SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je teveel na moet denken waar je moet lopen kan je je niet concentreren op de simpele dingen. Ofzo.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:27 schreef Irritatie100 het volgende: Wieffer wel een stuk beter gelijk vandaag trouwens. Bijzonder hoe dat werkt, je zou zeggen dat vallen die van je voet afspringen niks te maken heeft met wie er naast je staat.
Dat kan mijn hart echt niet aan hoorquote:
Paixao is wel gewoon onze beste rechtsbuiten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:28 schreef bbuddybb het volgende:
We moeten dit positief benaderen, jongons. Dat is het enige dat we hebben op dit moment.
- Mats haalde weer een fatsoenlijk niveau. Eindelijk. Hij kan het nog. Gelukkig maar.
- Paixao was ondanks dat er veel misging wel heel bedrijvig; dat itt vorig seizoen. Maar hij zal wel plaats moeten maken voor Idrissi.
- Met de Generaal in het centrum voetballen we sneller en gemakkelijker. Dan kan Geert op rechts ook prima uit de voeten
- We zijn het scoren niet verleerd
- Er zit nog spirit in de ploeg
Ik vond het niet zo slecht als de meesten van jullie, maar het probleem is dat waar Kokcu vorig seizoen het meest de bal had, dat dat nu een van de centrale verdedigers is. We missen een spelverdeler.
FF positief; Vorig jaar ook gelijk tegen Fortuna en nu nog maar 2 punten achter op dat begin...quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een heel slechte start, zeker gezien de tegenstanders
Het eerste uur was echt heel erg zwak, op strijdlust verdien je daarna wel een punt denk ik en misschien zelfs meer, maar zo slecht beginnen, pfff.
Eens. Paixao moet op rechtsbuiten spelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Paixao is wel gewoon onze beste rechtsbuiten.
Sauer ook een werelddebuut. Prima spelertje.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:28 schreef bbuddybb het volgende:
We moeten dit positief benaderen, jongons. Dat is het enige dat we hebben op dit moment.
- Mats haalde weer een fatsoenlijk niveau. Eindelijk. Hij kan het nog. Gelukkig maar.
- Paixao was ondanks dat er veel misging wel heel bedrijvig; dat itt vorig seizoen. Maar hij zal wel plaats moeten maken voor Idrissi.
- Met de Generaal in het centrum voetballen we sneller en gemakkelijker. Dan kan Geert op rechts ook prima uit de voeten
- We zijn het scoren niet verleerd
- Ueda viel aardig in
- Er zit nog spirit in de ploeg
Ik vond het niet zo slecht als de meesten van jullie, maar het probleem is dat waar Kokcu vorig seizoen het meest de bal had, dat dat nu een van de centrale verdedigers is. We missen een spelverdeler.
Jawel joh, ik al 40 seizoenen dus jij zeker.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan mijn hart echt niet aan hoor
JAAAAA Pietjequote:Op zondag 20 augustus 2023 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Stengs. Meteen alweer de luie kutspeler zoals we hem kennen.![]()
[ twitter ]
Op zich wel eens hoor, maar dit was gewoon echt een beroerde wedstrijd van hem.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgende week Almere mag je echt geen punten verliezen in ieder geval.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedereen ziet de pijnpunten. Hopelijk gaan ze daar deze week wat aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin had ie nog moeite met het tempo en de power die de wedstrijd vergde, maar hij kwam er steeds beter in.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Sauer ook een werelddebuut. Prima spelertje.
Dat was met overgrote afstand de meest schandalige speler op het veld vandaagquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis van de eerste twee wedstrijden zou ik Stengs helemaal niet blijven proberen eigenlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:29 schreef Caland het volgende:
Vond Dilrosun met krullen enorm tegenvallen
Wellicht toch maar blijven proberen als hangende buitenspeler
Volgens mij doe hij dat wijzen om een andere reden hoor lolquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:30 schreef Pistolero het volgende:
Maar goed, de komende 3 potjes winnen tegen Almere, Utrecht en Heerenveen en je loopt gewoon weer gelijk qua punten op vorig seizoen. Vervolgens even Ajax slopen in de Arena en iedereen loopt weer de polonaise.
SlotGod gaat dit gewoon fixen, jatochnietdan.Niemand hapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik vind dat echt een weerzinwekkende aankoop.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ twitter ]
Het was duidelijk aan je posts dat het je dwarszatquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was met overgrote afstand de meest schandalige speler op het veld vandaag
Met een fatsoenlijke buitenspeler op die plek de eerste helft maak je minimaal twee goals
Stengs was echt veel schandaliger dan Paixao, ging heel veel fout maar van Paixao kwam wel dreiging vandaan en hij bleef het proberen. Idrissigenot.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was met overgrote afstand de meest schandalige speler op het veld vandaag
Met een fatsoenlijke buitenspeler op die plek de eerste helft maak je minimaal twee goals
Nouja, als je zoveel veelbelovende aanvallen om zeep helpt door simpelweg ballen van je poot af te laten springen of precies de verkeerde kant op te lopen is dat wel gekmakend ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was duidelijk aan je posts dat het je dwarszat
Zo'n wedstrijd kan er een keer tussen zitten. Hij is wel erg gevaarlijk en betrokken bij een hoop kansen. Meest stabiele trap in de ploeg ook.
Je had hockeyhoofd niet als bliksemafleider he.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als je zoveel veelbelovende aanvallen om zeep helpt door simpelweg ballen van je poot af te laten springen of precies de verkeerde kant op te lopen is dat wel gekmakend ja.
Uiteindelijk levert ie ook een goeie assist af en voorkomt Olij met een wereldredding dat ie de winnende scoort.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als je zoveel veelbelovende aanvallen om zeep helpt door simpelweg ballen van je poot af te laten springen of precies de verkeerde kant op te lopen is dat wel gekmakend ja.
Ja ik vind dat je niet zoveel hebt aan een assist als je de hoofdreden was dat je de eerste helft constant de bal voorin meteen kwijt was. Daar verlies je deze twee punten, dat het met opportuun spel toch 2-2 wordt zegt mij wat minderquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk levert ie ook een goeie assist af en voorkomt Olij met een wereldredding dat ie de winnende scoort.
Vond Ali, Geert en Stengs niet beter vandaag.
Dat zou ik niet zo zeer volledig op Paixao afschuiven en meer op het bar trage baltempo en Stengs en Alireza die gewoon niks toevoegen waardoor je je volledig afhankelijk stelt van Paixao.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind dat je niet zoveel hebt aan een assist als je de hoofdreden was dat je de eerste helft constant de bal voorin meteen kwijt was. Daar verlies je deze twee punten, dat het met opportuun spel toch 2-2 wordt zegt mij wat minder
Vond Paixao en Geertruida de eerste helft de hoofdredenen van het slappe spel. Als het niet draait kan je op zijn minst niet elke bal direct inleverenquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo zeer volledig op Paixao afschuiven en meer op het bar trage baltempo en Stengs en Alireza die gewoon niks toevoegen waardoor je je volledig afhankelijk stelt van Paixao.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)mislukt-tegen-spartaquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo zeer volledig op Paixao afschuiven en meer op het bar trage baltempo en Stengs en Alireza die gewoon niks toevoegen waardoor je je volledig afhankelijk stelt van Paixao.
Dat is niet zo'n probleem. Het grote geld verdien je aan je veldspelers en niet zozeer de keeper.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:47 schreef thedeedster het volgende:
Mijn mening; Wellenreuther doet niks onder voor Bijlow (en is minder geblesseerd).
Maar ja, die virtuele transferwaarde zal wel weer gedaald zijn.
Dit dus. Normaal gesproken -met afstand- de meest gevaarlijke speler.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was duidelijk aan je posts dat het je dwarszat
Zo'n wedstrijd kan er een keer tussen zitten. Hij is wel erg gevaarlijk en betrokken bij een hoop kansen. Meest stabiele trap in de ploeg ook.
Zijn we er toch ingetrapt. Had gehoopt dat die stappen had gezet sinds AZ, maar daar lijkt het niet op. We hebben echt nog een 10 erbij nodig, hopelijk kan Kroaat daar goed uit de voeten. Extra flankspeler kan ook geen kwaad, maar zal wel Idrissi worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:48 schreef Maastoren het volgende:
Stengs kan ook niet aan de buitenkant want hij heeft maar 1 tempo. Druk zetten is ook niet zijn kwaliteit. Hij heeft wel een aardige steekpass, maar daar zie je weinig van terug.
Vergeet dat maar als Idrissi komtquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:59 schreef Divje het volgende:
Ik wil de komende wedstrijden sowieso één helft Sauer zien.
dat is toch ook gewoon een flink jasje uitdoen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/ana(...)mislukt-tegen-sparta
Pietertje zegt ook dat het aan Stengs en Timber ligt die het middenveld minder goed invullen dan Kokcu en Szymanski waardoor Gimenez en Paixao te veel geïsoleerd komen te staan.
Vandaar dat Ivanusec, Idrissi en nog een 10 worden gehaald.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat is toch ook gewoon een flink jasje uitdoen?
Ik vraag me af of Feyenoord bij Stengs was uitgekomen zonder Slot.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zijn we er toch ingetrapt. Had gehoopt dat die stappen had gezet sinds AZ, maar daar lijkt het niet op. We hebben echt nog een 10 erbij nodig, hopelijk kan Kroaat daar goed uit de voeten. Extra flankspeler kan ook geen kwaad, maar zal wel Idrissi worden.
Teveel geld uitgegeven aan middelmaat en het vertrek van Kökcü en Szymanski is inderdaad niet opgevangen. Ik had ook meer verwacht van Stengs maar hij is nog steeds een slap ventje.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Feyenoord bij Stengs was uitgekomen zonder Slot.
Kuiptalk heeft een goed draadje op Twitter: er is teveel geld uitgegeven aan spelers die het elftal njet beter maken en de zwakke plekken in het elftal zijn er nog steeds. Ze zijn helemaal afgestapt van de transferstrategie van de afgelopen 2 seizoenen.
Veel hangt wel af van de komende weken om conclusies te trekken. Ik vind het helemaal niet verkeerd om gelijkwaardige spelers te hebben voor posities als 6 of in de spits. Maar als dat betekent dat die duurdere jongens straks op de bank zitten terwijl je nog minder creatief bent heb je wel verkeerde keuzes gemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Teveel geld uitgegeven aan middelmaat en het vertrek van Kökcü en Szymanski is inderdaad niet opgevangen. Ik had ook meer verwacht van Stengs maar hij is nog steeds een slap ventje.
Sauer daarentegen is veelbelovend.
als je net winst hebt gemaakt met bitcoin maar je dak is kapot, moet je misschien eerst je dak repareren in plaats van het weer in een andere crypto investeren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel hangt wel af van de komende weken om conclusies te trekken. Ik vind het helemaal niet verkeerd om gelijkwaardige spelers te hebben voor posities als 6 of in de spits. Maar als dat betekent dat die duurdere jongens straks op de bank zitten terwijl je nog minder creatief bent heb je wel verkeerde keuzes gemaakt.
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je net winst hebt gemaakt met bitcoin maar je dak is kapot, moet je misschien eerst je dak repareren in plaats van het weer in een andere crypto investeren.
snap je het zo
Ik snap de terughoudendheid wel met het neerleggen van flinke bedragen, maar als je straks bijna 20 miljoen hebt neergelegd voor twee bankspelers en je al je creativiteit uit het middenveld hebt gesloopt heb je ergens toch de verkeerde keuzes gemaaktquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je net winst hebt gemaakt met bitcoin maar je dak is kapot, moet je misschien eerst je dak repareren in plaats van het weer in een andere crypto investeren.
snap je het zo
Volgens user aTypisch heeft dat niets met elkaar te maken, ofzo.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de terughoudendheid wel met het neerleggen van flinke bedragen, maar als je straks bijna 20 miljoen hebt neergelegd voor twee bankspelers en je al je creativiteit uit het middenveld hebt gesloopt heb je ergens toch de verkeerde keuzes gemaakt
Ik ga er ook nog niet in mee, veel zal afhangen van de komende weken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens user aTypisch heeft dat niets met elkaar te maken, ofzo.
dit is een gurney quotequote:Op zondag 20 augustus 2023 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de terughoudendheid wel met het neerleggen van flinke bedragen, maar als je straks bijna 20 miljoen hebt neergelegd voor twee bankspelers en je al je creativiteit uit het middenveld hebt gesloopt heb je ergens toch de verkeerde keuzes gemaakt
Kan er geen reet van. Zo fucking traag speelt hij, neigt bijna naar sabotage .quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:20 schreef Divje het volgende:
Stengs nu al afschrijven_!!
Klapjosti's.
De gemiddelde Feyenoordsupporter zou Haaland nog afschrijven wanneer hij in dit Feyenoord 2 potjes kut speelde.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:22 schreef Divje het volgende:
Ivanusec komt straks, speelt een slechte wedstrijd.
- HUUU miljoenen door het putje
- #SLOTOUT
- DTK kan er niks van
- Dilrosun is kut
32-jarige spitsgenotquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens user aTypisch heeft dat niets met elkaar te maken, ofzo.
wieffer maakt veel ongelukkige keuzesquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er geen reet van. Zo fucking traag speelt hij, neigt bijna naar sabotage .
Toen hij er uit ging ging Wieffer ook gelijk drie klassen beter spelen.
Na de vergelijking tussen Idrissi en Sauer gaat dat wel gebeuren denk ik, en Paixao was beter op rechtsbuiten. Dan gaat Ivanusec naar 10 als ie komt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopen dat Idrissi basisspeler wordt zodat Sauer eerste reserve wordt.
Ik vraag me oprecht af waarom het tegen Benfica wel zo leuk leek.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er geen reet van. Zo fucking traag speelt hij, neigt bijna naar sabotage .
Toen hij er uit ging ging Wieffer ook gelijk drie klassen beter spelen.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De gemiddelde Feyenoordsupporter zou Haaland nog afschrijven wanneer hij in dit Feyenoord 2 potjes kut speelde.Slot out na 3 mindere wedstrijden na wat hij heeft neergezet is natuurlijk niet opportunistischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Feyenoord heeft gewoon moeite met clubs die een muur optrekken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af waarom het tegen Benfica wel zo leuk leek.
Dat is al jaren een feitquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon moeite met clubs die een muur optrekken.
Het is dodelijk vermoeiend dat Stengs meteen de kop van jut is en al bijna is afgeschreven na 2 potjes. Als een Geertruida(die vandaag mokerslecht was), Paixao(liet elke bal van zijn voet stuiteren) of Wieffer(speelde ietsje beter na een aantal lachwekkend slechte wedstrijden) dat doet hebben ze opeens oneindig veel meer krediet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Stengs moet waarschijnlijk nog wennen aan het systeem, goed fit worden (zoals meerdere spelers) en het samenspel aanvoelen (waar ook meerdere spelers last van hebben gezien de besluiteloosheid vandaag)
Ik vraag mij af of het dan wel goedkomt tegen ploegen die kort op ons middenveld gaan zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon moeite met clubs die een muur optrekken.
Ja dat is net zo dodelijk vermoeiend als Slot elke keer afschieten als het even niet loopt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is dodelijk vermoeiend dat Stengs meteen de kop van jut is en al bijna is afgeschreven na 2 potjes. Als een Geertruida(die vandaag mokerslecht was), Paixao(liet elke bal van zijn voet stuiteren) of Wieffer(speelde ietsje beter na een aantal lachwekkend slechte wedstrijden) dat doet hebben ze opeens oneindig veel meer krediet.
Meestal met het argument dat het een incident is en ze vorig seizoen hebben laten zien veel beter te kunnen. Dat Stengs vorig seizoen bij de kampioen van België ook een heel seizoen lang goede dingen liet zien wordt dan altijd even vergeten.
1 doelpunt en een handjevol assistsquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is dodelijk vermoeiend dat Stengs meteen de kop van jut is en al bijna is afgeschreven na 2 potjes. Als een Geertruida(die vandaag mokerslecht was), Paixao(liet elke bal van zijn voet stuiteren) of Wieffer(speelde ietsje beter na een aantal lachwekkend slechte wedstrijden) dat doet hebben ze opeens oneindig veel meer krediet.
Meestal met het argument dat het een incident is en ze vorig seizoen hebben laten zien veel beter te kunnen. Dat Stengs vorig seizoen bij de kampioen van België ook een heel seizoen lang goede dingen liet zien wordt dan altijd even vergeten.
Aparte definitie van 'even' heb je.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat is net zo dodelijk vermoeiend als Slot elke keer afschieten als het even niet loopt.
Klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Aparte definitie van 'even' heb je.
Gelukkig was het een jaar geleden volgens @Pistolero een stuk matiger!quote:Op vrijdag 9 september 2022 07:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er werd in de voorbereiding nog wel eens wat lacherig gedaan over het feit dat de hele sfeer anders is met zo veel jonge spelers met verschillende nationaliteiten. En dat het lastig is om er èèn geheel en team van te maken. Nou, dat blijkt wel de afgelopen weken.
Dit vreemdenlingenlegioen is los zand en totaal geen hecht team. Compleet het tegenovergestelde van vorig seizoen wat dat betreft. Toen was de sfeer fantastisch en ging iedereen voor elkaar door het vuur waardoor zeer matige spelers als Dessers, Linssen en Nelson behoorlijk boven zichzelf uitstegen.
Nu zijn het allemaal losse BV-tjes die voornamelijk voor zichzelf spelen. Dan krijg je dus zoiets als dit wat lijkt op werkweigering met alle onderlinge frustaties van dien.
Nou ja, afgelopen seizoen won je dus ook voornamelijk op basis van individuele kwaliteit en conditie, niet omdat het zo zeer een goed op elkaar afgesteld en hecht team was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig was het een jaar geleden volgens @:pistolero een stuk matiger!
Nee kloptquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, afgelopen seizoen won je dus ook voornamelijk op basis van individuele kwaliteit en conditie, niet omdat het zo zeer een goed op elkaar afgesteld en hecht team was.
Hij oogde vooral heel onwennig.In België speelde hij toch primair op de 8-positie in zijn nieuwe rol? Er gaat gewoon heel weinig dreiging van hem uit, hij lijdt relatief vaak balverlies en vertraagt het spel ook enorm. Toen hij er uit was zag je de ene na de andere aanval ontstaan. Ook met dank aan ons 17-jarige toptalent. Die was echt fantastisch. Hancko ook heel goed.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Stengs moet waarschijnlijk nog wennen aan het systeem, goed fit worden (zoals meerdere spelers) en het samenspel aanvoelen (waar ook meerdere spelers last van hebben gezien de besluiteloosheid vandaag)
Hij heeft daar even gespeeld. Ik heb tegen het einde wat potjes van Antwerpen gezien en dat was wel echt lelijk betonvoetbal imo. Kan me voorstellen dat je verdedigende tekortkomingen dan wat minder aan het licht komen. Zie die Branco bij Ajax bijvoorbeeldquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij oogde vooral heel onwennig.In België speelde hij toch primair op de 8-positie in zijn nieuwe rol? Er gaat gewoon heel weinig dreiging van hem uit, hij lijdt relatief vaak balverlies en vertraagt het spel ook enorm. Toen hij er uit was zag je de ene na de andere aanval ontstaan. Ook met dank aan ons 17-jarige toptalent. Die was echt fantastisch. Hancko ook heel goed.
Dit kan je echt niet menenquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, afgelopen seizoen won je dus ook voornamelijk op basis van individuele kwaliteit en conditie, niet omdat het zo zeer een goed op elkaar afgesteld en hecht team was.
Stengs was zowel tegen Fortuna als vandaag echt wel heel kut hoor. Je mag toch verwachten dat hij gezien zijn eerdere samenwerking met Slot en ervaring wel een beetje weet wat de bedoeling is, maar hij oogt als een kip zonder kop. Genoeg bruikbare ballen gekregen die hij dan enorm knullig verspeelt in plaats van er een vervolg aan te geven. Kan zijn dat 10 hem uiteindelijk niet ligt maar dan moet hij daar ook niet opgesteld worden want dan beoordeel je hem als zodanig en op zijn spel op die positie.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die had je al kunnen afschrijven voordat hij überhaupt een wedstrijd voor Feyenoord had gespeeld.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:20 schreef Divje het volgende:
Stengs nu al afschrijven_!!
Klapjosti's.
Maar daar speelde hij vandaag dus nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Stengs was zowel tegen Fortuna als vandaag echt wel heel kut hoor. Je mag toch verwachten dat hij gezien zijn eerdere samenwerking met Slot en ervaring wel een beetje weet wat de bedoeling is, maar hij oogt als een kip zonder kop. Genoeg bruikbare ballen gekregen die hij dan enorm knullig verspeelt in plaats van er een vervolg aan te geven. Kan zijn dat 10 hem uiteindelijk niet ligt maar dan moet hij daar ook niet opgesteld worden want dan beoordeel je hem als zodanig en op zijn spel op die positie.
Dan hebben we een zeer sterke bank zegquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Slot vindt dat er een keeper aangetrokken moet worden nu Bijlow langdurig uitgeschakeld is.
Dat lijkt me Excelsior na dit weekendquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:44 schreef KingRoland het volgende:
Sparta is de club van Rotterdam zo blijkt maar weer
Ja, Stengs was kut, maar dit kan je over bijna elke speler zeggen vandaag, ook degene die vorig jaar allemaal al onder hem speelden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Stengs was zowel tegen Fortuna als vandaag echt wel heel kut hoor. Je mag toch verwachten dat hij gezien zijn eerdere samenwerking met Slot en ervaring wel een beetje weet wat de bedoeling is, maar hij oogt als een kip zonder kop.
Inderdaad snap ook niet waarom Barcelona Frenkie niet vervangt met Wieffer. Die is eigenlijk te goed voor de Eredivisie.quote:
Men vergeet vaak dat wij begin vorige seizoen ook matig speelden. Het is nu niet zo dat wij vanaf speelronde 1 ruim bovenaan stonden. Toen ook matige potjes tegen Heerenveen (0-0 thuis) en benauwde winstpartijen tegen RKC en Go Ahead. En gelijk spelen tegen NEC en Fortuna. Grootste verschil is wel dat de concurrentie toen echt matig was. Je loopt nu wel al 4 punten achter op PSV, en je moet dus niet teveel punten meer gaan verspelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:28 schreef Divje het volgende:
Maar goed. Verwachtingen zijn hoog natuurlijk als landskampioen. Maar begin vorig seizoen was het soms net zo kut, en werd er net zo veel geklaagd en om het hoofd van Slot geroepen. Nog 32 wedstrijden te gaan. Dit komt wel goed
Met Frenkie achter zich speelde Wieffer wél goed op 8quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Inderdaad snap ook niet waarom Barcelona Frenkie niet vervangt met Wieffer. Die is eigenlijk te goed voor de Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |