wtf we hebben toch geen scouts meerquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens Krabby stond Lingr al langere tijd op de radar van de scouting, dus dat gaat helemaal goed komen. Erg sympathiek ook dat onze scouting met gevaar voor eigen leven nog zit te scouten terwijl hun hele hok door Te Kloese in de fik is gezet.
Is toch gewoon een mooie kerstboomquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tinderdroogte of is dit precies je type ofzo?
ik zag vooral zijn goede bert wenkbrauwenquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon een mooie kerstboom
Je bent niet de eerste vandaag die die fout maaktquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, Zagreb speelt tegen Sparta Praag. Slavia moet tegen onze vrienden van Zorya Luhansk.
Laat dan maar.
Zo zie je maar, het kan de allerbesten overkomen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste vandaag die die fout maakt
Matige tetten.quote:
Als je die in Praag was tegengekomen met 20 bier op zou die je denk ik wél zijn opgevallenquote:
Is Krabby’s gebit erger dan die van Rijsdijk?quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
Ik hoop wel dat Gurney een beter gebit heeft dan Krabbenlul
Wellicht deed ze mee met de double dildoshow in de goldfingers maar mijn zicht was wat troebelquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je die in Praag was tegengekomen met 20 bier op zou die je denk ik wél zijn opgevallen
Ik ga vannacht ook lastig kunnen slapen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word heel angstig van de OF Idrissi OF Ivanusec.
En dan heeft onze nieuwe Tsjech nog grote schoenen om te vullen ook.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga vannacht ook lastig kunnen slapen.
Ivanusec aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |