Iemand moet het voor Tong opnemen als jullie hem zo behandelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:34 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r moet en zal z'n plasje even doen, dus gaat hij in de SC verder.
Beter, daar is het veel makkelijker te negeren.
De toon mag misschien zachter maar het is niet alsof Tong het zelf op een goede manier aankaart. Het was gewoon een slechte OP en die is nu vervangen, het is wat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand moet het voor Tong opnemen als jullie hem zo behandelen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:34 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r moet en zal z'n plasje even doen, dus gaat hij in de SC verder.
Beter, daar is het veel makkelijker te negeren.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:29 schreef GGMM het volgende:
Ja, leuk.
Kan die discussie ergens anders? Er is antwoord gekomen.
Waar zeg ik dat ik niet respectvol word behandeldquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De toon mag misschien zachter maar het is niet alsof Tong het zelf op een goede manier aankaart. Het was gewoon een slechte OP en die is nu vervangen, het is wat.
Verder vind ik dat je na ik weet niet hoeveel bans nog over ‘ik word niet respectvol behandeld’ moet spreken. Op bijna iedere andere site had hij er al permanent uit gelegen.
Trusten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verbied het toch ook niet?
Slaap lekker!
quote:
Hij vroeg waarom het weg was meen ik. Zoals ik al zei, als niemand anders iets wilde maken, die man stopt tijd en energie erin om wel iets neer te zetten (oké misschien wat teveel van het goede en/of resizen nodig) en dan flikker je alles gewoon weg zonder wat te zeggen als iemand met een ander plaatje komt als eerste plaatje. Vind ik vreemd. Dan zeg je gewoon he luister Tong, bedankt dat je er iets van maakte toen niemand zich geroepen voelde, we gaan het wat aanpassen want de meerderheid ziet het liever iets anders. Maar het zijn mensen die zelf nooit een OP maken en tijd en energie in zoiets steken, die het meeste commentaar erop hebben dan heb ik het idee en die het makkelijkst op delete drukken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De toon mag misschien zachter maar het is niet alsof Tong het zelf op een goede manier aankaart. Het was gewoon een slechte OP en die is nu vervangen, het is wat.
Verder vind ik dat je na ik weet niet hoeveel bans nog over ‘ik word niet respectvol behandeld’ moet spreken. Op bijna iedere andere site had hij er al permanent uit gelegen.
Je weet wel dat ik de OP niet aangepast heb, toch? Dat heeft de TS gedaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij vroeg waarom het weg was meen ik. Zoals ik al zei, als niemand anders iets wilde maken, die man stopt tijd en energie erin om wel iets neer te zetten (oké misschien wat teveel van het goede en/of resizen nodig) en dan flikker je alles gewoon weg zonder wat te zeggen als iemand met een ander plaatje komt als eerste plaatje. Vind ik vreemd. Dan zeg je gewoon he luister Tong, bedankt dat je er iets van maakte toen niemand zich geroepen voelde, we gaan het wat aanpassen want de meerderheid ziet het liever iets anders. Maar het zijn mensen die zelf nooit een OP maken en tijd en energie in zoiets steken, die het meeste commentaar erop hebben dan heb ik het idee en die het makkelijkst op delete drukken.
Heel dat lap tekst van user @3rr0r voor niks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik de OP niet aangepast heb, toch? Dat heeft de TS gedaan.
Oké.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik de OP niet aangepast heb, toch? Dat heeft de TS gedaan.
Nee, niet voor niks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heel dat lap tekst van user @:3rr0r voor niks.
agvquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken.
quote:
avgquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Groentestoofschotel met bladerdeeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |