Ik heb er mijn laatste dag vakantie momenteel. Valt me ook mee hoe goed ze engels praten !quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mooi taaltje dat Deens
Met een beetje moeite kun je het meeste wel begrijpen.
Jah! Dat filmpje is best makkelijk te begrijpen. Lijkt net Engels!quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mooi taaltje dat Deens
Met een beetje moeite kun je het meeste wel begrijpen.
Je moet ze alleen uit de buurt van schuimwater houdenquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop/genoeg, kun je eventueel wat bijkopen zodra de eerste slijtage beginnen te tonen.
Ik heb het uiteraard over geschreven tekst in het Deensquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jah! Dat filmpje is best makkelijk te begrijpen. Lijkt net Engels!
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard over geschreven tekst in het Deens
Scandinaviërs spreken sowieso vaak waanzinnig goed Engels. Wij Nederlanders vinden dat ook van onszelf, maar dat valt in de praktijk vies tegen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik heb er mijn laatste dag vakantie momenteel. Valt me ook mee hoe goed ze engels praten !
Vraag 5 kon wel eens een interessante zijn!quote:
Er valt niks meer te escaleren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vraag 5 kon wel eens een interessante zijn!
Dat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er valt niks meer te escaleren.
"Heb je het Rode Plein al eens van dichtbij gezien?"quote:
We mogen er best wat meer in investeren inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:04 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Scandinaviërs spreken sowieso vaak waanzinnig goed Engels. Wij Nederlanders vinden dat ook van onszelf, maar dat valt in de praktijk vies tegen.
Die willen natuurlijk dat er alleen rozenblaadjes mee kunnen worden afgeschoten en dat de Kumbaya uit de speakers schalt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:09 schreef xpompompomx het volgende:
Die gebroken geweertjes van de SP zijn tegen als Nederland nieuwe wapens koopt, maar ook tegen als Nederland zijn wapentuig van de hand doet?
En je kunt je baby buiten laten liggen als je in een café zitquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
We mogen er best wat meer in investeren inderdaad.
Wel jammer dat, met al dat engels, ik pas vandaag vernam dat men gewoon contante euro’s accepteert.
Koekoek.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat.
Het is al een full scale oorlog.
Dat is de taak van de tweede kamer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:02 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
En waarom zijn die kamervragen terecht?
Wat mis je nog?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koekoek.
Nog lang niet, maar kan het nog wel worden.
Vaak wel met een mokerdik Noors, Zweeds of Fins accent, maar goed, er is natuurlijk geen enkel land waar een merendeel een niet-lokale taal vrijwel accentloos spreektquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:04 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Scandinaviërs spreken sowieso vaak waanzinnig goed Engels. Wij Nederlanders vinden dat ook van onszelf, maar dat valt in de praktijk vies tegen.
Vastleggen? Die van ons zijn 2 en bijna 4 en kunnen dus achteraan komen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:17 schreef BEFEM het volgende:
[..]
En je kunt je baby buiten laten liggen als je in een café zit
Definieer 'escalatie' eerst maar een keertje.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vraag 5 kon wel eens een interessante zijn!
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vastleggen? Die van ons zijn 2 en bijna 4 en kunnen dus achteraan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rusland zet al alles in wat ze hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koekoek.
Nog lang niet, maar kan het nog wel worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |