Ja dat is pech net die band aan de kust. Hier is het strakblauw en zonnig, heerlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe wil je dit anders noemen?
Jij woont niet in Brabant in ieder geval. Knetter mooi weer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe wil je dit anders noemen?
Dat vraag ik me al jaren af.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:12 schreef DemonRage het volgende:
Wanneer gaat het nou onderhand eens onweren.
Ochtenmist waar je je fiets tegen aan kan parkeren in hoogzomerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af.
Gruwelijk benauwd prachtig zomerweer lijkt uitgestorven in dit land. Het is Spaanse hitte of die bende waar we het nu mee moeten doen.
Welke bende?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af.
Gruwelijk benauwd prachtig zomerweer lijkt uitgestorven in dit land. Het is Spaanse hitte of die bende waar we het nu mee moeten doen.
Ja dit dus. Mooier weer dan dit kun je bijna niet wensen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke bende?25+ eind augustus en nagenoeg de hele dag zon. Veel beter gaat het in NL niet worden hoor.
Waar is het 25? En dat we nu een handjevol goede dagen hebben, betekent niet automatisch dat het meteen goed is allemaal natuurlijk. Vanaf morgen/vrijdag wordt het gewoon weer net zo triest als voor het weekend. Echt goed zomerweer dat niet na 2-3 dagen alweer verdwenen was hebben we sinds juni niet gehad.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke bende?25+ eind augustus en nagenoeg de hele dag zon. Veel beter gaat het in NL niet worden hoor.
Dit is voor morgenmiddag 14u, dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:41 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weer klam morgen... zal wel weer zonder slag of stoot verdwijnen.
In het ZO zijn we al hard op weg (momenteel 23,5)quote:
Voor mijn gevoel is dat wel waar deze zomer in grossiert. Ranzig benauwd zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:41 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weer klam morgen... zal wel weer zonder slag of stoot verdwijnen.
Hier zijn we in tegenstelling tot gisteren zowaar de 23 alweer gepasseerd. Progressie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het ZO zijn we al hard op weg (momenteel 23,5)
Warm? Waar?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:19 schreef Salina het volgende:
Laatste echt warme/mooie dagen van het jaar vandaag en morgen (?).
In lange broek naar kantoor moeten..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:19 schreef Salina het volgende:
Vandaag hele dag MS Teamsgenot voor een project van 8.30 tot 16.30 en morgen met lange broek aan naar kantoor.
Lijkt me weinig reden tot klagen dan in combinatie met de zonquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn we in tegenstelling tot gisteren zowaar de 23 alweer gepasseerd. Progressie.
Dikke primaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
De pluim voor begin september laat overigens toch weer een verbetering zien met temperaturen van 22-25 graden
Moet ik weer een foto posten van die 'zon' hier?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me weinig reden tot klagen dan in combinatie met de zon
Waar zit jij dan? De satelliet geeft een onbewolkt beeld..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik weer een foto posten van die 'zon' hier?
Onder dat hele dunne lijntje langs de kust.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? De satelliet geeft een onbewolkt beeld..
Ook te vaak grijze treurnis.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat wel waar deze zomer in grossiert. Ranzig benauwd zijn
Zondag 21... en vanaf dan 21, 22 of 23 tot 5 september.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook te vaak grijze treurnis.
Zondag maar 17 graden? Man man man
Hele maand nog 20-24 zou wel ideaal zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zondag 21... en vanaf dan 21, 22 of 23 tot 5 september.
Zekerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hele maand nog 20-24 zou wel ideaal zijn.
Dat zou mooi zijn. In september ook meteen maar danquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zou een ideale zomer zijn qua temperatuurquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat moet dan wel heel lokaal zijn want als ik op de webcam van Scheveningen kijk is het daar volledig onbewolkt en zonnig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder dat hele dunne lijntje langs de kust.
Klinkt geweldig, ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. In september ook meteen maar dan
Nee, dat lijntje was een klein beetje landinwaards.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet dan wel heel lokaal zijn want als ik op de webcam van Scheveningen kijk is het daar volledig onbewolkt en zonnig.
Vermoedelijk volgen die onweerswolken jou bewust omdat je toch maar altijd loopt te zeuren.
Vandaag laatste zonnige dag toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:19 schreef Salina het volgende:
Vandaag hele dag MS Teamsgenot voor een project van 8.30 tot 16.30 en morgen met lange broek aan naar kantoor.
RIP laatste mooie dagen.
![]()
[..]
Jij woont niet in Brabant in ieder geval. Knetter mooi weer.![]()
Ik bedoel eigenlijk de hele maand septemberquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. In september ook meteen maar dan
Tot mid september heb je best grote kans op 20+ graden overdag. Was vorig jaar ook zo. Als je daarna een omslag ziet richting 15 overdag en 5-10 in de nachten heb je een prima september maand (afhankelijk van de hoeveelheid zon en neerslag natuurlijk).quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk de hele maand september
Dan zul je net zien dat op het moment dat jullie uit Süd-Tirol vertrekken het daar heerlijk weer wordt, en het bij het Gardameer juist slecht weer wordtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben eindelijk bijna vakantie en komen zondag aan in Süd-Tirol, daar worden vanaf zondag bakken met neerslag verwachtHopelijk trekt het snel weer bij, we gaan er naartoe om te wandelen
Gelukkig is het tweede deel van onze vakantie aan het Gardameer en daar lijkt het beter, al is dat zo lang van tevoren nog niet goed te zeggen.
Het zeewater is onvoldoende opgewarmd dus dan ben je wel afhankelijk van een hardnekkige zuid/zuidoostelijke stroming die toevallig passeert.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tot mid september heb je best grote kans op 20+ graden overdag. Was vorig jaar ook zo. Als je daarna een omslag ziet richting 15 overdag en 5-10 in de nachten heb je een prima september maand (afhankelijk van de hoeveelheid zon en neerslag natuurlijk).
We gaan het zien. Zelfs oktober kan nog mooi en warm verlopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zeewater is onvoldoende opgewarmd dus dan ben je wel afhankelijk van een hardnekkige zuid/zuidoostelijke stroming die toevallig passeert.
Oh die opening van OUATITWquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
35c
In de zon te heftig, maar liggend op de schommelstoel op de veranda in de schaduw gewoon heel goed te doen.![]()
[ afbeelding ]
Koude cerveza in de hand. Beetje indutten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
35c
In de zon te heftig, maar liggend op de schommelstoel op de veranda in de schaduw gewoon heel goed te doen.![]()
[ afbeelding ]
Tof! Veel plezier en hopen op goed weerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben eindelijk bijna vakantie en komen zondag aan in Süd-Tirol, daar worden vanaf zondag bakken met neerslag verwachtHopelijk trekt het snel weer bij, we gaan er naartoe om te wandelen
Gelukkig is het tweede deel van onze vakantie aan het Gardameer en daar lijkt het beter, al is dat zo lang van tevoren nog niet goed te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |