Slaap je toch ergens anders in de buurtquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:58 schreef Tjacka het volgende:
Iemand enig idee hoe ik van Razgrad naar Boekarest kom op donderdagnacht. Alle hotels zijn al vol in razgrad op donderdagnacht helaas
die bal had hij ook gewoon nog de tijd om hem goed te leggen, moet wat rustiger worden in z'n hoofd, maar of hij daar de tijd nog voor gaat krijgen weten we snel genoeg.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brobbey die weer van 1 meter mist omdat ie met rechts in plaats van links schiet. Dan moet toch te trainen zijn? Hopeloos. Geef Akpom maar gauw een kans.
De voortekenen zijn er dat ze allebei gaan spelen. Akpom in vrije rol rondom Brobbey.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brobbey die weer van 1 meter mist omdat ie met rechts in plaats van links schiet. Dan moet toch te trainen zijn? Hopeloos. Geef Akpom maar gauw een kans.
Niet na de wedstrijd de kroeg in gaan om een chick te scoren waar je kan overnachtenquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:58 schreef Tjacka het volgende:
Iemand enig idee hoe ik van Razgrad naar Boekarest kom op donderdagnacht. Alle hotels zijn al vol in razgrad op donderdagnacht helaas
Slapen nu in Ruse. Kijk wel of ik daar een taxi kan regelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Slaap je toch ergens anders in de buurt
Taxi’s kosten daar geen reet joh als je met een paar man bent, zelfs al zit je er een paar uur in.quote:
The horror. We verworden tot Brentford met een Ali Express Toney.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
De voortekenen zijn er dat ze allebei gaan spelen. Akpom in vrije rol rondom Brobbey.
Je kan eventueel bij @Dven overnachten, alleen kom je dan uitgewoond terug naar Nederlandquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slapen nu in Ruse. Kijk wel of ik daar een taxi kan regelen.
Die kan er gewoon niks van. Beperkte spelerquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had verwacht dat het relatief ongewijzigde Feyenoord juist punten zou uit kunnen lopen aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
Er zullen wrs weer even wat minder Feyenoorders zich hier melden.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
TS begint: Mijn voorspelling.........quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had verwacht dat het relatief ongewijzigde Feyenoord juist punten zou uit kunnen lopen aan het begin van het seizoen.
Nou ja, prima zo. Scheelt inderdaad wat bezoek hier.
We gaan het zien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
Doen we het voor. Al mag voor het Nederlandse voetbal FEY van mij ook wel 3e worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
TS begint: Mijn voorspelling.........
1 Ajax
2 PSV
3 AZ
4 FC Twente
5 Feijenoord
Dit was mijn voorspelling voor het seizoen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doen we het voor. Al mag voor het Nederlandse voetbal FEY van mij ook wel 3e worden.
Mwah, maar twee puntjes achter op de galacticosquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
Mooi dat die arrogante users weer op hun plek staan. Wordt weer een lekker ouderwets seizoen voor ze.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
Ik begreep 'm.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit was mijn voorspelling voor het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |