PSV mag dat titeltje wel hebben, wij tweede en spelen weer CL hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
Er zullen wrs weer even wat minder Feyenoorders zich hier melden.
Dat titeltje?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
PSV mag dat titeltje wel hebben, wij tweede en spelen weer CL hoor.
je zou zeggen dat de hoogmoed wel weg is...quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
PSV mag dat titeltje wel hebben, wij tweede en spelen weer CL hoor.
Transfermarkt is nog openquote:
Psv, Feyenoord, twente, Ajax, azquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
TS begint: Mijn voorspelling.........
1 Ajax
2 PSV
3 AZ
4 FC Twente
5 Feijenoord
Ik heb Twente en AZ omgedraaid. Verder hetzelfde.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Psv, Feyenoord, twente, Ajax, az
Als die linksback kan spelen, prima ideequote:Op zondag 20 augustus 2023 17:24 schreef franklop het volgende:
Er mag nog wel een goede Nederlander bij ook
malacia zit op de bank bij unitedquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als die linksback kan spelen, prima idee
ja als die er niet zijn of nog veel meer kosten dan houdt het snel op.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:24 schreef franklop het volgende:
Er mag nog wel een goede Nederlander bij ook
Lekker laten zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
malacia zit op de bank bij united
Dat mensen serieus gaan zoeken op flightradar of er een privéjet te zien is die vanuit Zagreb naar Damsko vliegt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:36 schreef Wotte het volgende:
Mocht je nog willen zwaaien:
https://www.flightradar24.com/SXRJB/31ac8ee2
Rustig aan hoor zag het op X (voorheen Twitter).quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat mensen serieus gaan zoeken op flightradar of er een privéjet te zien is die vanuit Zagreb naar Damsko vliegt.
en dat er dan serieus mensen zijn die daar dan weer commentaar op hebben op online forumquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat mensen serieus gaan zoeken op flightradar of er een privéjet te zien is die vanuit Zagreb naar Damsko vliegt.
Ik moet iets met mijn leven.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dat er dan serieus mensen zijn die daar dan weer commentaar op hebben op online forum
hahaha!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |