47 seconden. @GGMMquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:31 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag trouwens ook matchday. Willem II kapoet maken.
Vreemd wel want qua geld maakt dat niet zoveel uit, al is die druk ook wel weer weg met de transfer van Sutalo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijkbaar willen ze hem ook nog gebruiken voor het duel tegen Slavia aldus @:zka in de comments van 1908.nl.
Ik zou echt lekker doorschakelen dan.
Dat proberen ze op te vangen met Ivanusec en Stengs gok ik zomaar. Dit type lijkt me prima om af en toe in te kunnen brengen of te laten spelen tegen tegenstanders wanneer er ruimte ligt. Zoals ik al zei dat heb je nu niet, zag je zondag wel met Timber. Voetballend deed hij het leuk maar in loopacties zonder bal afwezig, Santiago moest het constant in zijn eentje doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar in de kleine ruimte kan hij niks staat er in dat artikel juist op dat vlak missen we de creativiteit van een type als Poolgod die wel een beslissende pass kon geven, of gewoon de bal mokerhard in de kruising schoot.
Sutalo heeft géén gele kaart gepakt in eerste wedstrijdquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af waarom onze Duivendrechtse vrienden wel Sutalo al konden presenteren, maar dat Ivanusec zogenaamd een schorsing moet uitzitten.
Zal wel met geld te maken hebben.
Het argument was dat ze beide spelers tot CL-kwalificatie wilden aanhouden. Bij jullie zijn ze die belofte nagekomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sutalo heeft géén gele kaart gepakt in eerste wedstrijd
Wat is dat?quote:
Lees jij de posts van @Caland nooit?quote:
quote:De 24-jarige Tsjech is wat Engelsen een box crasher noemen. Bij ballen van de zijkant is Lingr altijd in het strafschopgebied te vinden
Ik ken de regels niet precies dus ik zou ook fout kunnen zitten hoor. Als, met nadruk op als, de schorsing niet vervalt na voorronde dan is hij geschorst voor eerste groepsfasewedstrijd als hij vandaag al gaat. Schorsing verdwijnt wel na de wedstrijd van Dinamo donderdag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het argument was dat ze beide spelers tot CL-kwalificatie wilden aanhouden. Bij jullie zijn ze die belofte nagekomen.
In principe maakt het geen reet uit of hij zijn schorsing daar of in Rotterdam uit zit.
Schorsing is pas na drie wedstrijden en gele kaarten vervallen sowieso na de playoffs voor Europees voetbal. Dus hij is niet geschorst donderdag, want heeft twee gele kaarten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet precies dus ik zou ook fout kunnen zitten hoor. Als, met nadruk op als, de schorsing niet vervalt na voorronde dan is hij geschorst voor eerste groepsfasewedstrijd als hij vandaag al gaat. Schorsing verdwijnt wel na de wedstrijd van Dinamo donderdag.
Arne zei toch dat het even bekijken was of het geld niet naar een nieuwe keeper gaat? Wellicht dat dat ook meespeelt.
Ik vermoed daarom dat het om geld gaat en dat ze willen afwachten op een kaper met veel meer geld. Blijft een Balkanclub natuurlijk, geld is de enige taal die die clubs spreken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Schorsing is pas na drie wedstrijden en gele kaarten vervallen sowieso na de playoffs voor Europees voetbal. Dus hij is niet geschorst donderdag, want heeft twee gele kaarten.
Oh voor er bij prima verder.Meer mogelijkheden voor Arend Martijn is altijd goed. Santi die steeds de ballen kwam ophalen en eigenlijk ook zichzelf daarna moest lanceren was inderdaad vrij pijnlijk om te zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat proberen ze op te vangen met Ivanusec en Stengs gok ik zomaar. Dit type lijkt me prima om af en toe in te kunnen brengen of te laten spelen tegen tegenstanders wanneer er ruimte ligt. Zoals ik al zei dat heb je nu niet, zag je zondag wel met Timber. Voetballend deed hij het leuk maar in loopacties zonder bal afwezig, Santiago moest het constant in zijn eentje doen.
Die gast komt echt niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vermoed daarom dat het om geld gaat en dat ze willen afwachten op een kaper met veel meer geld. Blijft een Balkanclub natuurlijk, geld is de enige taal die die clubs spreken.
Maar als Ivanusec deze week toch nog gepresenteerd wordt, is het feest
Ik wil er in blijven geloven zodat zka uiteindelijk niet kan zeggen van "ik zei het toch", maar eerlijk gezegd heb ik er ook niet veel vertrouwen meer inquote:
Duistere zaakjes zeg ik je. Medic die Ajax eerder heeft gehaald is neef van een van bestuursleden of zo. Stukje nepotisme.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:49 schreef Erasmus het volgende:
Het klopt gewoon niet dat Sutalo, die vrijwel om dezelfde redenen on hold was gezet door Dinamo, nu al wel bij Ajax rondloopt en wij nog steeds aan het hopen zijn op zijn komst. Zonder een goed verhaal heb ik daar mijn twijfels over gekregen.
Ik heb Pi-Air geappt of hij hier meer van weet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duistere zaakjes zeg ik je. Medic die Ajax eerder heeft gehaald is neef van een van bestuursleden of zo. Stukje nepotisme.
Grootste hap geld is al binnen, snap wel dat ze spelers daarom gefaseerd laten gaan. Kan die jongen nog een potje meedoen ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:49 schreef Erasmus het volgende:
Het klopt gewoon niet dat Sutalo, die vrijwel om dezelfde redenen on hold was gezet door Dinamo, nu al wel bij Ajax rondloopt en wij nog steeds aan het hopen zijn op zijn komst. Zonder een goed verhaal heb ik daar mijn twijfels over gekregen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:49 schreef Erasmus het volgende:
nu al wel bij Ajax rondloopt en wij nog steeds aan het hopen zijn op zijn komst.
Maar als Ivanusec nu weer geel pakt donderdag dan is hij dus wel definitief geschorst voor de return?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Grootste hap geld is al binnen, snap wel dat ze spelers daarom gefaseerd laten gaan. Kan die jongen nog een potje meedoen ook
Ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar als Ivanusec nu weer geel pakt donderdag dan is hij dus wel definitief geschorst voor de return?
Hij weet wat hem te doen staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |