De hype is wel over ja, maar ze zien nog steeds geen alternatief, ben dus wel benieuwd of Omtzigt wat van deze mensen kan overtuigen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik leef er ook midden in en de hype BBB lijkt hier echt al over zijn hoogtepunt heen.
Ook wel verrassend best wat Geert stemmersquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:39 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Peiling van gisteren van Maurice.
Populistische stemmers zijn altijd opportunistischquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook wel verrassend best wat Geert stemmers
Mona Keijzer?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:49 schreef Momo het volgende:
Zien we nog bekende mensen terug van andere partijen in NSC?
Dus eigenlijk CDA een soort van vervangen door NSC als middenpartij die overal bij past?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:50 schreef Hanca het volgende:
Die peiling zou volgens mij gewoon een middenkabinet NSC-VVD-PvdA/GL opleveren, trouwens. Tja, dat klinkt op het eerste gezicht vrij gematigd.
Dat wordt meloenen slikken voor Dilan. Want met Omtzigt en PvdAGL zal ze niet veel rechtser kunnen op migratie.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:50 schreef Hanca het volgende:
Die peiling zou volgens mij gewoon een middenkabinet NSC-VVD-PvdA/GL opleveren, trouwens. Tja, dat klinkt op het eerste gezicht vrij gematigd.
Misschien trekt hij wel leden van andere partijen weg.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:53 schreef Aratanax het volgende:
Ben ik de enige die hier niet blij mee is? Het wordt lastig om de lijst niet te vullen met opportunistische malloten van het kaliber Henk Bleker.
Ja, maar qua formaat dus niet de CDA van de afgelopen 10 jaar, maar het oude CDA waar niemand omheen kon. Maar Omtzigt lijkt me iemand die zowel met links als rechts kan samenwerken, al zal zijn voorkeur wellicht rechts (want ook conservatiever) zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk CDA een soort van vervangen door NSC als middenpartij die overal bij past?
NSC-VVD-BBB-PVVquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wordt meloenen slikken voor Dilan. Want met Omtzigt en PvdAGL zal ze niet veel rechtser kunnen op migratie.
Ik ben daar ook bang voor, al zal de lijst denk ik vooral zijn gevuld met ex-CDA wethouders e.d., voor zover die niet afgelopen jaar al bij BBB zijn opgedoken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:53 schreef Aratanax het volgende:
Ben ik de enige die hier niet blij mee is? Het wordt lastig om de lijst niet te vullen met opportunistische malloten van het kaliber Henk Bleker.
Omtzigt wil volgens zijn mail ook een realistisch asielbeleid. Hij heeft het over migratiestromen die we niet meer beheersen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wordt meloenen slikken voor Dilan. Want met Omtzigt en PvdAGL zal ze niet veel rechtser kunnen op migratie.
Precies. Realistisch.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Omtzigt wil volgens zijn mail ook een realistisch asielbeleid. Hij heeft het over migratiestromen die we niet meer beheersen.
Dan kunnen we dit land permanent sluiten voor iedereen behalve de 1% en de boeren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
NSC-VVD-BBB-PVV
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tja, volgens mij is dat een uitspraak die je zelfs op CU en GL kunt plakken. Vrij nietszeggend.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Omtzigt wil volgens zijn mail ook een realistisch asielbeleid. Hij heeft het over migratiestromen die we niet meer beheersen.
Prima, we zijn al met veel te veel mensen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen we dit land permanent sluiten voor iedereen behalve de 1% en de boeren.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, we zijn al met veel te veel mensen.
als jij vertrekt is er één plek meerquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, we zijn al met veel te veel mensen.
Ik was hier al.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:07 schreef Aratanax het volgende:
[..]
[..]
als jij vertrekt is er één plek meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |