Feyenoord wil een nieuwe keeper halen.. Ajax toch niet?quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:50 schreef Heeinz het volgende:
Hoop trouwens dat die geruchten over een nieuwe keeper niet kloppen. Lekker Gorter en Ramaj het laten uitvechten, in ieder geval tot Rulli terug is
Ook dat is het punt niet, het is de vaststelling dat we maar kopen, kopen, kopen en dat dit voorheen een dingetje was om PSV uit te lachen maar nu heel snel wordt geaccepteerd omdat we toch moeten winnen. Ik vind wat nu gebeurt jammer en niet bij ons passen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wat stel je voor? Gewoon maar jeugdspelers zoals Salah Edine laten spelen terwijl die er overduidelijk niets van kan?
Dan moet je niet zoveel spelers tegelijk verkopen. Dat is ook beleid.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het nu accepteren omdat niemand meer zo’n seizoen als afgelopen jaar wil en iedereen wel door heeft dat we eerst een enorme bult aan spelers hebben verkocht die je niet met jeugd kan opvangen.
Eens hoor, ik had het liever ook anders gezien, we maken wel een vrij abrupte ruk naar het Mislintat-tijdperk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook dat is het punt niet, het is de vaststelling dat we maar kopen, kopen, kopen en dat dit voorheen een dingetje was om PSV uit te lachen maar nu heel snel wordt geaccepteerd omdat we toch moeten winnen. Ik vind wat nu gebeurt jammer en niet bij ons passen.
[..]
Dan moet je niet zoveel spelers tegelijk verkopen. Dat is ook beleid.
Het verloop lijkt de laatste jaren ook sneller te gaan, daar kan je niet tegen opleiden, als je 2 spelers uit de opleiding doorschuift is het al veel maar er gaan er per seizoen veel meer weg, dan kan je niet anders dan kopen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook dat is het punt niet, het is de vaststelling dat we maar kopen, kopen, kopen en dat dit voorheen een dingetje was om PSV uit te lachen maar nu heel snel wordt geaccepteerd omdat we toch moeten winnen. Ik vind wat nu gebeurt jammer en niet bij ons passen.
[..]
Vind ik ook wel wat gek ja, je zou met zo'n Van den Boomen en die ziek snelle negers voorin eigenlijk lekker kunnen gaan counteren (want voor het korte spel hoef je ze niet te gebruiken) maar geen idee of Sjaak dat aankan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens hoor, ik had het liever ook anders gezien, we maken wel een vrij abrupte ruk naar het Mislintat-tijdperk.
Ik ben vooral bang dat we niet meer echt “Ajax” voetbal gaan zien, dat wil zeggen dominant combinatie spel met snelle behendige spelers.
Studio azijn stipte het gisteren ook al even aan, we scouten nu toch wel meer op fysieke kenmerken dan op andere zaken. De vraag is hoe dat uit gaat pakken.
Ja in de EL en tegen sterkere tegenstanders zou je dan kunnen counteren maar in Nederland speel je 8 van de 10 keer tegen tegenstanders die ingegraven zijn, dus dan is dat wapen eigenlijk nutteloos.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik ook wel wat gek ja, je zou met zo'n Van den Boomen en die ziek snelle negers voorin eigenlijk lekker kunnen gaan counteren (want voor het korte spel hoef je ze niet te gebruiken) maar geen idee of Sjaak dat aankan.
Hangt er ook wel wat vanaf hoe je druk zet maar wel eens dat je dit alleen in de counter of met een voorsprong kan gebruiken als de ruimtes wat groter worden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja in de EL en tegen sterkere tegenstanders zou je dan kunnen counteren maar in Nederland speel je 8 van de 10 keer tegen tegenstanders die ingegraven zijn, dus dan is dat wapen eigenlijk nutteloos.
Ik zie het allemaal wel positief tegemoet al ben ik een optimist van nature, ik heb onze concurrenten van het weekend ook gezien, dat was heel matig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ten Hag begon ook vaak matig aan het seizoen. Na wat wijzigingen liep het weer beter. We houden hoop, zeker met komst van Sutalo en Avila.
PSV en Feyenoord bieden wel hoop jaquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel positief tegemoet al ben ik een optimist van nature, ik heb onze concurrenten van het weekend ook gezien, dat was heel matig.
Ik heb het wel vaker gezegd, in een competitie gaat het om de ondergrens, ik heb er wel vertrouwen in dat met de aankopen achterin de verdedigende organisatie een stuk beter wordt, dan voetbalt het aanvallend ook weer makkelijker.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord bieden wel hoop ja
Daar geloof ik ook heilig in ja. Wel nog een onzekerheidje met Sutalo, Gaaei en wellicht Avila of het wat is natuurlijk. Maar het scheelt al een hoop als je backs hebt die iets kunnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker gezegd, in een competitie gaat het om de ondergrens, ik heb er wel vertrouwen in dat met de aankopen achterin de verdedigende organisatie een stuk beter wordt, dan voetbalt het aanvallend ook weer makkelijker.
Dat is ook nodig, dat fysieke. Zeker in het hedendaagse voetbal. Je kan niet met alleen lichte frivole tovenaars aankomen. Balans is de crux.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens hoor, ik had het liever ook anders gezien, we maken wel een vrij abrupte ruk naar het Mislintat-tijdperk.
Ik ben vooral bang dat we niet meer echt “Ajax” voetbal gaan zien, dat wil zeggen dominant combinatie spel met snelle behendige spelers.
Studio azijn stipte het gisteren ook al even aan, we scouten nu toch wel meer op fysieke kenmerken dan op andere zaken. De vraag is hoe dat uit gaat pakken.
Is Ajax dan als enige nog actief op de transfermarkt?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iedere bal is wat veel maar hij loopt nu 1 op 5 en dat is wel wat te weinig, als hij de helft erin schiet wordt hij met stip topscorer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
In een ideale wereld legt Brobbey elke bal erin, staat Rensch zijn man te verdedigen, waren Bassey en Daramy geslaagde aankopen en speelt Taylor wel op niveau.
Het is ook geen 1994 meer. Als de talenten goed genoeg zijn spelen ze gewoon nog steeds zie Vos en Hato.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Taylor speelt ook wel op zijn niveau.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
In een ideale wereld legt Brobbey elke bal erin, staat Rensch zijn man te verdedigen, waren Bassey en Daramy geslaagde aankopen en speelt Taylor wel op niveau.
Lees je mijn posts wel of draai je gewoon je plaat opnieuw af?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook geen 1994 meer. Als de talenten goed genoeg zijn spelen ze gewoon nog steeds zie Vos en Hato.
Het afkraken van Taylor en Klaassen is ook wel een dingetje hoor, lekker makkelijk. Taylor is geen speler die Ajax beter maakt maar wel kan functioneren in een aardig team. Klaassen kan je veel van vinden maar die geeft altijd alles en maakt goals, altijd goed om erbij te houden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Taylor speelt ook wel op zijn niveau.
Een ontzettend laag niveau, maar wel zijn niveau...
Vind je? PSV heeft toch vrij gemakkelijk orde op zaken gesteld in de tweede helft.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
PSV heeft heel veel mazzel gehad, die hadden eigenlijk gewoon moeten verliezen. Ook in de tweede helft nog een paar keer goed ontsnapt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vind je? PSV heeft toch vrij gemakkelijk orde op zaken gesteld in de tweede helft.
Feyenoord draait inderdaad nog niet.
Tel daarbij op dat AZ en Twente ook goed voor de dag komen. Die worden vast geen kampioen, maar kunnen wel strijden om de derde plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |