Idd, sowieso module Verkeer, kost je 4 euro in de maand.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:44 schreef Gaara22 het volgende:
Ook om dit soort dingen: neem een rechtsbijstandsverzekering.
Dan duurt het misschien ook lang, maar dan hoef je er niet zelf continu achteraan.
Waar staan de kruisjes voor partij A en B op het schadeformulier?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:28 schreef Amoeba het volgende:
Hallo,
Ik ben al een aantal maanden bezig met een schade afhandeling. In juni heeft iemand met mijn auto een schade gemaakt. Ik ben destijds bij de andere bestuurder langs geweest om een schadeformulier in te vullen en gegevens uit te wisselen. Omdat het een lease auto betreft kon de bestuurder me niet direct de gegevens verstrekken hoe en waar de auto verzekerd is.
We zijn nu ruim 2 maanden verder en ondanks herhaaldelijke verzoeken heb ik nog steeds geen aanvullende informatie ontvangen. Ik krijg steeds een reactie dat mijn vraag wordt neergelegd bij de collega die hierover gaat en daarna blijft het stil.
De claim van de tegenpartij (die bij mij dus onbekend is) is inmiddels binnen bij mijn verzekeraar en in behandeling. Omdat mijn verzekeraar voorstelt om de schade op basis van gedeelde aansprakelijkheid op te lossen wil ik nu ook een claim indienen, ik ben slechts WA verzekerd dus mijn verzekeraar helpt mij hier verder niet bij. Sterker, mijn verzekeraar weigert mij de gewenste gegevens te verstrekken vanwege privacy wetgeving en van de bestuurder word ik dus ook niet veel wijzer.
Iemand hier ervaring mee? Wat is nu wijsheid?
Ehmquote:
Bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad aangegeven bij mijn verzekeraar dat ik van mening ben dat er sprake is van gedeelde aansprakelijkheid. Het betreft een kleine schade ontstaan door een zijdelinge botsing bij een inhaalactie op een kruispunt. Mijn verzekeraar legt de situatie uit als een 'wegversmalling waarbij de voorrang onderling geregeld moet worden'. Volgens de tegenpartij ben ik echter volledig aansprakelijk. Ik kan niet bewijzen dat de tegenpartij fout zat en andersom ook niet, er zijn namelijk geen getuigen of beelden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:39 schreef Ivo1985 het volgende:
Bij gebrek aan gegevens waar de auto verzekerd is: Persoon van de tegenpartij direct aansprakelijk stellen, voor jouw volledige schadebedrag.
Met daarbij het verzoek de schade binnen 14 dagen te vergoeden, omdat je anders genoodzaakt bent om op kosten van de tegenpartij juridisch hulp in te schakelen.
Richting jouw verzekering: die 50/50 aansprakelijkheid verwerpen, tenzij je zelf ook van mening bent dat je mede-schuldig bent aan de aanrijding.
Anders vraag je van welke leasemaatschappij de auto is, zodat je jouw claim daartoe kan richten. Die info hoeft hij niet op te vragen, want dat weet hij echt wel. Geef je desnoods aan dat je graag binnen 14 dagen reactie verwacht en anders genoodzaakt bent om hem aansprakelijk te stellen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:28 schreef Amoeba het volgende:
We zijn nu ruim 2 maanden verder en ondanks herhaaldelijke verzoeken heb ik nog steeds geen aanvullende informatie ontvangen. Ik krijg steeds een reactie dat mijn vraag wordt neergelegd bij de collega die hierover gaat en daarna blijft het stil.
Goed idee, ik heb de bestuurder een berichtje gestuurd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:55 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Anders vraag je van welke leasemaatschappij de auto is, zodat je jouw claim daartoe kan richten. Die info hoeft hij niet op te vragen, want dat weet hij echt wel. Geef je desnoods aan dat je graag binnen 14 dagen reactie verwacht en anders genoodzaakt bent om hem aansprakelijk te stellen.
Maar je hoeft toch verder geen informatie vanuit de leasemaatschappij te hebben? Het enige wat ontbrak was toch de verzekeraar van de tegenpartij? Je weet nu de betreffende leasemaatschappij en dus de juridisch eigenaar van de auto. Dan kan je je claim toch direct aan hen richten onder vermelding van het kenteken en voeg je het schadeformulier eraan toe. De leasemaatschappij pakt koppelt claim dan wel aan de betreffende auto en handelt voor zover nodig af met de verzekeraar.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:01 schreef Amoeba het volgende:
Nou, de leasemaatschappij verstopt zich ook achter privacy wetgeving en verwijst terug naar de bestuurder. RDW gebeld en deze zeggen dat ik het beste eerst proces verbaal bij de politie op kan laten maken en daarna een verzoek om informatie in kan dienen. Zonder een PV hoef ik niet te mailen.
Ik heb de bestuurder een ultimatum gesteld en als die verstrijkt gaan we dat maar doen dan.
Lol, nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:39 schreef Ivo1985 het volgende:
Bij gebrek aan gegevens waar de auto verzekerd is: Persoon van de tegenpartij direct aansprakelijk stellen, voor jouw volledige schadebedrag.
Met daarbij het verzoek de schade binnen 14 dagen te vergoeden, omdat je anders genoodzaakt bent om op kosten van de tegenpartij juridisch hulp in te schakelen.
Dat heb ik dus gevraagd maar de leasemaatschappij zei dat ze geen partij zijn in deze kwestie en verwees me terug naar de bestuurder.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:26 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch verder geen informatie vanuit de leasemaatschappij te hebben? Het enige wat ontbrak was toch de verzekeraar van de tegenpartij? Je weet nu de betreffende leasemaatschappij en dus de juridisch eigenaar van de auto. Dan kan je je claim toch direct aan hen richten onder vermelding van het kenteken en voeg je het schadeformulier eraan toe. De leasemaatschappij pakt koppelt claim dan wel aan de betreffende auto en handelt voor zover nodig af met de verzekeraar.
Ik kan echt heel raar denken, maar hoezo moet jij achter de andere maatschappij aan etc? Is dat niet een kwestie van schadeformulier insturen en de maatschappijen regelen dit onderling?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gevraagd maar de leasemaatschappij zei dat ze geen partij zijn in deze kwestie en verwees me terug naar de bestuurder.
Dreigen met de politie heeft blijkbaar geholpen want ik heb inmiddels de naam van de verzekeraar gekregen van de bestuurder. Ik zal even de brief van mijn verzekering afwachten met de details omtrent de schulddeling en dan ga ik contact opnemen met die maatschappij.
WA verzekerd zonder verhaalsbijstand. Dan mag je je eigen recht gaan proberen te halen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:38 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik kan echt heel raar denken, maar hoezo moet jij achter de andere maatschappij aan etc? Is dat niet een kwestie van schadeformulier insturen en de maatschappijen regelen dit onderling?
Mijn vriendin heeft begin dit jaar een aanrijding gehad. Wij zijn alleen WA verzekerd. Het verhaal wat ik destijds van de verzekeraar kreeg:quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:32 schreef Sometimes het volgende:
[..]
WA verzekerd zonder verhaalsbijstand. Dan mag je je eigen recht gaan proberen te halen.
Ik heb wel al mijn verzekeringen bij de zelfde verzekeraar, ik heb zeker weten geen rechtsbijstandsverzekering, mogelijk dat er in mijn autoverzekering wel een verhaalsbijstand zit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:45 schreef XanderH het volgende:
@:Vliegbaard Het klinkt alsof jij wel iets van verhaalsrechtsbijstand bij je verzekering hebt, misschien is die optie wel standaard inbegrepen bij jouw verzekeraar. Als je meerdere verzekeringen bij dezelfde verzekeraar hebt kan het ook zijn dat de rechtsbijstandverzekering uit een ander pakket dan je voertuigverzekering komt. Ook een eventuele tussenpersoon zou je kunnen helpen met het indienen van een schadeclaim trouwens.
Als je echt alleen WA hebt, gaat jouw verzekeraar in principe niet voor jou aan de slag, laat staan dat ze jou ooit iets zullen uitbetalen. Die verzekering is er namelijk letterlijk alleen voor schade aan derden. Iets van verhaalsrechtsbijstand erbij afsluiten is dus wel handig.
https://www.verzekeringen(...)-is-verhaalsbijstand
Juist. Jaren terug was de aanschafwaarde van mijn auto zo'n 1000 euro dus dan is meer dan WA verzekeren helemaal niet interessant. Mijn claim is ook helemaal niet zo hoog maar omdat er zo moeilijk wordt gedaan door de tegenpartij is het inmiddels een principekwestie geworden voor mij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:45 schreef XanderH het volgende:
@:Vliegbaard Het klinkt alsof jij wel iets van verhaalsrechtsbijstand bij je verzekering hebt, misschien is die optie wel standaard inbegrepen bij jouw verzekeraar. Als je meerdere verzekeringen bij dezelfde verzekeraar hebt kan het ook zijn dat de rechtsbijstandverzekering uit een ander pakket dan je voertuigverzekering komt. Ook een eventuele tussenpersoon zou je kunnen helpen met het indienen van een schadeclaim trouwens.
Als je echt alleen WA hebt, gaat jouw verzekeraar in principe niet voor jou aan de slag, laat staan dat ze jou ooit iets zullen uitbetalen. Die verzekering is er namelijk letterlijk alleen voor schade aan derden. Iets van verhaalsrechtsbijstand erbij afsluiten is dus wel handig.
https://www.verzekeringen(...)-is-verhaalsbijstand
Dan nog zou ik altijd verhaalsrechtsbijstand meeverzekeren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Juist. Jaren terug was de aanschafwaarde van mijn auto zo'n 1000 euro dus dan is meer dan WA verzekeren helemaal niet interessant. Mijn claim is ook helemaal niet zo hoog maar omdat er zo moeilijk wordt gedaan door de tegenpartij is het inmiddels een principekwestie geworden voor mij.
Blijkt (wist ik eigenlijk ook niet) dat verzekeraars tegenwoordig (sinds juli 2021) een claim op basis van de WA-verzekering in behandeling nemen. Dit om het de consument makkelijker te maken om de schade te verhalen op de tegenpartij en de verzekerde dus niet zelf achter de verzekeraar van de tegenpartij aan hoeft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft begin dit jaar een aanrijding gehad. Wij zijn alleen WA verzekerd. Het verhaal wat ik destijds van de verzekeraar kreeg:
Beide partijen dienen schadeclaim in bij hun verzekeraar. Die gaan onderling bekijken wie de schuldige is. Van vaststellen van schade bedrag krijgt de rechthebbende het schade bedrag door de eigen verzekeraar uitgekeerd die dan weer door de verzekeraar van de tegenpartij vergoed wordt.
Wat ik in dit verhaal vreemd vind is dat verzekeraar van TS zegt dat hij het zelf maar uit moet zoeken. Daarnaast ligt er wel een claim van de tegenpartij, daarmee zou ik denken dat de verzekeraar van de tegenpartij ook bekend is.
Kijk, hier ben ik voor op Fok, dat mensen nog 's wat van me opstekenquote:Op maandag 28 augustus 2023 00:41 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Blijkt (wist ik eigenlijk ook niet) dat verzekeraars tegenwoordig (sinds juli 2021) een claim op basis van de WA-verzekering in behandeling nemen. Dit om het de consument makkelijker te maken om de schade te verhalen op de tegenpartij en de verzekerde dus niet zelf achter de verzekeraar van de tegenpartij aan hoeft.
Het verschilt blijkbaar per verzekeraar of men hieraan mee werkt. Wellicht doet de verzekeraar van TS dat niet en die van jou wel.
Toevallig pik je net een post voor mijn post in dat topic eruit, dat was op 18 april j.l. Ondertussen is er nog geen fuck geregeld en hoor ik enkel dom gelul van de partij die het verhalen regelt. Elke 2 weken heb ik zelf gebeld voor een update tot op heden. Strontziek word ik er van.quote:Op maandag 28 augustus 2023 06:40 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Kijk, hier ben ik voor op Fok, dat mensen nog 's wat van me opsteken
Onze tweede auto heeft hetzelfde; lage aanschafwaarde en bijna geen dagwaarde. Wel WA+ verzekerd, want voor die ene Euro per maand zijn de extra's wel fijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Juist. Jaren terug was de aanschafwaarde van mijn auto zo'n 1000 euro dus dan is meer dan WA verzekeren helemaal niet interessant. Mijn claim is ook helemaal niet zo hoog maar omdat er zo moeilijk wordt gedaan door de tegenpartij is het inmiddels een principekwestie geworden voor mij.
Dan neem je gewoon een advocaat in de arm als dat nodig is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:30 schreef XanderH het volgende:
[..]
Dan nog zou ik altijd verhaalsrechtsbijstand meeverzekeren.
Je schade is niet per se tot de dagwaarde van je auto beperkt he. Wees blij dat er geen letselschade is...
Mijn '84 W201 is inmiddels bijna belastingvrij dus die dagwaarde is flink aan het stijgen. Misschien toch maar eens mijn verzekering uitbreiden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:33 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Onze tweede auto heeft hetzelfde; lage aanschafwaarde en bijna geen dagwaarde. Wel WA+ verzekerd, want voor die ene Euro per maand zijn de extra's wel fijn.
Verhaalsbijstand afgesloten om gedoe te voorkomen. Afgelopen vrijdag is het autootje hard van achteren aangereden, die is klaar. Hopen dat het daar bij blijft. Ondanks dat het duidelijk is waar de schuld / aansprakelijkheid ligt in deze situatie, toch fijn dat het geregeld wordt.
Inderdaad doet mijn verzekeraar (die uit Apeldoorn) daar niet aan mee. Maar ik neem aan dat als we overeenkomen om de tegenpartij z'n schade 50-50 te regelen dat mijn schade dan een formaliteit is, toch? Of heb ik nu te veel vertrouwen in het systeem?quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:41 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Blijkt (wist ik eigenlijk ook niet) dat verzekeraars tegenwoordig (sinds juli 2021) een claim op basis van de WA-verzekering in behandeling nemen. Dit om het de consument makkelijker te maken om de schade te verhalen op de tegenpartij en de verzekerde dus niet zelf achter de verzekeraar van de tegenpartij aan hoeft.
Het verschilt blijkbaar per verzekeraar of men hieraan mee werkt. Wellicht doet de verzekeraar van TS dat niet en die van jou wel.
Wat was ik blij dat ik een rechtsbijstandverzekering had toen mijn dochtertje werd aangereden, bestuurder reed door en is later gepakt, maar wat een ellende. Gelukkig had ze geen letsel maar wel haar fiets totaal loss. Afhandeling snel en correct via rechtsbijstand.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:44 schreef Gaara22 het volgende:
Ook om dit soort dingen: neem een rechtsbijstandsverzekering.
Dan duurt het misschien ook lang, maar dan hoef je er niet zelf continu achteraan.
W201 zal wel meevallen toch qua waardestijging,tenzij in topconditie en perfect in de lakquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon een advocaat in de arm als dat nodig is.
[..]
Mijn '84 W201 is inmiddels bijna belastingvrij dus die dagwaarde is flink aan het stijgen. Misschien toch maar eens mijn verzekering uitbreiden.
Het is allemaal erg traag.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:17 schreef GereDathan het volgende:
Ter info, hier is gisteren de schade eindelijk uitbetaald. Meer dan 5 maanden later, en dat voor wat lakschade.
Sterkte ermee, wordt ook weken geklooi.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:14 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het is allemaal erg traag.
Hier al 2 weken aan het wachten op de expert en daar komt zeker nog een week bij.
Auto’s zijn total loss en verzekeraar van tegenpartij heeft een week geleden al schriftelijkschuld / aansprakelijkheid erkend.
Mijn verzekeringsmaatschappij vindt mij onredelijk ongeduldig
Dank je.quote:Op zondag 10 september 2023 15:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sterkte ermee, wordt ook weken geklooi.
Alles goed met alle inzittenden?
Bij ons duurde het destijds ook 2 weken maar toen hij eenmaal langs was geweest en we akkoord gingen met het bedrag was het dezelfde dag nog overgemaakt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:14 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het is allemaal erg traag.
Hier al 2 weken aan het wachten op de expert en daar komt zeker nog een week bij.
Auto’s zijn total loss en verzekeraar van tegenpartij heeft een week geleden al schriftelijkschuld / aansprakelijkheid erkend.
Mijn verzekeringsmaatschappij vindt mij onredelijk ongeduldig
Ik ben benieuwd, zowel naar de verdere doorlooptijd als naar het uit te keren bedrag. Expert wordt door mijn maatschappij extern ingehuurd en bedrag wordt betaald door tegenpartij.quote:Op zondag 10 september 2023 15:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij ons duurde het destijds ook 2 weken maar toen hij eenmaal langs was geweest en we akkoord gingen met het bedrag was het dezelfde dag nog overgemaakt.
Bij mijn verzekeraar kreeg ik het door de eigen verzekeraar vergoed, die verhaalt het weer op de tegenpartij. In ons geval betrof het een 20 jaar oude auto en op een paar 100 na hebben wij wel de vervangingswaarde waarde terug gekregen. Hebben er zelf 2300 voor betaald en een jaar later 2750 voor gekregen.quote:Op zondag 10 september 2023 16:36 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, zowel naar de verdere doorlooptijd als naar het uit te keren bedrag. Expert wordt door mijn maatschappij extern ingehuurd en bedrag wordt betaald door tegenpartij.
Nadeel van het rijden met een oudere auto; dagwaarde heeft weinig raakvlak met vervangingswaarde.
De vervanger, daar rijden we ondertussen al mee rond. Erg vervelend wanneer dat niet kan en je afhankelijk bent van dit proces.
Ja die constructie geldt bij mij ook.quote:Op zondag 10 september 2023 19:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij mijn verzekeraar kreeg ik het door de eigen verzekeraar vergoed, die verhaalt het weer op de tegenpartij.
Dat is zelfs meer dan je zelf betaald had, netjes.quote:In ons geval betrof het een 20 jaar oude auto en op een paar 100 na hebben wij wel de vervangingswaarde waarde terug gekregen. Hebben er zelf 2300 voor betaald en een jaar later 2750 voor gekregen.
Ik heb een indicatie van mijn schade opgevraagd bij een schadeherstelbedrijf in de buurt. 550-600 euro voor een paar krasjes, tikt snel aan natuurlijk.quote:
Technisch beter dan ooit! Auto is reeds 7 jaar in mijn bezit en afgelopen APK complimenten gekregen wat betreft de staat van onderhoud. Roest ook altijd direct aangepakt. Zal er uiteindelijk wel op neerkomen dat ik die kras zelf ga wegwerken want ga echt geen 500 euro voor wat spuitwerk betalen wat ik zelf ook kan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:23 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
W201 zal wel meevallen toch qua waardestijging,tenzij in topconditie en perfect in de lak
Opzich vind ik het niet erg dat onze gevallen onderaan de lijst bungelen. Kan me voorstellen dat die lui die hard geraakt zijn door die hagelstorm in Italië even prioriteit krijgen. Mijn ongeduld was puur richting de andere bestuurder die z'n papieren niet op orde heeft.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:17 schreef GereDathan het volgende:
Ter info, hier is gisteren de schade eindelijk uitbetaald. Meer dan 5 maanden later, en dat voor wat lakschade.
Ik wil hier nog even verder op ingaan. Dit zijn de voorwaarden van mijn verzekeraar voor Directe Schade Afhandeling (DSA). Er worden 4 voorwaarden genoemd waarbij DSA wél toepasbaar is, nu ik alle informatie heb kan ik met zekerheid stellen dat mijn verzekering mij dus wel zou moeten kunnen helpen. De leden van het Verbond van Verzekeraars staan op deze website en beide partijen worden hier genoemd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft begin dit jaar een aanrijding gehad. Wij zijn alleen WA verzekerd. Het verhaal wat ik destijds van de verzekeraar kreeg:
Beide partijen dienen schadeclaim in bij hun verzekeraar. Die gaan onderling bekijken wie de schuldige is. Van vaststellen van schade bedrag krijgt de rechthebbende het schade bedrag door de eigen verzekeraar uitgekeerd die dan weer door de verzekeraar van de tegenpartij vergoed wordt.
Wat ik in dit verhaal vreemd vind is dat verzekeraar van TS zegt dat hij het zelf maar uit moet zoeken. Daarnaast ligt er wel een claim van de tegenpartij, daarmee zou ik denken dat de verzekeraar van de tegenpartij ook bekend is.
Dat is misschien ook niet meer dan terecht. Verzekeraars handelen deze schades nu zelf voor je af, maar je betaalt in je premie niet voor een rechtsbijstandsverzekering of een verhaalservice. Als zij dus in discussie komen over de aansprakelijkheid met de tegenpartij komen ze in de situatie dat ze én opeens gratis jouw verweer of discussie met de tegenpartij moeten voeren, én dat ze jou al geld gegeven hebben dat ze mogelijk moeten terugvorderen als blijkt dat je de aansprakelijkheid niet helemaal goed had ingeschat. Daar zit natuurlijk ook helemaal niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil hier nog even verder op ingaan. Dit zijn de voorwaarden van mijn verzekeraar voor Directe Schade Afhandeling (DSA). Er worden 4 voorwaarden genoemd waarbij DSA wél toepasbaar is, nu ik alle informatie heb kan ik met zekerheid stellen dat mijn verzekering mij dus wel zou moeten kunnen helpen. De leden van het Verbond van Verzekeraars staan op deze website en beide partijen worden hier genoemd.
Ik heb dat zojuist telefonisch nagevraagd en het punt "Als niet duidelijk is wie de schade heeft veroorzaakt." wordt nu zo uitgelegd dat als er enige discussie is over de aansprakelijkheid (of schulddeling) dat DSA dan niet toepasbaar is.
Ik ben het hier helemaal mee eens overigens.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is misschien ook niet meer dan terecht. Verzekeraars handelen deze schades nu zelf voor je af, maar je betaalt in je premie niet voor een rechtsbijstandsverzekering of een verhaalservice. Als zij dus in discussie komen over de aansprakelijkheid met de tegenpartij komen ze in de situatie dat ze én opeens gratis jouw verweer of discussie met de tegenpartij moeten voeren, én dat ze jou al geld gegeven hebben dat ze mogelijk moeten terugvorderen als blijkt dat je de aansprakelijkheid niet helemaal goed had ingeschat. Daar zit natuurlijk ook helemaal niemand op te wachten.
Hier zelfs nog sneller. Voordeel was dat het duidelijk was wie schuldig was. (achteruit tegen stilstaande auto gereden) Bestuurder gaf dit ook meteen toe op het schade formulier en we waren beide verzekerd bij dezelfde verzekereaar.:quote:Op zondag 10 september 2023 15:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij ons duurde het destijds ook 2 weken maar toen hij eenmaal langs was geweest en we akkoord gingen met het bedrag was het dezelfde dag nog overgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |