abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211080704
Heb 't boek al uit. :')
pi_211082024
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef Jauke het volgende:
En, en en?
Was het de moeite waard?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 oktober 2023 @ 08:53:02 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211085441
Heb ‘m binnen sinds gister! Vandaag maar eens aan beginnen. ‘Duizend schitterende zonnen’ moet lekker maar even tijdelijk plaats maken voor de Princess of Pop, :6. Prioriteiten, jongens!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 09:05:22 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211085520
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef Jauke het volgende:
Vertel!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211086976
Ik heb het boek ook al uit. Ik ben ook al lange tijd fan van haar dus ik wist heel veel al.

Ten eerste, haar familie is walgelijk en het is echt overduidelijk dat ze nooit onder curatele gezet had moeten worden. Ze had geen alcohol of drugsprobleem. Het enige middel wat ze gebruikte was adderall (ADHD medicijn). Zelfs in 2007/2008 werd door verschillende bronnen om haar heen al gezegd dat ze haar alleen adderall hebben zien gebruiken.

Britney’s familie heeft echt een heel trauma wat betreft het behandelen van vrouwen. Ze hebben haar oma ook in een gesticht geplaatst onder dwang.

Verder is het gewoon overduidelijk dat Britney nooit ‘’gek’’ is geweest. Ja ze was eccentriek en misschien voor de gemiddelde persoon komt ze wat raar over, maar nooit op een manier die het afnemen van haar mensenrechten rechtvaardigd.

Ik heb ontzettend veel respect voor Britney, tuurlijk zit ze in een bevoorrechte positie vanwege haar celebrity status en haar geld, maar ze heeft echt ontzettend veel traumatische ervaringen gehad. Ik hoop echt dat ze alles kan verwerken en door kan gaan met haar leven! Ik gun d’r het beste O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_211089622
Die familie lijkt me juist rijp voor een opname. Ik ben nooit echt fan geweest, maar het was wel heel duidelijk dat ze van jongs af aan al het hele familieinkomen moest verzorgen. Je zou Rachel Hazes bijna heilig verklaren tov dit soort "ouders'
pi_211093758
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:41 schreef Nexum het volgende:
Ik heb het boek ook al uit. Ik ben ook al lange tijd fan van haar dus ik wist heel veel al.

Ten eerste, haar familie is walgelijk en het is echt overduidelijk dat ze nooit onder curatele gezet had moeten worden. Ze had geen alcohol of drugsprobleem. Het enige middel wat ze gebruikte was adderall (ADHD medicijn). Zelfs in 2007/2008 werd door verschillende bronnen om haar heen al gezegd dat ze haar alleen adderall hebben zien gebruiken.

Britney’s familie heeft echt een heel trauma wat betreft het behandelen van vrouwen. Ze hebben haar oma ook in een gesticht geplaatst onder dwang.

Verder is het gewoon overduidelijk dat Britney nooit ‘’gek’’ is geweest. Ja ze was eccentriek en misschien voor de gemiddelde persoon komt ze wat raar over, maar nooit op een manier die het afnemen van haar mensenrechten rechtvaardigd.

Ik heb ontzettend veel respect voor Britney, tuurlijk zit ze in een bevoorrechte positie vanwege haar celebrity status en haar geld, maar ze heeft echt ontzettend veel traumatische ervaringen gehad. Ik hoop echt dat ze alles kan verwerken en door kan gaan met haar leven! Ik gun d’r het beste O+
Uhm ze geeft aan dat ze niet gek is maar die filmpjes die ze plaatst komt ze niet echt stabiel over...ik heb moeite om te geloven dat ze gewoon helemaal 100% oké is...
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:33:11 #258
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211094275
quote:

Is het de moeite waard?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211094551

Nieuw op Insta.
pi_211097793
https://vm.tiktok.com/ZGJKa7Ygy/

Leugens in haar boek o|O
  Manager PR/Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:30:08 #261
269689 crew  Viv
pi_211097937
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:43 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw op Insta.
Tegen de policy van Insta :lijstje:
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:33:24 #262
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211102334
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is het de moeite waard?
Imho wel, :Y. Heb ‘m zelf nét uit.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:37:27 #263
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211102363
quote:

Dit, inderdaad. Zeer triest levensverhaal als je het allemaal zo achterelkaar op papier ziet.

Ook haar uitleg en beleving van *het paraplu-incident* en de lead-up. Zelfde voor het *afscheren van haar haarincident*. Erg sneu. En ze heeft natuurlijk helemaal gelijk als het aankomt op de associatie van lang haar met seksualiteit en hoe je bekeken wordt.

Moet bekennen dat ik op ‘t eind wel wat emotioneel werd. Geen tranen oid, maar hoe ze haar vrijheid beschrijft en beleeft nu. Wat ze stapje-voor-stapje probeert nu, ‘uitleg’ over haar ‘rare’ en ‘naakte’ Insta-posts, etc.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:49:11 #264
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211102479
Ook een aardige hoeveelheid name-drops. Niet allemaal uitgebreid hoor. Ik wist overigens helemaal niet dat Natalie Portman en Britney elkaar al sinds ‘kindertijd’ kennen. Of in elk geval sinds jonge puberteit.

En Justin T. komt aardig veel aan bod. En echt niet altijd positief. Dit heeft er overduidelijk zwáár bij haar ingehakt. Na het lezen van dit boek vraag ik me af of ze ooit echt over hem heen is gekomen. Inmiddels wel, neem ik aan, maar Justin heeft echt jaren geduurd en zware littekens achtergelaten. Dat is duidelijk.

Btw, waar is @Noek gebleven? Die zat ook altijd in SHO.

[ Bericht 12% gewijzigd door ChipsZak. op 27-10-2023 17:54:25 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:52:45 #265
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211102518
Kwartet.

Maar wilde nog even deze delen want moest lachen:

roze vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:57:18 #266
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211102572
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ook een aardige hoeveelheid name-drops.
Ik moest er net nog aan denken dat Christina Aguilera laatst werd gevraagd of ze denkt dat ze in het boek zit. Is dat zo ja of nee?
Your beauty never ever scared me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:19:34 #267
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211104221
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:57 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik moest er net nog aan denken dat Christina Aguilera laatst werd gevraagd of ze denkt dat ze in het boek zit. Is dat zo ja of nee?
Zit ze. Ook onvermijdelijk natuurlijk. Maar ze wordt niet uitgebreid besproken, slechts een paar keer benoemd in korte stukjes. Wel een keer dat ze ‘messed up’ leek, maar ik kan de context even niet meer naar boven halen, _O-. Of eea over een interview dat zij deed met Justin voor Rolling Stone en dat daar wat uitspraken inzaten die haar zeer deden (weet niet exact meer welke).

Verder niks bijzonders of ronduit negatiefs. Net als Gosling bijvoorbeeld ook onvermijdelijk wordt benoemd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:28:40 #268
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211104386
Andere name-drops, onder andere: Portman, Gosling dus, Eminem, Madonna, Paris Hilton, Olivia Newton-John, Lindsay Lohan, Elton John (uiteraard), Steven Tyler, Mariah Carey, David LaChapelle (fotograaf), Colin Farrell (zoenen!), Tony Lucca, Nikki DeLoach, K-Fed, Lopez, en meer.

Sommige gewoon de naam en verder niks, anderen wat uitgebreider en mannen als Timberlake uiteraard wel extensive.

[ Bericht 4% gewijzigd door ChipsZak. op 27-10-2023 20:54:27 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:07:45 #269
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211105074
Tijdens het lezen vroeg ik me af of en wie van de 00s-sterren dit boek stiekem gaat lezen?

Ik bedoel, artiesten als J.Lo, Lohan, Eminem, Aguilera, Backstreet Boys - allemaal iconen uit die tijd, enigszins rond dezelfde leeftijd als Spears, allemaal in de muziek, hebben haar natuurlijk ‘real time’ meegemaakt en geheid tientallen keren gezien en/of gesproken.

Zeker in díe tijd: toen MTV er nog toe deed en bijna alles zich op tv afspeelde, je de sterren daar zag en zij elkaar tegen ‘t lijf liepen ipv via een FaceTime :W. Volgens mij waren er ook veel meer muziek-awardshows die er toe deden (doel ik even niet op de nu nog steeds belangrijke ‘fancy’ shows als de Grammy’s).

Kan me zo voorstellen dat je als een van die sterren dit toch wel even wil lezen. Ik kan me alleen zo moeilijk voorstellen dat een Backstreet Boy of Eminem het boek erbij pakt, _O-.
Then again: het is ook hún jeugd geweest in de zin dat ze op hetzelfde moment in tijd, hetzelfde leven leefden als Spears: een 00s-icoon rond dezelfde leeftijd dat toentertijd award na award binnensleepte en beroemder en beroemder werd. En allemaal kenden ze elkaar persoonlijk (in meer of mindere mate) want dat was gewoon hoe het was.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 27-10-2023 21:35:12 ]
  Moderator/colorchick vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:09:31 #270
382129 crew  Donna
pi_211105117
Ik zie het dan juist wel weer voor me dat een Eminem het boek zou lezen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:12:17 #271
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211105172
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 21:09 schreef Donna het volgende:
Ik zie het dan juist wel weer voor me dat een Eminem het boek zou lezen.
Eens, eigenlijk. Ik dacht daaraan toen ik het typte. Hij heeft natuurlijk ook nogal een leven achter de rug én is vrij invoelend en intelligent. Hij absorbeert echt alles als een spons. Bovendien had hij vroeger een Britney-notitieboek waarin hij potentiële lyrics kliederde, :+.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 27-10-2023 21:32:41 ]
pi_211106886
Staat er ook iets in over Michael Jackson, waarom ze hem toen de Artist of the Millennium noemde en hij dacht dat hij de Artist of the Millennium award kreeg? Dat leek doorgestoken kaart om hem voor schut te zetten.
pi_211523537
twitter
  dinsdag 12 december 2023 @ 22:40:55 #274
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211600291
https://www.telegraaf.nl/(...)-diep-in-de-schulden

Ze blijkt flink geld uit te geven.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_211602110
quote:
Als het al zo is, moet ze dat lekker zelf weten, jarenlang ging al haar geld naar iedereen behalve haarzelf. Maar ik vraag me wel af waaraan, want de meeste kleding die ze op Instagram laat zien, komen van Shein of Aliexpress :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')