Tja, Madison Keys stond nog met 5-3 voor in de tweede set. Zelfs in de derde set stond ze 4-2 voor en had later ook nog een kans om 5-3 te maken, maar nee hoor. Ze geeft het schandalig weg. Dan heb je alle kans om in eigen land je tweede Grand Slam finale te halen, en dan doe je dit. Ik zou er niet gek van hebben opgekeken als ze haar racket aan de wilgen zou hebben gehangen na dit verlies. Ik verbaas mij erover dat ze pas 28 jaar is. Ik weet nog goed dat ik haar in 2011 al op de US Open zag spelen. Enorm jong al het prof circuit gehaald, maar uiteindelijk staat ze nog steeds pas op 1 Grand Slam finale en 4 halve finales.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
6-0 6-7 6-7, de meest zure nederlaag in het tennis.
Goh, die conclusie trekken we hier al een jaar of 15.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:01 schreef Szura het volgende:
WTA sjookgenot
Niet serieus te nemen die rommel
Die Keys was gewoon helemaal gesloopt op het einde van een BO3 potje waarin ze de eerste set ook nog met 6-0 won. Dat kan eeeccchhhtttt niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goh, die conclusie trekken we hier al een jaar of 15.
Vrouwen zouden nog niet 10% van het prijzengeld wat de mannen verdienen moeten krijgen. Rotzooi galore.
Het lijkt daar bijna elk jaar in september ver boven de 30 graden te zijnquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:58 schreef heywoodu het volgende:
Oei, er beginnen wedstrijden afgelast te worden vanwege de hitte. Blijft vooralsnog beperkt tot de rolstoelen en junioren, die na hun huidige set respectievelijk game moeten kappen.
Federer-Fan is erquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Beste vrienden, Zijn er hier mensen die beide halve finales vanavond en vannacht live gaan kijken?
Nu regent het opeens? Dak is dicht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:58 schreef heywoodu het volgende:
Oei, er beginnen wedstrijden afgelast te worden vanwege de hitte. Blijft vooralsnog beperkt tot de rolstoelen en junioren, die na hun huidige set respectievelijk game moeten kappen.
Gaapquote:Op woensdag 6 september 2023 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen weet toch dat Djokovic dit in 3 sets wint met maximaal 8 games voor Shelton.
quote:
Dat doe ik je niet na.quote:Nog geen idee. Eens kijken hoever we komen. Gister juist ok 4:00 opgestaan om nog wat te zien van Alcaraz-Zverev.
Ik las "We kunnen naar bad."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |