het gaan regelen. Want dat gaan ze niet automagisch
pi_210378567
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:43 schreef Tele6 het volgende:
:W

Ik had fysio intake voor m'n vierdaagse-blessure. Was meteen ook m'n enige fysio-afspraak want volgens de fysio kon ik het verder zelf prima oplossen. 8-)
Hij heeft wat aan me geduwd en getrokken "doet dit pijn? en dit?" waarbij het 90% van de tijd alleen kietelde :')
Conclusie is een overbelaste bilspier waar een zenuw doorheen loopt die daar ook van geīrriteerd is geraakt. Rust houden heb ik genoeg gedaan inmiddels, nu mag ik masseren, krachttraining doen en stretchen. Die laatste 2 had ik amper instructie voor nodig dus we waren supersnel klaar en geen vervolgafspraak nodig. Ideaal. Goed voor de portemonnee :D
Vanmiddag/morgen maar eens langs de Decathlon voor wat elastieken om daarmee die bilspier te kunnen trainen. Wilde ik eigenlijk al kopen, nu "moet het van de fysio". Ideaal :D
Is zo'n elastiek dan een medisch hulpmiddel die je later weer kunt opvoeren bij de belastingaangifte onder een aftrekpost?
pi_210378581
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:51 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Is zo'n elastiek dan een medisch hulpmiddel die je later weer kunt opvoeren bij de belastingaangifte onder een aftrekpost?
Denk niet dat ik voor die ¤2 die moeite ga doen :P
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:53:12 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210378588
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:51 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Nee
pi_210378809
Heftig, doch goed gesprek, gehad met de dierenarts. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:08:45 #14
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210378832
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:07 schreef Lonaa het volgende:
Heftig, doch goed gesprek, gehad met de dierenarts. :{
Pfoe, dat klinkt heel dubbel. Wil je er nog meer over kwijt? Of eventueel later en nu even lekker Netflixen of zo.
pi_210378897
Ik snap je helemaal @Blues, ik ben ook meer van het regelen. Ik heb qua lijf ook niet de luxe om dingen maar te laten gebeuren. Ik vind het ook helemaal niet leuk om gewoon maar ergens rond te slenteren en zo een stad te bekijken. Maar dat betekent wel dat het geregel dus door jou gedaan moet worden.

We hebben het vorige week nog geprobeerd in Antwerpen. Gewoon rondlopen want mensen zeggen dat dat leuk is. Daar vinden we dus echt helemaal niets aan. We zien genoeg van de stad als we van punt A naar punt B gaan en pakken dan af en toe eens een leuk straatje in de juiste richting mee.
Spoilers!
pi_210378910
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:08 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Pfoe, dat klinkt heel dubbel. Wil je er nog meer over kwijt? Of eventueel later en nu even lekker Netflixen of zo.
Dora's lijst met lichamelijke en psychische problemen/ongemakken/issues is zo lang. We hebben zoveel gedaan/geprobeerd/gelaten. Herplaatsen kunnen we wel proberen maar het risico dat dat niet goed gaat is gigantisch. Dan komt ze in de molen, besluiten ze over 5 jaar alsnog dat het niet gaat.

Mijn dierenarts is absoluut geen fan van euthanasie (ik ook niet), maar denkt wel (net als ik) dat het misschien wel de beste keuze is voor Dora. (En ook niet alleen maar door de huidige/nieuwe situatie, maar in z'n algemeenheid. Ze heeft meer slechte dagen/momenten dan goede)
pi_210378952
Ach Dora ;(
@Lonaa hugs.
pi_210379003
Vooropgesteld: het is absoluut geen beslissing die we vandaag gaan maken. Of morgen. Nadenken, laten bezinken, praten.

Maar uh, ja. *zucht
pi_210379025
Och @Lonaa wat een enorme berg om tegenop te zien -O- :'(
We have far more in common than that which devides us..
pi_210379044
We/ik moet nu vooral besluiten wat in haar belang is. En dat is verdomd moeilijk.

Of misschien niet eens moeilijk, maar vooral pijnlijk
pi_210379061
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap je helemaal @:blues, ik ben ook meer van het regelen. Ik heb qua lijf ook niet de luxe om dingen maar te laten gebeuren. Ik vind het ook helemaal niet leuk om gewoon maar ergens rond te slenteren en zo een stad te bekijken. Maar dat betekent wel dat het geregel dus door jou gedaan moet worden.

We hebben het vorige week nog geprobeerd in Antwerpen. Gewoon rondlopen want mensen zeggen dat dat leuk is. Daar vinden we dus echt helemaal niets aan. We zien genoeg van de stad als we van punt A naar punt B gaan en pakken dan af en toe eens een leuk straatje in de juiste richting mee.
Ja precies.
Heb ook net met rondvaart contact gehad om opstaptijd half uurtje te verzetten. Kunnen we nog een keer verkeerd lopen ook :D
pi_210379083
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dora's lijst met lichamelijke en psychische problemen/ongemakken/issues is zo lang. We hebben zoveel gedaan/geprobeerd/gelaten. Herplaatsen kunnen we wel proberen maar het risico dat dat niet goed gaat is gigantisch. Dan komt ze in de molen, besluiten ze over 5 jaar alsnog dat het niet gaat.

Mijn dierenarts is absoluut geen fan van euthanasie (ik ook niet), maar denkt wel (net als ik) dat het misschien wel de beste keuze is voor Dora. (En ook niet alleen maar door de huidige/nieuwe situatie, maar in z'n algemeenheid. Ze heeft meer slechte dagen/momenten dan goede)
Och Loon wat verdrietig en moeilijke beslissing.
Die dan uiteindelijke de beste lijkt te zijn :{ :*
pi_210379156
quote:
Het is wel een karakterdingetje en ook een valkuil.

Hovenier gevraagd voor een prijsopgave voor onderhoud heggen en grindpad uitvlakken en nieuw grint erop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed van je Blues. Veel plezier!
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:34:13 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_210379199
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Knuffel. Knuffel. Grote knuffel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:35:33 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_210379216
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Tenzij je verwacht dat anderen het gaan regelen. Want dat gaan ze niet automagisch
Nee, die verwachting moet je wel uitspreken en omzetten in de afspraak dat een ander iets regelt ;) En in dat geval kan je er dan wel vanuit gaan dat het geregeld wordt (bij de meeste mensen). Bij de mensen waarbij je het dan alsnog beter zelf kunt regelen weet je dat vaak wel :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210379223
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:20 schreef Lonaa het volgende:
We/ik moet nu vooral besluiten wat in haar belang is. En dat is verdomd moeilijk.

Of misschien niet eens moeilijk, maar vooral pijnlijk
Dat is het natuurlijk, zo ontzettend pijnlijk -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_210379249
Ach Lonaa toch. Wat een verdriet.

En wat fijn, dat je kunt sparren met de dierenarts om allerlei zaken te benoemen.
pi_210379356
Ja, mijn dierenarts is fantastisch.
pi_210379414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 10:15 schreef Tele6 het volgende:
Verder lijkt mijn computermuis geen zin meer te hebben. Iemand tips voor een fijne muis? Die ik nu heb is een heel simpele goedkope dus op zich zou ik wel graag een andere hebben. Misschien een bluetooth muis zodat ik een usb-poort minder nodig heb... maar weet niet of daar een vertraging op zit :s)
Ik heb niets dan liefde voor mijn mx anywhere. Laat zich aan 3 systemen koppelen en werkt op allemaal even goed.
Maar belangrijker is dat ie echt ANYWHERE werkt. Op de bank, op glazen tafels, op je been, op je dekbed. Je kunt het zo gek niet bedenken. Zelfs op je bureau! :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210379430
@Lonaa :* ik kan wel iets inhoudelijks proberen toe te voegen, maar jij kent Dora en de situatie het allerbeste en hebt alle mogelijke opties en scenario's natuurlijk al 100x door je hoofd laten gaan. Fijn dat je met de dierenarts goed kunt sparren, maar een vreselijk moeilijke en verdrietige afweging die je moet gaan maken de komende tijd, welke kant de beslissing dan ook op gaat vallen :*

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 22-08-2023 17:15:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')