Emoties moet je ten alle tijden kunnen tonen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Sorry maar kom je aan een Chevrolet dan kom je aan mij.
te allen tijdequote:Op maandag 21 augustus 2023 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Emoties moet je ten alle tijden kunnen tonen.
Dus geeft niks.
De SC is een koud bad tegenwoordigquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, met dat Alkmaarse pishoofd waarmee je daar in je stoel gedrukt zit.
Het spijt mij ten zeerstequote:Op maandag 21 augustus 2023 22:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
te allen tijde
Doe dit nooit meer fout.
Doe mijn oude buren de groeten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:27 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar De Witte Aap
@:caland @:gurneyisbestoke @:erasmus @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk
Klopt. Ook vanmorgen stonden we weer om 05:00 te knallen in de gym. Net als medestrijder @Doublepain (rip)quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Moderator @:onlogisch heeft er al een uur trainen en 3 uur werk opzitten.
Wat een tijd. Netjes hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ook vanmorgen stonden we weer om 05:00 te knallen in de gym. Net als medestrijder @:Doublepain (rip)
Ik was wederom niet de enige. Wel de eerste maar nummer 2 was er om kwart over vijf. Wel lekker man, een lege gymquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een tijd. Netjes hoor.![]()
Om 15u uitklokken?
Sinds wanneer valt een rondje lopen onder trainenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Moderator @:onlogisch heeft er al een uur trainen en 3 uur werk opzitten.
Geen idee, maar zal wellicht meer zijn dan jouw dagelijkse rondje naar de metro.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt een rondje lopen onder trainen
Beurs is best grootquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar zal wellicht meer zijn dan jouw dagelijkse rondje naar de metro.
Heb je een stappenteller?quote:
Ik ga een lekker kopje koffie voor je zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:48 schreef KingRoland het volgende:
Maar jij komt amper naar buiten dus hoe zou je dat kunnen weten
Mwah.quote:
Leuk feitje dit!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mwah.
Zijn gewoon twee aparte stations die aan elkaar gekoppeld zijn. Waar ABC stopt was vroeger station Churchillplein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |