SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Welkom Mad...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucky heeft z'n just me show op 22 mei gedraaid en is daarna 'verdwenen'…
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben een nieuw topic aan het maken en ik ben even op zoek na dat ene bekende 80s-nummer dat zo heel erg klinkt als The Police, maar dat niet van The Police is.
Welk nummer van The Police?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben een nieuw topic aan het maken en ik ben even op zoek na dat ene bekende 80s-nummer dat zo heel erg klinkt als The Police, maar dat niet van The Police is.
Lastig te zeggen. De sound van het nummer is gewoon heel erg als The Police. Ergens rond 1983-1985. Ik meen dat de band uit Australië komt, maar dat weet ik niet zeker.quote:
Helaas, daar kan ik zo niets mee…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. De sound van het nummer is gewoon heel erg als The Police. Ergens rond 1983-1985. Ik meen dat de band uit Australië komt, maar dat weet ik niet zeker.
Ik denk dat ik 'm al heb. The Outfield.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, daar kan ik zo niets mee…
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit is trouwens We're Going To Barbados
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Gladys Knight & The Pips - License To Kill
Your Love?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm al heb. The Outfield.
Zal ik later even terugluisteren. Ik had genoeg voorbeelden om het topic te openen:quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Your Love?
Dat lijkt qua coupletten m.i. meer op dit, niet op iets van The Police…
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:46 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer ken ik wel, maar artiest en titel weet ik niet.
Als het klinkt als.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik ook niet, maar ik zou het in de hoek van Twenty 4 Seven of Nance plaatsen.
De Wet van Livelinkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het klinkt als.....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik niet. Het zegt me echt helemaal niks.
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Net een verzorger die een dolfijn aan het voeden is.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Mijn hemel....
Ik heb deze week op verzoek nog het origineel gedraaid. Toen werd er al iets gezegd over een cover...
Inderdaad..... waarom gaat hij dan ook zo vroeg slapen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heeft @:Symphonic dan toch maar mooi weer gemist:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik herkende dit niet, maar dit is Tori Amos met Professional Widow, voordat Armand van Helden ermee aan de haal ging.
Soms is het zo makkelijk hè?quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon met een schaar die foto uitgeknipt en op een grijze achtergrond geplakt
Italiano veroquote:Op zondag 20 augustus 2023 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph..... gisteren nog wat pareltjes gemist.
Zoals deze:
[ afbeelding ]
Goed om te horen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:28 schreef Fogel het volgende:
Mogguh!
Wederom een geslaagde festivaldag gister.
Nee, was maar twee dagen. Zometeen uitchecken naar huis toe.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Vandaag laatste dag?
Leftfieldquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, was maar twee dagen. Zometeen uitchecken naar huis toe.
Hoogtepunt van gister was Leftfield, al was Aurora ook prachtig.
Mooi toch! Goed bezig!quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:14 schreef DJ11 het volgende:
Goede.... nacht, alweer
Vandaag (nou ja, gisteren dus) voor het eerst in 4 jaar - de voorgeschiedenis is jullie wel bekend - weer opgetreden met de coverband op een dorpsfeest. Was wel een geslaagd optreden, met leuke reacties. Ben wel gaar nu. Dus waarom ben ik eigenlijk nog wakker?Morgen weer werken...
Goed dat jullie weer opgereden hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:14 schreef DJ11 het volgende:
Goede.... nacht, alweer
Vandaag (nou ja, gisteren dus) voor het eerst in 4 jaar - de voorgeschiedenis is jullie wel bekend - weer opgetreden met de coverband op een dorpsfeest. Was wel een geslaagd optreden, met leuke reacties. Ben wel gaar nu. Dus waarom ben ik eigenlijk nog wakker?Morgen weer werken...
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik weet niet wat echt onder Syrisch eten valt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren na de verjaardag daar blijven hangen en met z’n allen Syrisch eten gegeten, was erg lekker
Het was allerlei vlees van spiezen van de houtskoolbbq, gegrilde groentes, speciale gekruide rijst, falafel, gevulde wijnbladeren en ook nog platbrood met smeersels zoals humus, baba ganoush en muhamarra. Ik kende eigenlijk alles wel uit andere midden-oosterse keukens, behalve de overheerlijke rijst die echt weer anders is dan Iraanse rijst of Indiase biryani en nog een of andere dingetjes van gehakt in een paneerlaagje (en dat gehakt vond ik ook niet lekker).quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik weet niet wat echt onder Syrisch eten valt.
Ayy, das knap balen. hoewel het hem niet terugbrengt, valt het vaak wel onder je inboedelverzekering.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, mijn trouwring is kwijt. Ik draag ‘m niet vaak maar hij is echt nergens te bekennen. Ik snap er niks van. Ik gok dat hij dan ergens een keer met afval weggegooid is ofzo, ik heb maar een paar plaatsen waar ik ‘m neer zou leggen cq opbergen en ook in de buurt van die plekken is hij niet.
Wat erg! Ik hoop dat je hem toch nog vindt. Heb je wel enig idee wanneer je hem voor het laatst om had/gezien hebt?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, mijn trouwring is kwijt. Ik draag ‘m niet vaak maar hij is echt nergens te bekennen. Ik snap er niks van. Ik gok dat hij dan ergens een keer met afval weggegooid is ofzo, ik heb maar een paar plaatsen waar ik ‘m neer zou leggen cq opbergen en ook in de buurt van die plekken is hij niet.
Goedemorgen livelink.quote:
Warm, mooi en zwaar. We hebben elke dag zo'n 20 tot 30 km. gelopen. Gingen om 07.30 ontbijten om vroeg te kunnen starten en hebben toch twee dagen goed door moeten lopen om rond 17.00 de bus terug te halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Hoe was je vakantie?
Even je gedachten kunnen laten gaan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Warm, mooi en zwaar. We hebben elke dag zo'n 20 tot 30 km. gelopen. Gingen om 07.30 ontbijten om vroeg te kunnen starten en hebben toch twee dagen goed door moeten lopen om rond 17.00 de bus terug te halen.
Je bent toch de hele tijd aan het klimmen en dalen en dat breekt je soms wel op in de benauwde hitte. Maar de Eifel is wel ongelooflijk mooi.
Het was niet ontspannend genoeg om even weg te kunnen dromen of zo. Je bent met je gedachten wel voortdurend gefocused op het wandelen en kijken waar je je voeten zet. Zeker bij het afdalen zaten er tricky stukjes bij. Het was geen ontspannende vakantie, maar wel lekker om bezig te zijn en van de natuur te genieten. Een paar graden koeler en iets minder benauwd had het wel ontspannender gemaakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Even je gedachten kunnen laten gaan?
Kan me wel voorstellen dat het daar mooi is, ja. En respect dat je elke dag zoveel hebt gelopen.Ik doe het je niet na.
Het klinkt wel als een pittige vakantie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was niet ontspannend genoeg om even weg te kunnen dromen of zo. Je bent met je gedachten wel voortdurend gefocused op het wandelen en kijken waar je je voeten zet. Zeker bij het afdalen zaten er tricky stukjes bij. Het was geen ontspannende vakantie, maar wel lekker om bezig te zijn en van de natuur te genieten. Een paar graden koeler en iets minder benauwd had het wel ontspannender gemaakt.
Ik weet dat ik ‘m bij de uitvaart van just me in elk geval nog heb gedragen. Misschien daarna ook nog een keer, geen idee eigenlijk. Ik doe ‘m alleen af als ik op de bank zit, dus dan belandt hij op het tafeltje naast de bank of bij het naar bed gaan en dan ligt hij op het nachtkastje of direct in een lade van het sieradenkastje. Hij is ergens in huis kwijt geraakt, mijn hoop was nog gevestigd op een Symph-actie qua opruimen, maar dat lijkt ook niet het geval te zijn. Ik heb nog de zilveren versie in het sieradenkastje liggen, dus ik zit niet helemaal zonder, maar toch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat erg! Ik hoop dat je hem toch nog vindt. Heb je wel enig idee wanneer je hem voor het laatst om had/gezien hebt?
Ik zou in ieder geval alle kussens van de bank halen of die niet ergens tussen of onder de bank is gekomen. En ook onder bed en matras en eventueel plekken waar een ring tussen kan zijn gevallen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik weet dat ik ‘m bij de uitvaart van just me in elk geval nog heb gedragen. Misschien daarna ook nog een keer, geen idee eigenlijk. Ik doe ‘m alleen af als ik op de bank zit, dus dan belandt hij op het tafeltje naast de bank of bij het naar bed gaan en dan ligt hij op het nachtkastje of direct in een lade van het sieradenkastje. Hij is ergens in huis kwijt geraakt, mijn hoop was nog gevestigd op een Symph-actie qua opruimen, maar dat lijkt ook niet het geval te zijn. Ik heb nog de zilveren versie in het sieradenkastje liggen, dus ik zit niet helemaal zonder, maar toch.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:32 schreef livelink het volgende:
Wij kregen gisteren op de terugweg naar huis een telefoontje van het hotel dat we terug moesten komen omdat we de rekening nog niet hadden betaald. Wij hadden wel betaald, dus we begrepen er niks van, maar we zeiden dat we niet terug zouden komen en dat ze ons maar een mail moesten sturen. Moeilijk, moeilijk, maar vooruit.
Kreeg ik net het mailtje binnen. Bleek dat ze de fooi van de laatste avond en de toeristenbelasting van de laatste dag vergeten waren in rekening te brengen![]()
Ik kreeg nog een rekening van ¤ 9,90. Daar wilden ze ons dus echt voor terug laten reizen
Nee, wij hadden fooi gegeven. Maar dan krijg je aan het eind van de avond de rekening en dan zet je je handtekening er op en het kamernummer en de eventuele fooi. En die fooi van die laatste avond waren ze vergeten. En de serveersters/serveerders kunnen er niks aan doen natuurlijk dat zij dat zijn vergeten en hoeven niet de dupe te worden, dus dat betalen we nog braaf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vragen ze om fooi? Dan zou ik dat dus al helemaal niet meer geven. En als hun iets vergeten in rekening te brengen, dan is het hun fout...... los het maar lekker op hoor.
Al volop aan het werk weer? Of wanneer mag jij beginnen?quote:
Vandaag begonnen, er is nog niet veel te doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Al volop aan het werk weer? Of wanneer mag jij beginnen?
Dat komt volgende week vast wel weer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vandaag begonnen, er is nog niet veel te doen
Heeft maar de 31e plaats gehaald in 1982.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed, maar ik hoor het voor het eerst.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
Een nummer van Anouk, maar volgens mij door iemand anders gezongen.
quote:
Dit vind ik echt een mooi nummer van haar. Don't shoot.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ook goedenavond en welkom, Symph.
Ik word er bloedagressief vanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een mooi nummer van haar. Don't shoot.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word er bloedagressief van
Die is al naar boven gevlucht..quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
The Ballad of Lucy Jordan - Marianne Faithfull
Je bent teveel in de open lucht geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
Het ligt waarschijnlijk aan mij, want ik heb weer het idee dat iemand anders het zingt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:16 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna zullen jullie niet kennen, gok ik.
Ah... dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De zangeres wel, da’s die van Soul II Soul, de stem herkende ik meteen
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik maar even de honneurs waarnemen bij afwezigheid van MM? De lui hierachter waren die van Catapult en Rubberen Robbie
Rubberen Robbie wist ik zelfs. Catapult ben ik morgen weer vergeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik maar even de honneurs waarnemen bij afwezigheid van MM? De lui hierachter waren die van Catapult en Rubberen Robbie
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken dit, maar ik kan het even niet labelen
Ik weet wel de naam van het mapje waar dit uit komt: #nietdezemelting
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
Moscow, waar je uit de lucht wordt geschoten.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
Moscow, waar je uit de lucht wordt geschoten.
Oh gelukkig heb je het hoesje gewisseld, die versie ooit voor het voetbal is vreselijk (en vast ook geen hit geweest hier)quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan de Engelse versie.
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Triest verhaal, slecht afgelopen met haar
Ze is redelijk dood zeg maar, al tijdens de opname van dit nummerquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is redelijk dood zeg maar, al tijdens de opname van dit nummer
Sterker nog: al tijdens het schrijven van de tekst
Zo ervoer ze het wel, ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is redelijk dood zeg maar, al tijdens de opname van dit nummer
Sterker nog: al tijdens het schrijven van de tekst
quote:Stevens liet zijn oog vallen op Patti D’Arbanville, een meisje uit New York dat hard op weg was naar een modellencarrière. De twee raakten aan de praat en voor ze het doorhadden, hadden ze een relatie. Elke keer als zij in Londen was, verbleef ze bij Cat thuis, maar als model vloog ze vaak naar modesteden als Parijs en New York. En dat was toen – zonder Facebook en WhatsApp – voor beiden niet makkelijk. Steven (de geboortenaam van Stevens) wilde hun relatie naar een hoger niveau tillen, maar D’Arbanville wilde haar carrière er niet voor op het spel zitten. En dat, zoals ze zeggen, was dat.
Maar als er de afgelopen halve eeuw iets duidelijk is geworden, is het dat liefde en liefdesverdriet een geweldige inspiratie zijn voor muzikanten. Ook Patti kreeg dat snel door. Tijdens een van haar trips naar New York hoorde ze het nummer, waar Stevens haar nooit over verteld had, op de radio. “Ik moet gewoon even mezelf kunnen zijn, zodat ik kan doen wat ik wil doen,” zei ze in 2007 over de situatie. “Soms is het goed om alleen te zijn. Steven schreef het nummer toen ik naar New York ging. Het was maar een maand, ik dacht dat het niet het eind van de wereld was. Maar toen hoorde ik ‘Lady D’Arbanville, why do you sleep so still?’. Alsof ik dood was. Oftewel, als ik in New York was voelde het voor hem alsof ik in de kist lag… Hij schreef het omdat hij me miste, het is een droevig nummer. Toen ik het hoorde barstte ik in tranen uit, omdat ik toen wist dat het voorbij was tussen ons.”
quote:Patti D’Arbanville beleefde een korte carrière als model, maar vond daarna haar geluk als actrice. In de jaren ’70 speelde ze in Andy Warhol’s L’amour en David Hamilton’s Bilitis en in 1987 won ze zelfs een award voor haar rol in het toneelstuk Italian American Reconciliation. In de 90’s werd ze bekend als Virginia Cooper in de FOX-serie New York Undercover. Ze was nog kort samen met Golden Globe-winnaar Don Johnson (Miami Vice, Django Unchained), waarmee ze een kind kreeg.
Oh, dan valt het gelukkig nog mee.quote:
Nou zeg datquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, dan valt het gelukkig nog mee.
Die Diane!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe liep het met Diane af?
Ja, soms moet je maar niet naar de tekst luisteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:51 schreef Symphonic het volgende:
Desondanks den prachtig nummer dit
Hij zingt Die Ann.... maar dat is niet sterf Diane.quote:
Nee, sterf dianequote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij zingt Die Ann.... maar dat is niet sterf Diane.
Komt uit 1995.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit ken ik niet, maar het is reggae
Beetje avondgymnastiek moet kunnen.quote:
Ik denk dat het dat wel was voor vandaag.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was het blokje Caraïbische muziek, of komt er nog meer?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer is mede mogelijk gemaakt door Henny Huisman
Geen idee..... ik heb hem al lang niet meer gesproken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oscar Harris heeft een snipperdag?
quote:
En weten jullie ook wie dit is?quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
Ma preference heet het volgens mij.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
En weten jullie ook wie dit is?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij was op vakantie en Melting draaide Oscar Harris, ik vermoed opzet
Imtheochaidh soir is siarquote:
Ik hoorde er ook een beetje Sting in.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:21 schreef Melting het volgende:
Ik denk steeds dat dit Foreigner is.
Maar die zijn het niet.
Stuk minder druk zo te zien op de achtergrond.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
New York in de zeventiger jaren.
Goede, oude tijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Stuk minder druk zo te zien op de achtergrond.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede, oude tijd.
Dit ken ik verder niet.
Ik kende hem zelfs helemaal niet, zie ik nu.quote:
Is wel een bekende plaat, dacht ik.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Is wel een bekende plaat, dacht ik.
Zag net dat deze niet eens in de top 40 heeft gestaan.quote:
Dat is dan wel onterecht om met DJ11 te spreken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Zag net dat deze niet eens in de top 40 heeft gestaan.
Ja, soms zijn hele fijne platen niet in de top 40 te vinden, en andere platen snap je niet dat die zo hoog hebben gestaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is dan wel onterecht om met DJ11 te spreken.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
Ik weet vandaag geen hele nummers. Dit is Our love is in Jeopardy, maar ik weet niet van wie.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
Chris Isaak - The Blue Hotel van ik dacht Twin Peaks?
Die serie heb ik nooit gezien verder.
WK Atletiek. Is al een tijdje bezig.quote:
Ah.... heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
WK Atletiek. Is al een tijdje bezig.
Ik heb het ook grotendeels gemist omdat ik met vakantie was en gisteren meteen weer de hele avond weg. Dus ik weet weer niks van gevallen sprinters.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... heb ik gemist dan.
Of is dat waar die 2 sprinters gevallen zijn?
Drukke week dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het ook grotendeels gemist omdat ik met vakantie was en gisteren meteen weer de hele avond weg. Dus ik weet weer niks van gevallen sprinters.
Mijn moeder was gisteren jarig. 84 alweer.quote:
Gefeliciteerd nog met je moeder dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder was gisteren jarig. 84 alweer.
Dank je. Elk jaar dat ze er allebei nog zijn is een cadeautje. Dat realiseer ik me heel goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met je moeder dan.
Zeker. Daarom houdt ze in ere.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Elk jaar dat ze er allebei nog zijn is een cadeautje. Dat realiseer ik me heel goed.
Er gaat heel vaag een belletje rinkelen.quote:
Mij zei die zangeres niets.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Er gaat heel vaag een belletje rinkelen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
Ja, deze is voor DDM. Zal wel iets zijn van Eine Rose schenk ich dir.
Hoe meer je het spreekt, hoe beter het gaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:55 schreef livelink het volgende:
Mijn Duits viel me trouwens niet tegen in de vakantie. Ik kwam er verder mee dan ik dacht.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:57 schreef livelink het volgende:
Ik zing dit zo mee, maar heb geen idee van titel of artiest
Nee, echt weinig gedronken. Er was gewoon toch behoorlijk wat blijven hangen van mijn schoolduits.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe meer je het spreekt, hoe beter het gaat.
Of hoe meer je drinkt hoe beter het gaat?
Nee, dank je.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Je kunt zometeen nog de finale van de 400 meter horden kijken volgens mij. Met Femke Bol.
Ja, herkenbaar. Maar ik ga wel kijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Ik duik mijn bed in.
Morgen weer vroeg op.
`quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Dank nog Melting, we kregen onverwacht de buurvrouw even op visite…
En gefeliciteerd nog livelink
Het origineel is van de Beatles, heeft dat dan wel in de Top40 gestaan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Zag net dat deze niet eens in de top 40 heeft gestaan.
Ook niet. Ik wist dat ook eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het origineel is van de Beatles, heeft dat dan wel in de Top40 gestaan?
Ik kwam daar ook pas een paar jaar geleden achterquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet. Ik wist dat ook eerlijk gezegd niet.
Goedemorgen op deze laatste dag van de week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never mind, ik ga het verzetten. Ben druk met de diepvries ontdooien, moest dringend gebeuren.
[ Bericht 42% gewijzigd door DJ11 op 25-08-2023 18:03:28 ]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben net pas thuis, dus zie het nu pas. Ik had wel geluisterd, maar een andere keer is ook prima. Diepvries ontdooien kan een naar karweitje zijn, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never mind, ik ga het verzetten. Ben druk met de diepvries ontdooien, moest dringend gebeuren.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:00 schreef DJ11 het volgende:
Melting the ice…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never mind, ik ga het verzetten. Ben druk met de diepvries ontdooien, moest dringend gebeuren.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Goedemorgen Raf.quote:
Wel goed last van mijn rug is alleen minder fijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf.
Hoe gaat het nu?
Je rus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel goed last van mijn rus is alleen minder fijn.
Goedemorgen Symph.quote:
Ah...... beterschap dan. Rugpijn kan inderdaad heel vervelend zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel goed last van mijn rug is alleen minder fijn.
Russen ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah...... beterschap dan. Rugpijn kan inderdaad heel vervelend zijn.
Ja, maar gelukig heb je daar nu geen last van.quote:
Ik zou echter voor de zekerheid geen opstand tegen Putin organiseren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar gelukig heb je daar nu geen last van.
Ik was dat ook niet van plan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou echter voor de zekerheid geen opstand tegen Putin organiseren.
Heel slim. Ik heb mijn plannen maar even in de ijskast gelegd. Om nou de rest van mijn leven niet meer in de buurt van een raam te komen leek me wat vermoeiend. Een vliegtuig zou me nog wel lukken om te vermijden.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel slim. Ik heb mijn plannen maar even in de ijskast gelegd. Om nou de rest van mijn leven niet meer in de buurt van een raam te komen leek me wat vermoeiend. Een vliegtuig zou me nog wel lukken om te vermijden.
Ik zou de cd’s van Wagner ook maar even uit het zicht leggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou echter voor de zekerheid geen opstand tegen Putin organiseren.
Rgeen? Hier schijnt de zon nu volop. Halverwege de middag verwachten we een paar druppels.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wordt er begin van de avond handbal gekeken, volgens mij kijken we de hele dag allerlei sport. Het regent toch, dus naar buiten gaan is van het lijstje gestreept
Goed punt. Ik ga ze snel even verbranden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou de cd’s van Wagner ook maar even uit het zicht leggen.
Veel plezier met je feestje
Ik heb net tussendoor een halve minuut de zon gezien, verder alleen maar regen en zelfs onweerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Rgeen? Hier schijnt de zon nu volop. Halverwege de middag verwachten we een paar druppels.
Dat is zeker vervelend, ja. Ook lastig om iets tegen te doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Katten zijn vervelend![]()
Ze gebruiken onze tuin als buurtkattenbak.
[ afbeelding ]
Vooraf-track om 17:57 uur.quote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: <<recent new music>>
19:00 uur: DJ11 - Less Work, More Weekend
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |