Zelfs voor JA21, BVNL en FvD is het slecht. Veel wappies zijn ook fan van hem.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
BBB, CDA (voor zover dat nog kan), PVV, in mindere mate CU, SGP, SP en VVD, zou ik zo op het eerste oog zeggen. Alles wat populistisch of klein-christelijk is, basically
Als dit de wappies en Eerdmansjes van deze wereld minder zetels geeft, dan is dat een uitstekende zaak.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs voor JA21, BVNL en FvD is het slecht. Veel wappies zijn ook fan van hem.
Ik zou ook niet weten met welke argumenten de wappies hem zouden kunnen temmen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als dit de wappies en Eerdmansjes van deze wereld minder zetels geeft, dan is dat een uitstekende zaak.
Voor wat betreft de grootste worden, denk ik dat dit wel goed nieuws is, ja. En een redelijk centrum-links kabinet zonder VVD lijkt mij ook wel waarschijnlijker hiermeequote:Op zondag 20 augustus 2023 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg je dat dit goed is voor een nieuwe linkse wolk?
Minister-president van een zakenkabinet om het kartel te doorbreken, en alle staatsmongolen van Nederland stonden in de rij met hun stembiljet...quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten met welke argumenten de wappies hem zouden kunnen temmen.
Mijn Heiland Frans heeft mijn stem al binnen, makker.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:23 schreef Szura het volgende:
Met al die beweging op rechts (geloof Triple B en Omzicht niet als ze dat bestrijden, hun stemgedrag zegt iets anders) is het des te urgenter om ons allemaal achter Frans te scharen vrienden.
Mooi, nu de rest van het rapaille hier nogquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn Heiland Frans heeft mijn stem al binnen, makker.
De laatste poll hier was erg hoopgevend. Allemaal weldenkende mensen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Mooi, nu de rest van het rapaille hier nog
Is die er te veel in gaan geloven?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik geef niks om de mening van Tim Hofman.
Het is dadelijk gewoon extra partij in het kabinet. Dit land is guurrechts. Omzigt gaat stemmen krijgen van mensen die centraal of zelfs links zouden kunnen stemmen en niet het Christelijk Nationalisme van deze man zien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als dit de wappies en Eerdmansjes van deze wereld minder zetels geeft, dan is dat een uitstekende zaak.
Dat is de schuld van meisje Bergkamp.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:25 schreef AllesKaputt het volgende:
Vanavond de eerste peilingen met de Nijkerkse Sport Club op 90+ zetels.
Waar komt trouwens die meme vandaan dat Zijn Naam altijd verkeerd wordt gespeld? Is dat een FOK-dingetje of gebeurt dat overal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |