Ik ben 10 jaar ouder (43 dus @derLudolf , niet 53quote:
Of het niet regelen en gaan zitten kijken hoe alles in de soep loopt. Dit alleen voor dingen die je geen klap uitmaken dan wel! Ik doe dit bij m'n sportclub regelmatig -- niet alle vrijwilligers zijn even capabel, ik ga niet iedereens werk voor ze lopen doen, dus er loopt regelmatig wat mis. Zolang er geen mensenlevens of grote geldbedragen in gevaar komen vind ik het wel primaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:42 schreef Troel het volgende:
Precies, als je er niet zeker van bent dat een ander het regelt, kan je het beter zelf regelen, want dan weet je tenminste dat het geregeld is
Dat moet wel in je karakter zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:42 schreef Troel het volgende:
Precies, als je er niet zeker van bent dat een ander het regelt, kan je het beter zelf regelen, want dan weet je tenminste dat het geregeld is
Tenzij je verwacht dat anderen het gaan regelen. Want dat gaan ze niet automagischquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:42 schreef Troel het volgende:
Is zo'n elastiek dan een medisch hulpmiddel die je later weer kunt opvoeren bij de belastingaangifte onder een aftrekpost?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:43 schreef Tele6 het volgende:
Ik had fysio intake voor m'n vierdaagse-blessure. Was meteen ook m'n enige fysio-afspraak want volgens de fysio kon ik het verder zelf prima oplossen.
Hij heeft wat aan me geduwd en getrokken "doet dit pijn? en dit?" waarbij het 90% van de tijd alleen kietelde
Conclusie is een overbelaste bilspier waar een zenuw doorheen loopt die daar ook van geīrriteerd is geraakt. Rust houden heb ik genoeg gedaan inmiddels, nu mag ik masseren, krachttraining doen en stretchen. Die laatste 2 had ik amper instructie voor nodig dus we waren supersnel klaar en geen vervolgafspraak nodig. Ideaal. Goed voor de portemonnee
Vanmiddag/morgen maar eens langs de Decathlon voor wat elastieken om daarmee die bilspier te kunnen trainen. Wilde ik eigenlijk al kopen, nu "moet het van de fysio". Ideaal
Denk niet dat ik voor die ¤2 die moeite ga doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:51 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is zo'n elastiek dan een medisch hulpmiddel die je later weer kunt opvoeren bij de belastingaangifte onder een aftrekpost?
Neequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:51 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is zo'n elastiek dan een medisch hulpmiddel die je later weer kunt opvoeren bij de belastingaangifte onder een aftrekpost?
Pfoe, dat klinkt heel dubbel. Wil je er nog meer over kwijt? Of eventueel later en nu even lekker Netflixen of zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:07 schreef Lonaa het volgende:
Heftig, doch goed gesprek, gehad met de dierenarts.
Dora's lijst met lichamelijke en psychische problemen/ongemakken/issues is zo lang. We hebben zoveel gedaan/geprobeerd/gelaten. Herplaatsen kunnen we wel proberen maar het risico dat dat niet goed gaat is gigantisch. Dan komt ze in de molen, besluiten ze over 5 jaar alsnog dat het niet gaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:08 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Pfoe, dat klinkt heel dubbel. Wil je er nog meer over kwijt? Of eventueel later en nu even lekker Netflixen of zo.
Ja precies.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap je helemaal @:blues, ik ben ook meer van het regelen. Ik heb qua lijf ook niet de luxe om dingen maar te laten gebeuren. Ik vind het ook helemaal niet leuk om gewoon maar ergens rond te slenteren en zo een stad te bekijken. Maar dat betekent wel dat het geregel dus door jou gedaan moet worden.
We hebben het vorige week nog geprobeerd in Antwerpen. Gewoon rondlopen want mensen zeggen dat dat leuk is. Daar vinden we dus echt helemaal niets aan. We zien genoeg van de stad als we van punt A naar punt B gaan en pakken dan af en toe eens een leuk straatje in de juiste richting mee.
Och Loon wat verdrietig en moeilijke beslissing.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dora's lijst met lichamelijke en psychische problemen/ongemakken/issues is zo lang. We hebben zoveel gedaan/geprobeerd/gelaten. Herplaatsen kunnen we wel proberen maar het risico dat dat niet goed gaat is gigantisch. Dan komt ze in de molen, besluiten ze over 5 jaar alsnog dat het niet gaat.
Mijn dierenarts is absoluut geen fan van euthanasie (ik ook niet), maar denkt wel (net als ik) dat het misschien wel de beste keuze is voor Dora. (En ook niet alleen maar door de huidige/nieuwe situatie, maar in z'n algemeenheid. Ze heeft meer slechte dagen/momenten dan goede)
Het is wel een karakterdingetje en ook een valkuil.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:42 schreef Troel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed van je Blues. Veel plezier!
Knuffel. Knuffel. Grote knuffel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dora's lijst met lichamelijke en psychische problemen/ongemakken/issues is zo lang. We hebben zoveel gedaan/geprobeerd/gelaten. Herplaatsen kunnen we wel proberen maar het risico dat dat niet goed gaat is gigantisch. Dan komt ze in de molen, besluiten ze over 5 jaar alsnog dat het niet gaat.
Mijn dierenarts is absoluut geen fan van euthanasie (ik ook niet), maar denkt wel (net als ik) dat het misschien wel de beste keuze is voor Dora. (En ook niet alleen maar door de huidige/nieuwe situatie, maar in z'n algemeenheid. Ze heeft meer slechte dagen/momenten dan goede)
Nee, die verwachting moet je wel uitspreken en omzetten in de afspraak dat een ander iets regeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Tenzij je verwacht dat anderen het gaan regelen. Want dat gaan ze niet automagisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |