Als ik de andere modellen bekijk dan zie ik geen temperaturen van boven de 30. Niet heel waarschijnlijk naar mijn meningquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hitte liefhebbers naar Limboland
Ik vertrek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik noem Maastricht ook altijd het kleine Los Angeles van Nederland.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon van een weerapp op las, niet zo kattig
Dat het bij jou in de Limburgse Death Valley altijd net iets mooier is, is inmiddels geen geheim meer.
Dacht dat we aanstaande vrijdag een bak regen krijgen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
die buien zijn helemaal opgeschoven naar zondag, zitten we met deze benauwde kut zooi de hele week.
Ik vertrek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hoi. Ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Bovendien zit ik tussen twee weerstations in die doorgaans de hoogste temperaturen geven (Ell en Arcen) wie zegt dan dat het hier niet net nog iets warmer is?
Vanwaar eigenlijk altijd die afkeer naar Limburgers?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik noem Maastricht ook altijd het kleine Los Angeles van Nederland.
Zuid Limburg
De Limburgers zelf over het algemeen
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:09 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dacht dat we aanstaande vrijdag een bak regen krijgen?
Na vrijdag klaag ik niet zo snel meer over benauwdheidquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
die buien zijn helemaal opgeschoven naar zondag, zitten we met deze benauwde kut zooi de hele week.
Yesss! We zitten er dan nog!quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het wordt geen 35 graden in Limburg vrijdag.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Yesss! We zitten er dan nog!
Sowieso als jij op je briesende paard aankomt in galop dan stijgt de lokale temperatuur automatisch met een graadquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Bovendien zit ik tussen twee weerstations in die doorgaans de hoogste temperaturen geven (Ell en Arcen) wie zegt dan dat het hier niet net nog iets warmer is?
Ben jij er zo'n eentje die, op het leukste feestje ooit, iedereen toch nog mee wil geven dat teveel alcohol slecht voor je is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het wordt geen 35 graden in Limburg vrijdag.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het wordt niet eens warmer dan 22 meer hier. Godverdomme man
Dit plaatje is echt veel optimistischer dan buienradar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zit echt aan de kust??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |