Dat siert je, ik heb nog geen koffie op dus vandaar dat ik wat chagrijnig ben sorryquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga een lekker kopje koffie voor je zetten.
Vlak voor de Maritiem Museum had je ook tramhalte Churchillplein, ideaal als je de menigte op Beurs wilde vermijden en een zitplek wilde hebben (mits je richting CS/Noord reisde).quote:
Een geboren en getogen Rotterdammer vs import is niet echt een eerlijke vergelijking natuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roland zijn kennis over Rotterdam wordt danig op proef gesteld
Hoezo praat je nu over Rotterdam-Zuidquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:45 schreef KingRoland het volgende:
Verschil Rotterdam-zuid met de rest van Rotterdam is groter dan het verschil tussen Amsterdam binnen de ring en de bijlmer.
Lijkt alsof je in een totaal ander land bent
Liever ieder onderwerp dat Kingflopland aandraagtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik stel voor dat we het onderwerp Rotterdam voorgoed afhameren.
Net een rondje gewandeld door de stad. In straf tempo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt een rondje lopen onder trainen
Ik ben tegen racismequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:27 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar De Witte Aap
@:caland @:gurneyisbestoke @:erasmus @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk
Bruine bolletjes, smeerworst, sinaasappel en banaan.quote:
Goedgekeurd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes, smeerworst, sinaasappel en banaan.
Ik vermaak me prima.quote:
Ik vind het maar matigjesquote:
De kanker is stabiel. Eind september operatie, wordt goud in prostaat en lymfeklieren geschoten. (Dus net te laat voor WK-atletiek). Dan kunnen ze ook zien of het één of twee maanden bestralen wordt. Eerste bestraling staat voor 2 oktober geplant. Helaas weer opspelende hartklachten. Laatste tijd weer snel en vaak moe en zo. Vroeg/veel naar bed, dus dat is weer mooi meegenomen voor FOK, VBL en GGMM in het algemeen. Nieuwe medicatie die er in hakt. Maar moet "redelijk" in conditie zijn voor operatie en bestralen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kanker? Ben je nu al geopereerd?
Vervelend om te horen dat de hartklachten weer opspelen. Kan je daar zelf iets in betekenen of is dat gewoon 'pech'?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kanker is stabiel. Eind september operatie, wordt goud in prostaat en lymfeklieren geschoten. (Dus net te laat voor WK-atletiek). Dan kunnen ze ook zien of het één of twee maanden bestralen wordt. Eerste bestraling staat voor 2 oktober geplant. Helaas weer opspelende hartklachten. Laatste tijd weer snel en vaak moe en zo. Vroeg/veel naar bed, dus dat is weer mooi meegenomen voor FOK, VBL en GGMM in het algemeen. Nieuwe medicatie die er in hakt. Maar moet "redelijk" in conditie zijn voor operatie en bestralen.
Gewoon pech. Nog nooit zo gezond geleefd. "Gewoon" hartpatient. Net zoals je ook niet een beetje zwanger kunt zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vervelend om te horen dat de hartklachten weer opspelen. Kan je daar zelf iets in betekenen of is dat gewoon 'pech'?
Tot morgen vriend maat brother.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vervelend om te horen dat de hartklachten weer opspelen. Kan je daar zelf iets in betekenen of is dat gewoon 'pech'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |