En naar de kapper en tandarts gaat ze zo te zien ook niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:35 schreef Exaholic het volgende:
[..]
Als het al zo is, moet ze dat lekker zelf weten, jarenlang ging al haar geld naar iedereen behalve haarzelf. Maar ik vraag me wel af waaraan, want de meeste kleding die ze op Instagram laat zien, komen van Shein of Aliexpress
quote:Zangeres Britney Spears treft schikking met haar vader
https://nos.nl/l/2518403
Britney Spears heeft een schikking getroffen met haar vader. Daarmee is er definitief een einde gekomen aan de zaak rond de curatele van Spears' vader over de Amerikaanse popzangeres, zo melden advocaten van beide partijen. De voorwaarden van de overeenkomst zijn niet bekendgemaakt.
De schikking komt ruim twee jaar nadat een rechtbank de beëindiging had bevolen van een curatorschap dat vader Jamie Spears de controle gaf over zijn dochter Britney. Sindsdien vochten de twee nog een juridische strijd uit over advocatenkosten en de manier waarop vader Spears met het curatorschap was omgegaan.
Het is dan ook een grote naam. Bij de BBC verontschuldigden ze zich omdat ze in het journaal een item over Taylor Swift hadden. Begrijp ik nooit. Grotere artiest is er momenteel niet en is er in deze vorm buiten de Beatles nooit geweest.quote:
Op Insta zegt ze dat dit nieuws niet waar is en ze gewoon haar enkel heeft ‘gesprained’. Daarna kwamen er paramedics. Niet in haar huis maar wel erbuiten.quote:
Vind het wel wat suf dat ze per se ‘barefoot’ moeten noemen om het extra aan te dikken.quote:
Zelfs buiten liep ze vaak op blote kakkers, met die vreemde korte beentjes, kon ik me herinneren:quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind het wel wat suf dat ze per se ‘barefoot’ moeten noemen om het extra aan te dikken.
Zoveel mensen lopen thuis barefoot en ze danst ook nogal wat en dat doet ze ook barefoot.
Ze ziet er ook altijd zo smoezelig uit hé, bah.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zelfs buiten liep ze vaak op blote kakkers, met die vreemde korte beentjes, kon ik me herinneren:
[ afbeelding ]
Hier valt het wel mee, toch? Blote voeten maar verder gewoon een normaal jurkje, het was vast heel warm buiten, en een pet op met een lage knot?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze ziet er ook altijd zo smoezelig uit hé, bah.
Je krijgt het meisje wel uit het trailerpark maar het trailerpark niet uit het meisje.
Het is ook altijd dat gezicht van haar alsof ze nooit slaapt en leeft op drank en drugs met die slechte huid.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee, toch? Blote voeten maar verder gewoon een normaal jurkje, het was vast heel warm buiten, en een pet op met een lage knot?
Dit is volgens mij een foto genomen bij het zwembad. Niet zo gek dan dat ze blote voeten heeft.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zelfs buiten liep ze vaak op blote kakkers, met die vreemde korte beentjes, kon ik me herinneren:
[ afbeelding ]
Alsof je zwarte poten krijgt van een rondje om een zwembad, Eddie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 07:33 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een foto genomen bij het zwembad. Niet zo gek dan dat ze blote voeten heeft.
Verder ziet ze er inderdaad wel vaak smoezelig uit. Ze heeft randjes.
Beetje wel, "smoezelig" zijn. Maar denk niet dat het met haar herkomst te maken heeft, maar met haar mentale gesteldheid.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze ziet er ook altijd zo smoezelig uit hé, bah.
Je krijgt het meisje wel uit het trailerpark maar het trailerpark niet uit het meisje.
Net als Nicolleke. Die is ook van het padje af.quote:
Verdient wel haar eigen knaken nuquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Net als Nicolleke. Die is ook van het padje af.
Niet met haar hersensquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Verdient wel haar eigen knaken nu
Zonder het padje.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Verdient wel haar eigen knaken nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |