Wel echt een gezellige tijd geweest zo te horenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:28 schreef Szura het volgende:
ach David-Jan
https://nos.nl/artikel/24(...)opt-na-bijna-25-jaar
Er zijn natuurlijk maar 2 opties. Hij is door Putin uit de lucht geschoten of hij heeft het in scène gezet om te verdwijnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of is hij toch in Afrika, lekker een koersje kijken?
Precies, en Gert Goebbels weet wel hoe je de Gemütlichkeit weer bij het Volk moet brengen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
WOII moet weer gezellig worden @:AllesKaputt
Samson gaat ook mee doen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
WOII moet weer gezellig worden @:AllesKaputt
Ik als Noord-Europeaan vind het ook niet leuk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wopke Hoekstra wordt onze nieuwe Eurocommissaris. Dat zullen ze in Zuid-Europa vast leuk vinden.
Gert kan Operation Lebensborn wel leiden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Precies, en Gert Goebbels weet wel hoe je de Gemütlichkeit weer bij het Volk moet brengen!
Want de bel deed het vaak niet?quote:
Dit noemen we in de volksmond ook wel omhoog vallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wopke Hoekstra wordt onze nieuwe Eurocommissaris. Dat zullen ze in Zuid-Europa vast leuk vinden.
Haha wacht wat, Hoekstra op klimaat mag ik dood haha o mijn god
Van Miltenburg vergetenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Vera
Bergkamp vertrekt na de verkiezingen als kamervoorzitter. "Tijd voor iets nieuws". Ja hoor, met afstand slechtste voorzitter afgelopen jaren
Graaiflatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kocht vandaag zo'n bus jodekoek bij supermarkt. Tot m'n schrik zijn de koeken zo ongeveer helft gekrompen. En maar meer geld vragen
Jodekoeken? Mag dat nog?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kocht vandaag zo'n bus jodekoek bij supermarkt. Tot m'n schrik zijn de koeken zo ongeveer helft gekrompen. En maar meer geld vragen
Verschilt niet zo veel met z’n officiële portretquote:
Dit betekent dat we netto negatief af zijn met de move van Timmermans.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
S&D is ook not amusedquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |